VW Golf mk5 ktorý kód motora?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Golf mk5 ktorý kód motora?
Nazdar, mám možnosť kúpiť si Golf mk5 a neviem ktorý kód motora by mohol byť najlepší.. určite budem z neho ťahať kone, takže prosím o radu. Oplatí sa chipovať auto s DPF?
Ďakujem
Ďakujem
Peugeot 106 1.6 S16 QuickSilver Turbo 2xx kw, FMIC, EBC brzdy a ďalšie srandy. BOLO pred 4 rokmi
Seat Ibiza 6L 74kw 1.9 TDi - stock
Seat Ibiza 6L 74kw 1.9 TDi - stock
Za mna BXE, spravis preventivnu udrzbu a jazdis, na jednej mk5 BXE mame 220 ps 480 Nm (ALka + 1756) bez jedineho problemu
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Vsetko je vec nazoru, nikomu jeho nazor nevyvraciam, rovnako ten moj nevnucujem. Podavam len fakty
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Prečo si kupujete auto ktoré je stavané na povecme 150 koní a potom z toho silou mocou idete ťahať čo najväčší výkon?
Veď keď chcem výkon tak si kúpim auto ktore ten výkon už ako taký nejaký má. Keď sa chcem hrať tak čo myslíš s takou VR6 sa nedá pohrať ?
Neviem stále mi to nejak nejde do hlavy prečo si človek kúpi auto čo má 100 koní a potom ide z toho za veľké peniaze dostávať ďalších 100 koní
Veď keď chcem výkon tak si kúpim auto ktore ten výkon už ako taký nejaký má. Keď sa chcem hrať tak čo myslíš s takou VR6 sa nedá pohrať ?
Neviem stále mi to nejak nejde do hlavy prečo si človek kúpi auto čo má 100 koní a potom ide z toho za veľké peniaze dostávať ďalších 100 koní
já osobně bych šel dneska asi už opravdu taky do toho benzinu.......Minimálně 2,0T nějaký GTI nebo tu R32 a člověk má klid do budoucna a hlavně kopec zábavy......
Můj osobní sen je taky nejakej golfík pětku nebo spíš šestku v benzinu v turbu........
Můj osobní sen je taky nejakej golfík pětku nebo spíš šestku v benzinu v turbu........
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
ten klid do budoucna sem myslel skrz výkon.....že člověk pak nemusí řešit nejaky navysovani vykonu když uz má v serii 250+ PS......octaviask píše:no presne tie TSI z tých rokov sú vrchol techniky... nesrandujte chlapi.
BXE je fajn, pozor na ojnice inak držiak.
Jak je to s kvalitou motoru a spolehlivostí to nevím...nemám zkušenosti....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
To asi jo, ale uz ses hodne napred kdyz uz mas v zakladu 250+sCitem píše:Vzhledem k podpisu hádám stejně neukojitelná chuť tě donutí upravit
A má teda BXE chlazení pístů olejem ? Když jsem dělal šály tak jsem po tom nepátral
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
To sa ešte oplatí v dnešnej dobe kupovať povecme 10 rokov starý diesel ktorý má v základe 110 koní a potom do neho investovať prachy aby som z neho za cenu auta vytiahol ďalších 100 koní ? Nepríde mi to ako moc rozumné riešenie, ale tak každý si robíme čl chceme, ak si si tým ešte neprešiel tak kľudne, zober BKC a ideš