chyba 4260 regulacni klapka nasavaneho vzduchu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
PcGamer
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 03 led 2017, 15:44

chyba 4260 regulacni klapka nasavaneho vzduchu

Příspěvek od PcGamer »

Zdarec, zeptam se i zde
mam Tourana 1,4 TSI 103 kw DSG r.v.2007. najeto 150 tis.
Rozvitila se mi kontrolka motoru. Zajel jsem na diagnostiku a napsalo chybu P000A Vackovy hridel, snimac polohy A (rada1) funkce pomala. Chybu smazali a tak jsem se objednal na rozvody. Nez sem dal auto do servisu, tak se kontrolka rozsvitila snovu, a vsiml jsem si ze motor nejde nad 3 tis. Rikal jsem si ze je to ochrana rozvodu, abych motor netocil.
Pri predavani auta jsem to rekl technikovy, ten mi po case volal, ze na diagnostice uz rozvody chybu nepisou, ale ze je tam chyba 4260 regulacni klapka nasavaneho vzduchu- mechanicka zavada. A ze nova stoji 16 litru, tak sem to nechal byt.
Ted sem byl znovu na diagnostice a znovu to pise tu klapku i rozvody.
Co jsem zatim pozoroval:
Kontrolka sviti: nejedete (mysleno netahne nad 3 tis ot.) chcipnu motor, nastaruju dam S (bo klidne i D, to celkem jedno jestli tam je D nebo S) prislapnu a jede do omezovace, proste jak ma. jede to uplne normalne. sklidnim jizdu, jedu 90 na 6st. prislapnu plyn, podradi na 3 a zase to nejede. proste nic. 3 tis ot. rychlost 90 a rucicky se ani nehnou. pustim plyn zaradi 4st. ot klesnou pridam trochu plyn a zase to zrychluje.
Kontrolka nesviti. podstate to sami co nahore.
Mi prijde ze si to zije vlastnim zivotem. Jendou to jede jak z praku( proste normalne jak se ocekava) a najednou ne, at kontrolka sviti nebo ne.
Pri normalni jizde to clovek ani nepozna pac to radi kolem 2-2,5 tis ot.
rikam si ze kdyz je tam nejaky problem tak to musi preci delat furt ne?? Klapku jsem zkousel prostriknout sprejem na klapky ale rekl bych, ze bez efektu.
Resil to tu nekdo??