Stat sa moze.vsetko ale popravde som ani.na.subru fore necital ze by mal.niekto s tym motorom.problem.ak.teda neni lpg ,inak treba.si pozriet test na.subaru levorg teda rozne testy kvalitny pohon kvalitny podvozok kvalitne riadenie jedine minus oneskoreny automat ,nevyhoda subru bola.spotreba ale.ani.to uz tak.pri novsich neplati ,tu po okoli ich celkom.forestrov a, outbackov jazdi.dost kamaratkin tatko ma zrovna.ten.2.0 a nedabna.to dopustit a.predtym.roky bmw kazdy ma.svoj vkus treba vyskusat zviezt sa zhodnotit turbo motory su pre fajnsmekrov tam.uz treba mat nato.aledva atmosfera je uplne.v pohodeBiimbo píše:známý už má třetí subaru, člověk s příjmy od 150tis čistého měsíčně bez odměn. Je to fanda značky, ale furt na to nadává, že jsou to křápy. Že s tím furt něco je. Je myšlenkově někde jinde, opravy platí firma ale neumí si představit jezdit něčím jiným. Když se před ním zmíním o dovolený na horach, tak hned začne popisovat jak dostal smyk, hodiny, otočil se při jízdě na dálnici dokola a ta 4 kolka od subaru ho zachránila a srovnala to. A od tý doby jezdí jenom v subaru
A jeden kámoš taky blázen do subaru, furt mele jen o jeho foresteru, jak je to skvělý spolehlivý auto a loni v zimě vidím u baráku odtahovaku jak tam mu skládá jeho klenot i s rakví na střeše. Z rakouska jeli z hor všichni busem a on s odtahovkou Prý motor mu klekl. Ten ultraspolehlivý 2.0i
Výběr auta 4x4 do 300000,-Kč
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 ix
porváha píše:Tak to řeknu jináč, subaru super podvozek, pohon 4x4(tady je otázka jaký protože subaru nepoužívá jen jeden typ pohonu 4x4) ale jinak to jsou sráče stejně jako ostatní ať volvo,VW nebo něco jiného ne-li horší
Porovnavat volvo a.subaru.s vw ? Volvo je.uplne.ina liga a.subaru je.zase.zamerany na.pohon a.podvozok u sportovych aj.motor vw je denne priblizovadlo
BMW 330 ix
Je to zajímavé tyhle názory, už tady někdo psal, že si Subaru koupil a už nikdy, nadával jako špaček..Patrně na tom něco bude, ale u Volva mám pocit, že jsou /byly/ dobře dělané..co mě štvalo, tak u XC je dlouhá kapota a když jsem vytahoval vstřiky, tak jsem nevěděl jak na to, nakonec jsem vylezl na "chladič" , abych viděl do díry a mohl pracovat. Zdviž je vlastně "k ničemu"..Je to jako dělat ameriku ....A stav těchto vozů po 250000km je až obdivuhodná..Samozřejmě je to pouze osobní neobjektivní názor...
nepropadat panice...
ono je to celkom zaujímavé stretneš holandana niekde na 70% má volvo , poliaka v tatrách z 20 poliakov 10 má volvo , tu ich chodí tiež celkom dosť ale ak už má niekto o to auto záujem treba prečítať niečo na volvo clube ,každé auto sa pokazí ide o to či pravidelne alebo raz za čas , či zanedbanou údržbou atd
BMW 330 ix
No, něco na tom bude, u Xc 90 s automatem byla vymlácená poloosa na tisícihranu/řekl bych že to je dost poddimenzované/, tak to říkám majiteli a on , vycpi to vazelínou, četl jsem to na Volvo foru...Prostě vtipe vylez..Ale samozřejmě mělo to skoro 300000km. Jinak vše suché, jen co mne vždy nasere, když vidím idiot ruční -pakničky ala medvěd a kdo je seřizoval nebo měnil lana, ví o čem mluvím..A co mne trochu zarazilo u XC 60 , je to , když jsem jel auto projet po výměně klapek v sání, a tak jsem v zatáčce, kterou často projíždím jel trochu svižněji, a najednou mi ujel zadek, až jsem se lek...Kurva vždyť to byla 4x4 v automatu..A já s normálním autem tam jezdím rychleji..Jinak majitelé si to chválí, tento měl předtím Passata C taky s 300000km na hrbu a povídá , ani nevíš, jak jsem rád, že je pryč, přijeli až ze slovače..Takže je to věc názoru, ale mám zato, že posuzovat majitele kolektivní vinou, že všichni co mají to a to jsou to a to, není zrovna moc férové..Prostě každý to má jinak....
nepropadat panice...
tož tady jezdím kolem jednoho autobazaru do práce každej den a vidím tam ty audiny, oktávky, opely, renaulty celkem pěkná auta, krásný interiér, že nevím kterej je lepší, mají nalítáno sotva 300kKm, ale nikdo to nechce a já se prostě strašně moc divím, že těm automobilkám stojí za to, zahodit celej ten interier, budíky, sedačky, koberce jen proto že tamhle jsou poddimenzovaný vstřiky, kardany, ložiska, vodní pumpy...Přece co by se kurva stalo kdyby vyrobili auto který nemusí každýho půlroku do servisu?
A divím se ještě EU že nezakázala kazítka v autech, nebo nenařídila výrobcům zpětný odkup vozidel pro přestavbu. Třeba zachovalý interier, šup vyměnit jen podvozek s motorem. Přece v továrně na to mají přímo stolici kdy se hotový podvozek s motorem a převodovkou montuje k hotové karoserii. A můžou to prodávat jako omlazené vozidlo...
A divím se ještě EU že nezakázala kazítka v autech, nebo nenařídila výrobcům zpětný odkup vozidel pro přestavbu. Třeba zachovalý interier, šup vyměnit jen podvozek s motorem. Přece v továrně na to mají přímo stolici kdy se hotový podvozek s motorem a převodovkou montuje k hotové karoserii. A můžou to prodávat jako omlazené vozidlo...