Mlžení - vyřešeno ale dotaz !!!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mlžení - vyřešeno ale dotaz !!!!!
Auto v popisu, zkoušel jsem hledat a nic. Přední okno umeju a za pár dní je zase jak od mlíka. Vypadá to jak kdyby se zamlžilo a na to se zamžilo znova. Klapka v topení funguje a filtr je vyměněný asi před 3 měs. Voda se neztrácí a není ani z topení cítit. Jedině mě napadá že by radiátor jen rosil? Nechce se mi to zbytečně vyndavat ale asi budu muset.
Naposledy upravil(a) JeníkRS dne 28 úno 2018, 20:23, celkem upraveno 2 x.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
A co myslíš tou klapkou, recirkulační, náporovou nebo kterou? Jestli to má Climatronic, tak tam se serou ty náporový společně s V71 (ovládá zárověn i recirkulační). Tá náporová je nesmysl, já ji vyhodil (jde bez problémů vyndat) a nepozoruju, že by mi auto při jízdě větralo víc, než je třeba a co tedy ta náporovka má regulovat Nikdy žádný nadměrný mlžení ve srovnání s manuální klimou nepozoruju, je to na GIV. To je pomsta konstruktérů od Valeo a VAG
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 03#1186403
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 03#1186403
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Mám climatic a klapku jsem myslel na cirkulaci vzduchu. No ještě jsem rozebral koberec u spolujezdce a je tam mokro a ten tépich je nacucanej. Takže by to mohlo bejt z toho. Ale jen pod sedačkou nahoře za palubkou je suchej. Odtoky jsou čistý a sundal jsem tapec zda tam neteče dveřma a taky nic. Takže asi budu sprchovat a uvidí se
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Právě že chladící kapalina není cítit ani v autě ani z topení. Proto si právě nejsem jistej tím radiátorem a nechci to vyndavat ikdyž to není tak hrozná práceDIAGNOSTIK píše:Taky se to někdy pozná, že po ránu, když se poprvé otevřou dveře, je cítit nasládlý zápach v interiéru.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Tak je to jasný, je to zvýšenou vlhkostí v autě, někudy Ti tam teče, klidně i kolem dveřního těsnění ve spodním předním rohu. Ale ty koberce jsou zrádný, voda steče vrchem po zadní stěně či plechu a koberce nesmočí, takže klidně to může být vrchem kolem držáku pyláku.
Když ta recirkulace chodí a měnils filr, v jakým postavení byla ta náporová/omezovací klapka? Jak chodí si otestuješ jejím nastavením přes diag.
Když ta recirkulace chodí a měnils filr, v jakým postavení byla ta náporová/omezovací klapka? Jak chodí si otestuješ jejím nastavením přes diag.
No nevím, rada "ručně jí (recirkulační klapku) zavřem a tu vrchní (náporovou/omezovací klapku) bud otevřem nebo necháme otevřenou" nemůže fungovat, když si tu horní třeba z rozmaru dáš do pozice zavřeno a ještě to korunuješ následným odpojením V71 ...
Recirkulace je docela fajn když funguje, bordel dělá ta vrchní, když zůstane v pozici omezující průtok přestože je recirkulace vypnutá, tedy přísun vzduchu jen zvenčí ...
Recirkulace je docela fajn když funguje, bordel dělá ta vrchní, když zůstane v pozici omezující průtok přestože je recirkulace vypnutá, tedy přísun vzduchu jen zvenčí ...
dělam to běžně na autech všech značek
pokud je auto starší majitel nechce investovat tak prostě zavřu vnitřní okruh otevřu tu cirkulaci z venku odpojim z elektriky a je po mlžení
mám to odskoušený
problém je v tom že ta dvouklapka se bud rozlomí nebo se zlomí ten převod a pak si to dělá co chce
a jakmile ti ten vnitřní okruh zůstane otevřen tak se ty auta po ránu a nejen po ránu mlží jak blázen
pokud je auto starší majitel nechce investovat tak prostě zavřu vnitřní okruh otevřu tu cirkulaci z venku odpojim z elektriky a je po mlžení
mám to odskoušený
problém je v tom že ta dvouklapka se bud rozlomí nebo se zlomí ten převod a pak si to dělá co chce
a jakmile ti ten vnitřní okruh zůstane otevřen tak se ty auta po ránu a nejen po ránu mlží jak blázen
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW