Setrvačník felicia.

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Setrvačník felicia.

Příspěvek od geo »

Ahoj neví někdo zda jsou nějaké možnosti setrvačníků u jednobodu.Mpi je jinej ale zda nejsou možnosti i pro jednobod.Děkuji za odpovědi.
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 709
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Na vrakáčích toho leží....
To je situace!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

No to je odpověď.Potřebuji vědět zda jsou néjaké rozdíly nebo je jen jedna možnost.Mám tu feldu a ta pálí za horní uvratí proto jsem se ptal.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Zle namontovaný zotrvák.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Namontovanej je dobře směrem k hlavě v HU.Zatím jsem to dál neštoural není čas tak scháním info protože neznám historii vozu.Auto jezdí má obtížné starty menší výkon.Majitele to trápí už dva roky a zlikvidkval několik starterů tak by to rád vyřešil.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Etka uvádí 047 105 271 A 10.94-12.95 135
047 105 269 B -96 135i,136i
047 105 269 A 1.96-7.97 135,136 MPI
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

a co ucpanej vejfuk nebo vysypanej kat :)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Dík ucpanej není měřil jsem jiskru a ta je při startu asi dva stupně před Hu a jak chytne jednotka to posune za HU a studeny to šteká do difuzoru.Podle jiskry to i odpovídá že je i palec už otočenej jinam a jsou tam svody na kostru.
Karel dík to vypadá že jsou dva druhy jen zda bude i rozdíl v impulzním kole.Neví to někdo?
Karel ty máš starou etku?V novej už totiš nejsou data tak mě to nedokázal zjistit.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Retaz nehrka, resp nema volu rozdelovac? Moze mat zle mechanicke casovanie.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a nemáš tam MPI setrvák?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tak jsem udělal základní věci nastavil Hu rozdělovač na tečku nemá vůli.mpi má ješte jeden trn ten tam není ani není useklej.rozvody nechrastéj.Musím někde sehnat oscilogram se starým a novým setrvákem kdyby nekdo měl budu rád nejlepší hal jiskra a tlak ve válci nebo klešte na starteru.Kluci dík za nápady.Můžu i vložit zaznam kdyby někdo chtel porovnat.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

setrvák pro jednobod je jeden, motorů jsem přehodil hafo, nikdy jsem setrvák neřešil a motor jel ok,

pokud přehodíš setrváky mpi a bmm tak to ani neštěkne, to se mi stalo jednou, je to tak dvacet let,

čtvrtý válec do střihu řemenici na rysku a rozdělovač na tečku,

měření VN palec do pěti kilo kabely deset, s kabely hýbej při měření, palec prasklý?

mám komplet zapalování z favoriuta a když jsem z toho debil tak se dá přehodit a udělat z toho jetronik,

tlak paliva??? je potřeba ho měři po delší dobu i za jízdy

vag všechny okna musí sedět, řídící jednotka může být KO,
pak všechny okna skontrolovat za chodu motoru, už jsem měl takovou kokotinu že na lambádě skočilo asi 25 a po vteřině hodnota padala až motor chcípen, přitom tam má být lfaktor O,97 až 1,O2,

další nemocí je podložka pod karbecem umí se vypálit rozložit benálem a problémy jsou nepředvídatelné stojí pár stovek a nemá cenu ji lepit

seřídit ventily, ostříkat sprejem sání,



ale osciloskolp a řešit signál ze setrváku to nevím to jsem snad nikdy nezaznamenal
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Palec rozdelovača má byt 1 kiloohm a nie 5 (LOL)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Už jsem měl. špek že borci dělali na favoritu rozvody, dali kolo z řetězem, řemenicu a pak dávali klínek. Ten jim tam celý nešel tak ho kus uřezali. Kolo proti klice pootočené. ale po sundání šroubu klínek byl. Střihalo to celkem ok, bylo to jen pár stupňů. Ale nejelo to.

Na převodovce je ještě jedna díra. na Hall. Trochu v zadějc. Nevím jestli tam vleze ale díra tam je. Nemohl někdo kutit?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Kluci dík za rady nemám na to čas tak to leží jako mrcha.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“