Setrvačník felicia.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Setrvačník felicia.
Ahoj neví někdo zda jsou nějaké možnosti setrvačníků u jednobodu.Mpi je jinej ale zda nejsou možnosti i pro jednobod.Děkuji za odpovědi.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Dík ucpanej není měřil jsem jiskru a ta je při startu asi dva stupně před Hu a jak chytne jednotka to posune za HU a studeny to šteká do difuzoru.Podle jiskry to i odpovídá že je i palec už otočenej jinam a jsou tam svody na kostru.
Karel dík to vypadá že jsou dva druhy jen zda bude i rozdíl v impulzním kole.Neví to někdo?
Karel ty máš starou etku?V novej už totiš nejsou data tak mě to nedokázal zjistit.
Karel dík to vypadá že jsou dva druhy jen zda bude i rozdíl v impulzním kole.Neví to někdo?
Karel ty máš starou etku?V novej už totiš nejsou data tak mě to nedokázal zjistit.
Tak jsem udělal základní věci nastavil Hu rozdělovač na tečku nemá vůli.mpi má ješte jeden trn ten tam není ani není useklej.rozvody nechrastéj.Musím někde sehnat oscilogram se starým a novým setrvákem kdyby nekdo měl budu rád nejlepší hal jiskra a tlak ve válci nebo klešte na starteru.Kluci dík za nápady.Můžu i vložit zaznam kdyby někdo chtel porovnat.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
setrvák pro jednobod je jeden, motorů jsem přehodil hafo, nikdy jsem setrvák neřešil a motor jel ok,
pokud přehodíš setrváky mpi a bmm tak to ani neštěkne, to se mi stalo jednou, je to tak dvacet let,
čtvrtý válec do střihu řemenici na rysku a rozdělovač na tečku,
měření VN palec do pěti kilo kabely deset, s kabely hýbej při měření, palec prasklý?
mám komplet zapalování z favoriuta a když jsem z toho debil tak se dá přehodit a udělat z toho jetronik,
tlak paliva??? je potřeba ho měři po delší dobu i za jízdy
vag všechny okna musí sedět, řídící jednotka může být KO,
pak všechny okna skontrolovat za chodu motoru, už jsem měl takovou kokotinu že na lambádě skočilo asi 25 a po vteřině hodnota padala až motor chcípen, přitom tam má být lfaktor O,97 až 1,O2,
další nemocí je podložka pod karbecem umí se vypálit rozložit benálem a problémy jsou nepředvídatelné stojí pár stovek a nemá cenu ji lepit
seřídit ventily, ostříkat sprejem sání,
ale osciloskolp a řešit signál ze setrváku to nevím to jsem snad nikdy nezaznamenal
pokud přehodíš setrváky mpi a bmm tak to ani neštěkne, to se mi stalo jednou, je to tak dvacet let,
čtvrtý válec do střihu řemenici na rysku a rozdělovač na tečku,
měření VN palec do pěti kilo kabely deset, s kabely hýbej při měření, palec prasklý?
mám komplet zapalování z favoriuta a když jsem z toho debil tak se dá přehodit a udělat z toho jetronik,
tlak paliva??? je potřeba ho měři po delší dobu i za jízdy
vag všechny okna musí sedět, řídící jednotka může být KO,
pak všechny okna skontrolovat za chodu motoru, už jsem měl takovou kokotinu že na lambádě skočilo asi 25 a po vteřině hodnota padala až motor chcípen, přitom tam má být lfaktor O,97 až 1,O2,
další nemocí je podložka pod karbecem umí se vypálit rozložit benálem a problémy jsou nepředvídatelné stojí pár stovek a nemá cenu ji lepit
seřídit ventily, ostříkat sprejem sání,
ale osciloskolp a řešit signál ze setrváku to nevím to jsem snad nikdy nezaznamenal
Už jsem měl. špek že borci dělali na favoritu rozvody, dali kolo z řetězem, řemenicu a pak dávali klínek. Ten jim tam celý nešel tak ho kus uřezali. Kolo proti klice pootočené. ale po sundání šroubu klínek byl. Střihalo to celkem ok, bylo to jen pár stupňů. Ale nejelo to.
Na převodovce je ještě jedna díra. na Hall. Trochu v zadějc. Nevím jestli tam vleze ale díra tam je. Nemohl někdo kutit?
Na převodovce je ještě jedna díra. na Hall. Trochu v zadějc. Nevím jestli tam vleze ale díra tam je. Nemohl někdo kutit?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km