Výběr auta 4x4 do 300000,-Kč

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

WOB píše:tož tady jezdím kolem jednoho autobazaru do práce každej den a vidím tam ty audiny, oktávky, opely, renaulty celkem pěkná auta, krásný interiér, že nevím kterej je lepší, mají nalítáno sotva 300kKm, ale nikdo to nechce a já se prostě strašně moc divím, že těm automobilkám stojí za to, zahodit celej ten interier, budíky, sedačky, koberce jen proto že tamhle jsou poddimenzovaný vstřiky, kardany, ložiska, vodní pumpy...Přece co by se kurva stalo kdyby vyrobili auto který nemusí každýho půlroku do servisu?

A divím se ještě EU že nezakázala kazítka v autech, nebo nenařídila výrobcům zpětný odkup vozidel pro přestavbu. Třeba zachovalý interier, šup vyměnit jen podvozek s motorem. Přece v továrně na to mají přímo stolici kdy se hotový podvozek s motorem a převodovkou montuje k hotové karoserii. (hm) A můžou to prodávat jako omlazené vozidlo... :roll:
Toto by sa robilo, keby veci fungovali "Správne". Šetrilo by sa ludskými zdrojmi, surovinami, energiami...

ale ako správne kolega podotkol..ekonomika by nešla, burzy by nezarábali, makléri a bankovníci tiež nie.

Takže sa vyrába, vyrába, vyrába..pomaly máte súčiastky s toaletného papiera aby vydržali presne 4 roky a umreli deň po záruke. Ekonomika sa točí....svet ide do pekiel...

Obávam sa že čoskoro sa tieto kolesá nie len pridrú, ale aj rozpadnú.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale třeba u lokomotiv se GO dělají běžně i když se vyrábí nové a nové lokomotivy.
Třeba na Slovensku ZSSKCargo investuje i do cca 50let starých strojů řady 751 ( Zamračená/ Bardotka ) a nechávají v ceně cca 300 000EUR provádět celkovou opravu stroje.
U nás v ČR zase ČD Cargo generálkuje o něco mladší lokomotivy řady 123 a momentálně díky poptávce a relativnímu nedostatku strojů křísí jejich předchůdkyně řadu 122 kde některé kusy mají odkrouceno i přes 5 000 000km.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A co na zákazníky,na ty jste nemysleli? Proč je taková poptávka po nových modelech, lidé se mohou zbláznit, jdou vstříct této velkovýrobě, pokud by jim stačilo 20let staré auto, jako mám já, které je vytěžené na 500%, tak to můžou automobilky zavřít. Řekni tohle hochům ve Škodovce, kde už snad mají 40000 kč průměrný plat..Lidé mají prachy, tak nakupují, kdo nemá tak taky, ale na dluh. A chtějí hlavně nové, protože ví, že ojetiny nejsou seriozní..Právě ti různí podvodníci a stáčeči, kteří jsou i zde, včetně zlodějů a podobných polomafií způsobili mnohé buzerace na STK, při přihlašování apod. Tehdy si vydělali a teď mnozí kulí oči, a nadávají na Kalouska, který může za všechny zlodějny od roku 1918. A díky nim mají kancelářské krysy PRÉ, a to v celé EU. Vždy slušné menšině/většině?/ tahle sebranka ztížila život a dala záminku k buzeraci..Bohužel, pokud by automobilová výroba zašla na úbytě, tak budeme žrát trávu a nezaměstnanost bude obrovská..Takže auta se musí "srát", aby se mohlo vyrábět, i když to nadšence i obyčejné lidi otravuje a svádějí to na kapitalismus. Ten utvářejí lidé a jejich lidské touhy..copak dneska nějaký mlaďoch si koupí picnuté auto a opraví si ho? Tůdle, jen bloumá bazary a hledá plnou palbu za "dobré peníze". Na dvoře máme piclého forda fiestu 2005 , s rozbitým čumákem opravitelným pro toho, kdo chce dělat..Nikdo to nechce , takže už jej dáváme zadarmo , ani kšeftař s díly to nechce, musel by to rozebrat atd.atd. Je to hrozná škoda, já si vždy svá auta opravil a udržoval , nové mám na háku, připadal bych si jako idiot, koupit si jako mechán nové..Ale je jiná doba, nic nemá cenu, jen prachy každý měsíc na kontě , a touha mít vše, po čem jdou neukojitelné touhy. A když si to dotyčný splní , tak je otráven, čumí z toho bavora jako idiot a někdy mu i dojde, že nejhezčí na tom bylo to těšení.... :(
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Na.druhu stranu sa.zase.peniaze.tocia keby sa.netocili to by bolo.zle.
BMW 330 ix
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Teda Wobe , koukám jak cip ,co z Tebe jde ... Asi lepší ani nedomýšlet kam by to vedlo.. To by ubylo koryt ,mocipánů , válek o ropu, znečištěních , karcinomů ,hladomorů , infaktů.. nadnárodních korporací ,které to vše tvoří..
..jen ta EU funguje přesně opačně bohužel..
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ono jericho záleží kam jezdíš,pokud kolem komína tak budiž ale třeba na to co najezdíme my, si neumím představit jezdit veteránem. Loni jsem soukromě najezdil 45 tis. Letos v létě jsem čuměl když se mi rozsvítil olej za 2000 km nebo 270 dní. Nejezdím na long ale 15 tis. A potom potřebuješ jistý komfort a trochu bezpečí a každá kravina z výbavy ti přijde vhod. Od xenonů po automat stěrače. Neumím si představit tohle absolvovat ve felicii.
Je mi líto že A8 musela kvůli dokončení bydlení bez dluhů jít z baráku,
ale nevím jestli příští rok, ale ten další bude něco podobného doufám zpět :)

