BMW 530d obcas za jizdy cuka

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

BMW 530d obcas za jizdy cuka

Příspěvek od oregan »

Ahoj mam u sebe na oprave BMW 530d 2000 142kw .
Auto cuka v urcitych rezimech spise ve strednich otackach od 1300ot/min to zacina mirne pocukavat na jakykoukoliv rychlost
launch pise tuto zavadu:

1260 PRE-SUPPLY PRESSURE MONITORING

v merenych hodnotach jsem nasel tuto kolonku a tlak byl za volnobehu a v jakychkoliv vytacenich plynu pri stojicim aute trvale 4,5bar

nemate nekdo zkusenost s touto zavadou?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vytahaný rozvodový řetěz?
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

U staré M57 určitě ne..
Chce to normální diagnostiku a projít to komplet. Nevím, čím si tuhle chybu vyčetl, tak jen tipuji, že tu chybí tlak paliva před vysokotlakým čerpadlem..
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

TANN3R píše:U staré M57 určitě ne..
Chce to normální diagnostiku a projít to komplet. Nevím, čím si tuhle chybu vyčetl, tak jen tipuji, že tu chybí tlak paliva před vysokotlakým čerpadlem..
vyndal jsem hadicku paliva co jde do filtru a dal do ni lahev 0,7l a byla za zapnuti klicku na par vterin plna takze si myslim ze nafty tam jde az moc.Hlavne v merenych hodnotach je tento tlak trvale 4,5bar za jakychkoliv otacek motoru.Nevim kolik ma byt presny tlak u tohoto auta. Launch x431
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

4.5bar na podávačce je OK. Na live data mrkni při tom cukání, při stojícím autě je ti to k prdu. Tlak na railu požadovaný/skutečný, tlak podávačky a jedem :)
Kolik to má nahrkáno? Vstřiky původní, ne? (rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

dhfool píše:4.5bar na podávačce je OK. Na live data mrkni při tom cukání, při stojícím autě je ti to k prdu. Tlak na railu požadovaný/skutečný, tlak podávačky a jedem :)
Kolik to má nahrkáno? Vstřiky původní, ne? (rofl)
ma to nalitano pres 330tis km :-) mam dat vstriky na test a nebo aspon zkusit na banky?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Radil ti nahrát tlaky při projevu závady ne vyndat vstřiky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

podávačka pod podlahou se může takto projevovat, přidírá se a jak tomu dáš ceres tak to nestíhá hrnout naftu
na e46kách jsem jich několik měnil a věřím že tady to bude podobný
Uživatelský avatar
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

najlepsia by na to bola INPA... treba pozriet korekcie a tlaky paliva, tych 4,5bar za podavackou je cca OK, ma tam byt 4bar, je tam mechanicky regulacny ventil ale ked odide, byva tam vacsinou menej.... aj ten tlak podavacky treba sledovat za jazdy ci naozaj nepada dolu v zatazi, to by bolo to spominane cerpadlo pod vodicom...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ISTA diag...pomoze
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „BMW“