Opel Meriva A- immo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Opel Meriva A- immo

Příspěvek od jericho-3 »

Při jízdě se rozsvítí kontrolka IMMA a auto chcípá ..Bohužel jsem s tím nejel, tak se ptám, nemá někdo podobnou zkušenost ala OPEL? Děkuji/motor 1,7 DT/
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jak vis ze je to kontrolka imma???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

To je ten Isuzu motor?
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

pokud je to isuzu motor bude problém asi s rj čerpadla
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No je to motor Isuzu a kontrolka imma je klíček v takovém kolečku..Bylo mi to divné, dnes odpoledne se s tím svezu, protože těžko by při jízdě immo zastavilo auto..Mám zato, že se kontrolek rozsvítilo více, ale paní tvrdí, že jen žluté kolečko s klíčkem..Že by to bylo něco jiného?
nepropadat panice...
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

čo píše diag?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zatím nic, stojí to u paní na dvoře, bojí se odjet-přijet..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Zlute kolecko s klicem je porucha. Predpokladam cidlo otacek kliky ci rj cerpadla.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

S tou jednotkou jak se tady píše jsem trochu počítal až naposled, ani jsem nechtěl paní strašit.. Díky za poučení, že to není kontrolka imma, je to patrně montážní klíč a ne klíč do zapalování... :)
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak napojení určilo jednu závadu, vadný snímač otáček kliky..Když jsem s tím jel, nejdřív to zaškubalo, rozsvítila se kontrolka s klíčkem,/ a není to IMMO, ale servisní kontrolka závady jak psal Hansdob/, pak se rozsvítila kontrolka baterky , motor se srovnal a jel jsem dál i se svítícím dobíjením..Až když jsem to chcípl a znova natočil, tak kontrolka dobíjení zhasla a vše opět v pořádku.. Auto chytalo ihned na otočení, tak jsem pokračoval v jízdě, ale pak bum a motor zdechl..A motor nechtěl chytit, dal jsem varovky a uprostřed města , kdy mne auta objížděla jsem sem tam zkusil nastartovat. Pak to čaplo a já se žlutou svítící kontrolkou pokračoval v jízdě, potřeboval jsem ještě koupit RUM..Koupil jsem 40% , kterých je už málo, sedl do auta a utrum, motor nechtěl čapnout..Už jsem chtěl volat kámošovi a otevřít rum..., ale motor zablafal, já přidal plyn a normálně ujel 15km domů...bez zaškubání..Ale co jsem si všiml, tak při ustálené jízdě v koloně motor najednou ztvrdnul, jako kdyby přesuvník vstřiku přidal a pak zase pohoda.. Moc se mi to nelíbí, že to bude jen ten snímač..Aby to opravdu nebyla ta ŘJ...Jinak motor má podezřele málo /111000km/ z roku 2004..Tak jsem zvědav.. :)
nepropadat panice...
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Snímač iba originál Mitsubishi.
Náhrady nefungujú.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Snimac otacek tohle auto umi pred diagem i zazdit.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

joe píše:Snímač iba originál Mitsubishi.
Náhrady nefungujú.
Už jsem objednal FEBI, což jsem považoval za optimální, /o origo Mitsubishi jsem netušil/"ztvrdnutí" motoru se tady dá vysvětlit také, ale ta jízda bez dobíjení by chtěla nějaké vysvětlení..např. že je soustava rozhozena, přitom otáčkoměr normálně funguje, a bere pulsy z alternátoru, ne?
nepropadat panice...
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

FEBI nie.
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Taky máme zkušensoti, že jedině originál. Jakákoli náhrada fungovala buď chvíli nebo vůbec.
Odpovědět

Zpět na „Opel“