superb 2 CFFB hučení v 1900ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
superb 2 CFFB hučení v 1900ot
Zdravím všechny. Nerad zakládám nové téma,ale nepodedlo se mi najít tady odpověď.
Mám superba 2 combi 2 cr 103kw CFFB, manuál, rok 11/2011. najeto 220tis
Auto jezdilo normálně. po přezutí na zimní se mi tak za 1000km jsem zpozoroval občasné divné zvuky při rozjezdu a vytočení kol v levo nebo v pravo.
Vyměnil jsem olej v motoru a pri výměně, jsem zjistil vůli ve vnějším pravém kloubu( byly cítít i vibrace v tahu). Vyměnil jsem poloosu za novou. Vibrace prestaly.
Ale objevil se neprijemne hučení v 1900ot. ( nezáleží jak jsou vytocená kola)
auto jede normalně, jak jde auto do tahu tak v 1800 dobry v 1900 to zacne hucet, az je citit v podlaze slabe vibrace,kdyz to držím na tech 1900ot v tahu tak to staléle hučí jak pridám na 2000 a víc,tak to prestane. kdyz to přejde z tahu na brzdění motorem,tak je ten zvuk taky cítít,ale mnohem utlumene. kdyz vyřadím a pridávám,tak v celem rozsahu otáček žádné hučení. Dělá to na všechny rychlosti,nezálezí jak jedu rychle, čiste dosažením tech otaček.Při zrychlování žádné cukání nevychávání nic, na volnobeh teply studeny jde krásně pravidelně a po tichu.V paměti závad nic. Regenerace DPF funguje jak má, čistý výfuk
Jelikož je to dovoz netuším co na tom kdo už měnil. Jetli by to dělal dvojhmota? začalo to postupne během cca 2000tis km.
napadlo mě zda to nedělá diferenciál,převodovka. Chci vymenit olej,ale nevím jaky typ převodovky tam mám,abych tam dal správny a správne množství.
Děkuji za případné rady
Mám superba 2 combi 2 cr 103kw CFFB, manuál, rok 11/2011. najeto 220tis
Auto jezdilo normálně. po přezutí na zimní se mi tak za 1000km jsem zpozoroval občasné divné zvuky při rozjezdu a vytočení kol v levo nebo v pravo.
Vyměnil jsem olej v motoru a pri výměně, jsem zjistil vůli ve vnějším pravém kloubu( byly cítít i vibrace v tahu). Vyměnil jsem poloosu za novou. Vibrace prestaly.
Ale objevil se neprijemne hučení v 1900ot. ( nezáleží jak jsou vytocená kola)
auto jede normalně, jak jde auto do tahu tak v 1800 dobry v 1900 to zacne hucet, az je citit v podlaze slabe vibrace,kdyz to držím na tech 1900ot v tahu tak to staléle hučí jak pridám na 2000 a víc,tak to prestane. kdyz to přejde z tahu na brzdění motorem,tak je ten zvuk taky cítít,ale mnohem utlumene. kdyz vyřadím a pridávám,tak v celem rozsahu otáček žádné hučení. Dělá to na všechny rychlosti,nezálezí jak jedu rychle, čiste dosažením tech otaček.Při zrychlování žádné cukání nevychávání nic, na volnobeh teply studeny jde krásně pravidelně a po tichu.V paměti závad nic. Regenerace DPF funguje jak má, čistý výfuk
Jelikož je to dovoz netuším co na tom kdo už měnil. Jetli by to dělal dvojhmota? začalo to postupne během cca 2000tis km.
napadlo mě zda to nedělá diferenciál,převodovka. Chci vymenit olej,ale nevím jaky typ převodovky tam mám,abych tam dal správny a správne množství.