A přibývají lidi který nechtějí kvalitní auto za 800 tis, ale radši to samé nekvalitní za 400 které jim poslouží ne 10-15let, ale 5-6-7 a můžou si zase jít pro nové. Lidi co si koupili před 20 lety auto za 600-700 tis,např. Octavia I, tak když to vydělíš seš na ztrátě 35 tis. ročně. Spočítáš investice do spojky, rozvodů ostatního spotřebáku tak seš na pěkný částce. Dnes hodnota auta 40 max.

Když si dnes koupíš něco za 350-400, za 5-6 let to prodáš za 100-150, tak máš roční ztrátu skoro stejnou. Ale můzeš jít a koupit si zase nový, modernější, voňavý. Na olej jezdíš longlife protože to neřešiš že budeš auto mít půl života, rozvody a spojku za těch pár let třeba ani nevyměníš, brzdy možná jednou, ložiska a podvozek možná vůbec.
Máš 4 nebo i víc let záruku.

Práce mechanika je dnes drahá a živit starou šunku můžeš, když si jí dokážeš opravit. Jinak fakt můžeš jít a koupit si nový.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě máš pravdu,. pokud někdo honí km musí mít auto v kondici a pohodlné..Mám spíš na mysli tzv. prestižní auto , které vidím hlavně kolem sebe, cesta k supermarketu nebo jednou za čtvrtletí k babičce.Protože když auto stojí, tak potom nechce jezdit. mnohokrát jsem se jich ptal, proč vyhodili tolik peněz, když auto stojí v garáži a stárne..Kolikrát já už jel jen kvůli tomu, že "je vybitá baterka"...Popřípadě si koupí auto na leasing a mají to napnuté jako kšandy a jak se dříve říkalo "děti, tak jsme auto už zaplatili a tak si dáme dnes chléb s máslem"..Proto používám svůj případ mojí "šunky", s kterou jezdím hlavně tak okolo 200km najednou, což se dá zvládnout i s "trakařem", samozřejmě mám úchylku jezdit pouze na trojkách a dvojkách, jako s mou motorkou smrdící válkou. Mám klid a nepotkávám šílence, mám jich dost při nutných cestách po dálnici..A trochu mne zaráží, když mi řekne majitel 3leté Octávky, že na první STK po koupi už prošel jentaktak..To je ostuda..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho-3 píše:A trochu mne zaráží, když mi řekne majitel 3leté Octávky, že na první STK po koupi už prošel jentaktak..To je ostuda..
nekecáš trochu? Jaký má ten majitel důvod jezdit na STK dřív než po 4 letech?
To je taxikář?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Asi. Preventivne haha :D
BMW 330 ix
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Asi se mu z fabriky něco nezdálo :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

stačí orezlý kotouče na ploše a jdeš :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Biimbo píše:
jericho-3 píše:A trochu mne zaráží, když mi řekne majitel 3leté Octávky, že na první STK po koupi už prošel jentaktak..To je ostuda..
nekecáš trochu? Jaký má ten majitel důvod jezdit na STK dřív než po 4 letech?
To je taxikář?
Omlouvám se, patrně jsem to poplet ,protože jsem s novým autem na první STK ještě nejel. Ale napadá mne možnost, že to byl dovoz a kdoví proč tam musel. Ale třeba mi kecal a nesnáší koncern, tak jej pomluvil. Ale viděl jsem auto, pár let staré, které mělo 640000 km a pendlovalo Evropa - Afrika , kam vozilo pracovníky/byla to dodávka/ , kterou koupil český "intelektuál" z horní -dolní a stočil to na číslo v km v Čechách akceptovatelné...kšeft je prostě kšeft... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“