Stránka 1 z 1

Motor 2.2 dCi G9T

Napsal: 11 pro 2017, 20:26
od Tomas.cz
Motor 2.2dCi v Espace G9T-742 110kw, setkal jste se někdo s tímto? Tubus sací vačky prasklý na 3x, na výfukové straně na 2x + jsou všechny šrouby tubusu z M6 přeřezané na M7 a v původních tubusech převrtané díry.
Nepřišel bych na to, kdyby extrémě netekla příruba na sací vačce a to tak, že viz. poslední fotka, takže se sundalo sání a chtěli jsem sundat sací tubus a tohle překvapení.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 11 pro 2017, 22:31
od HonzaXM
No, myslím že jsi majitele zároveň zklamal a zároveň mu ušetřil pořádný balík. To je za minutu dvanáct.

Napsal: 12 pro 2017, 09:10
od Tomas.cz
Olej tekl masivně do rozvodů a jelikož zde je rozvod částečně koly a pak zbytek řemenem, tak z deklu řemenové části vytékal olej přímo na řemenici a řemen vícedrážkový.
No kluk přijel, že už mu nejde servo ani dobíjení a kouří se z podkapoty, ten řemen jak byl namaštěnej tak separoval a zasekl pod řemenici a kladky, řemenice se jak je vidět na obrázku krásně vytavila. Zde je foto s umytým motorem v rámci možností a novou vícedrážkou + kladkama aby se dalo zjistit kde má čmelák žihadlo :-D

Obrázek