Spolehlivý tahoun kolem 100 000 Kč
Moderátoři: šulda, Moderátoři
S benzinovym pajerem nemam zkusenost dieselovy me vyskolili mel jsem obyc i sporty a vsechny pohrbily ten zasranej motor v nem jsem byl vic jak doma.
No mraky let jsem tahal za starym hranatym nissan patrol 3,3D long 7 mist predelanym na turbo jelikoz v tahlych kopcich chybel na vlek vykon a krom desek oleju filtru a dodelani turba cely ty roky uplne bez poruchy ale dost pohnil ( kastle ram byl ok) kdyz jsrm ho daval pryc predloni myslel jsem ze to nikdo nebude chtit a jeste se o to lidi pretahovali.
No mraky let jsem tahal za starym hranatym nissan patrol 3,3D long 7 mist predelanym na turbo jelikoz v tahlych kopcich chybel na vlek vykon a krom desek oleju filtru a dodelani turba cely ty roky uplne bez poruchy ale dost pohnil ( kastle ram byl ok) kdyz jsrm ho daval pryc predloni myslel jsem ze to nikdo nebude chtit a jeste se o to lidi pretahovali.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tohle bude častý problém, lámaly se rámy, což se pozná , že kabina se naklání dozadu. Ale je to stejně podivné, origo Isuzu na tohle netrpělo a Campo ano. Je to škoda, protože motor z Campa přežije celé auto a po jakémkoliv km nájezdu chytá na otočení..To je motor do zimy jako dělaný...
nepropadat panice...
RexTonqa nebrat, hnije rám, nádrž. Navíc se do toho delaly dva typy nábojů a když máš ten horší tak nové přední ložisko proste nekoupis. Když budeš mit štěstí, tak to nechají za trojku jete z vrakace. To auto si.muže koupit jedině zenska co nikdy neotevřela kapotu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
+brzdy jdou přehodit i s těhlicí z té druhé verze, takže se to dá za pár slupek vyřešit
s kamarádem jsme to řešili munulý rok a pár slupek byla minimálně 1/10 ceny vozu. Pak si k tomu připočti kola, protože kola s šestidírou na náboj s pěti šrouby prostě nedáš. A kdyby jso, tak vozit s sebou dvě rezervy zvlášť na přední a zadní nápravu taky není žádná sranda. Nový náboj, ten co jde koupit stojí jeden nejlevněji 5500Kč. Jinak to ložisko na šestidíru seženeš na vrakáči jen stěží a když ho někdo má, je jedno v ČR a ta cena tomu odpovídá a to pořád kupuješ použitou věc.
Motor možná dobrý, elektrika vydržela, komfortní to také je. Jinak rám shilý jako sviň a stejně tak plechová nádrž. Do té dáš 20 litrů, víc ne, pak teče a také nemužeš jezdit moc do kopečka . No a zkus někde sehnat nádrž.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09