Děkuji za případné rady
je mi prave divny, ze to rachta presne jen v tech otáčkách. je teda pravda,jak jsem menil tu poloosu,tak jsem koukal ze spoda a byla videt troska oleje na skříni turba na straně co stlačuje vzduch. Ale nezdá se mi ,že by se olej strácel. a turbo tlačí normálně ani to nehulí, neni slyšet ,že by pískalo. tlaky jsem tedy neporovnával.Zkusim sundat z té strany hadici od filtru a kouknout tam a vzít za střed kolik má vůle.
tady jsem se to snazil nahrát. ale ten telefon a youtube to zkresluje.
https://youtu.be/tGUbKYE9knY
tady jsem se to snazil nahrát. ale ten telefon a youtube to zkresluje.
https://youtu.be/tGUbKYE9knY
Mám stejný problém na Citroenu 1,4 HDI. Po výměně poloosy (pravé) to začalo při jízdě hučet, a to vždy, na každý rychlostní stupeň, otáčky od cca 1900 do 2000, před těmito otáčkami a po nich ticho. Při výměně poloosy tam sedla až třetí, byl to repas. Vyměnil se olej v převodovce, ale hučení stejné. Už to má najeto další 50 tis. a projev stále stejný. Jen poslední dobou sleduji větší vibrace při jízdě od přední nápravy. Zůstaly i po GO nápravy a vyvážení kol. Myslím si, že je to tou vyměněnou poloosou. Jiné auto než ty, ale stejný problém.
Ne na neutrál to nedělá, i kdyý to pustím z kopce bez motoru ticho.já tam dal uplně novou SKF VKJC 4620 původní na původní 1k0 407 272 en.
Takže by tam měla sedět. všechny rozměry jsme měřil, pasovala tam pěkně,
Takže by tam měla sedět. všechny rozměry jsme měřil, pasovala tam pěkně,
Naposledy upravil(a) slava.s dne 30 pro 2017, 11:34, celkem upraveno 1 x.
Tak jsem tam dnes hodil starou poloosu. Hučení v 1900 ot pryč.ted už to zaručí jen v rejdu při rozjezdu, proto jsem dával tu poloosu( s tou novou to přestalo).
Nechapu proč ta nová hubená. Co se na tom dá zkurvit.Jediny rozdíl jsem si všiml, že původní tyč je dutá a většího průměru a ta SKF je z plného materiálu.Tezko mi ji vezmou zpátky nebo na reklamaci, tak bych s ní použil aspoň ty klouby, co vy na to?
Nechapu proč ta nová hubená. Co se na tom dá zkurvit.Jediny rozdíl jsem si všiml, že původní tyč je dutá a většího průměru a ta SKF je z plného materiálu.Tezko mi ji vezmou zpátky nebo na reklamaci, tak bych s ní použil aspoň ty klouby, co vy na to?
Sním či bdím, ale ta SKF je ohnutá ... a ve srovnání s jejich katalogem to vypadá jak nějaký padělek ...
https://www.vsm.skf.com/cz/cs/products/VKJC4620
Linka ve Škodovce to montovala taky všelijak, ta 1K0407272EN je přiřazená podle ETKA jen pro BMP do 8/2008, CFFB z 2011 má tyto jako možná čísla
1K0407272NJ
1K0407272TM
2K0407272G
1K0407762PX
2K0407272GX
SKF ale všechny obsáhne tou VKJC 4620 ...
https://www.vsm.skf.com/cz/cs/products/VKJC4620
Linka ve Škodovce to montovala taky všelijak, ta 1K0407272EN je přiřazená podle ETKA jen pro BMP do 8/2008, CFFB z 2011 má tyto jako možná čísla
1K0407272NJ
1K0407272TM
2K0407272G
1K0407762PX
2K0407272GX
SKF ale všechny obsáhne tou VKJC 4620 ...
Naposledy upravil(a) Rayx dne 05 led 2018, 16:57, celkem upraveno 2 x.
Tak podle toho odkazu je jasny , že je to nějaká čínska sracka. i na krabici je made i CHINA.
Fakt mě nastvali a přístup prodejce dílu mě stve
https://automotoprikryl.cz/hnaci-hridel-skf-vkjc4620 tady jsem ji kupoval, bohuže jsem ji neporovnal obrázek ze skutečností ( beru to jako ilustrativní
)
podle etky ve škodovce by tam melo být 2K0 407 272 GX
Fakt mě nastvali a přístup prodejce dílu mě stve
https://automotoprikryl.cz/hnaci-hridel-skf-vkjc4620 tady jsem ji kupoval, bohuže jsem ji neporovnal obrázek ze skutečností ( beru to jako ilustrativní
)
podle etky ve škodovce by tam melo být 2K0 407 272 GX