Stránka 1 z 1
BMW 530d obcas za jizdy cuka
Napsal: 14 pro 2017, 19:21
od oregan
Ahoj mam u sebe na oprave BMW 530d 2000 142kw .
Auto cuka v urcitych rezimech spise ve strednich otackach od 1300ot/min to zacina mirne pocukavat na jakykoukoliv rychlost
launch pise tuto zavadu:
1260 PRE-SUPPLY PRESSURE MONITORING
v merenych hodnotach jsem nasel tuto kolonku a tlak byl za volnobehu a v jakychkoliv vytacenich plynu pri stojicim aute trvale 4,5bar
nemate nekdo zkusenost s touto zavadou?
Napsal: 17 pro 2017, 21:33
od slovacek.milos
vytahaný rozvodový řetěz?
Napsal: 17 pro 2017, 22:29
od TANN3R
U staré M57 určitě ne..
Chce to normální diagnostiku a projít to komplet. Nevím, čím si tuhle chybu vyčetl, tak jen tipuji, že tu chybí tlak paliva před vysokotlakým čerpadlem..
Napsal: 18 pro 2017, 06:07
od oregan
TANN3R píše:U staré M57 určitě ne..
Chce to normální diagnostiku a projít to komplet. Nevím, čím si tuhle chybu vyčetl, tak jen tipuji, že tu chybí tlak paliva před vysokotlakým čerpadlem..
vyndal jsem hadicku paliva co jde do filtru a dal do ni lahev 0,7l a byla za zapnuti klicku na par vterin plna takze si myslim ze nafty tam jde az moc.Hlavne v merenych hodnotach je tento tlak trvale 4,5bar za jakychkoliv otacek motoru.Nevim kolik ma byt presny tlak u tohoto auta. Launch x431
Napsal: 18 pro 2017, 18:48
od dhfool
4.5bar na podávačce je OK. Na live data mrkni při tom cukání, při stojícím autě je ti to k prdu. Tlak na railu požadovaný/skutečný, tlak podávačky a jedem
Kolik to má nahrkáno? Vstřiky původní, ne?

Napsal: 18 pro 2017, 20:11
od oregan
dhfool píše:4.5bar na podávačce je OK. Na live data mrkni při tom cukání, při stojícím autě je ti to k prdu. Tlak na railu požadovaný/skutečný, tlak podávačky a jedem
Kolik to má nahrkáno? Vstřiky původní, ne?

ma to nalitano pres 330tis km

mam dat vstriky na test a nebo aspon zkusit na banky?
Napsal: 18 pro 2017, 21:53
od geo
Radil ti nahrát tlaky při projevu závady ne vyndat vstřiky.
Napsal: 22 pro 2017, 09:57
od roman1648
podávačka pod podlahou se může takto projevovat, přidírá se a jak tomu dáš ceres tak to nestíhá hrnout naftu
na e46kách jsem jich několik měnil a věřím že tady to bude podobný
Napsal: 22 led 2018, 21:35
od amater
najlepsia by na to bola INPA... treba pozriet korekcie a tlaky paliva, tych 4,5bar za podavackou je cca OK, ma tam byt 4bar, je tam mechanicky regulacny ventil ale ked odide, byva tam vacsinou menej.... aj ten tlak podavacky treba sledovat za jazdy ci naozaj nepada dolu v zatazi, to by bolo to spominane cerpadlo pod vodicom...
Napsal: 22 led 2018, 22:31
od octaviask
ISTA diag...pomoze