starý fokus tdci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

starý fokus tdci

Příspěvek od slovacek.milos »

dělali jsme na tom nedávno rozvody, borec si těžuje že mu teče olej ale moc půlmetrové kola, přijel ale není nic vidět s auta nic nekape, jediné co mi ukazoval tak mastný řemen,

jen mi tak zajímá může nachcat olej z gufera PTFE co je na čerpadle v rozvodech na venkovní řemen? nebo jen z kliky ???
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

NO, to by muselo bejt vidět, že s pod deklu rozvodů teče olej, ne?.
Měnili jste jen horní řemen, nebo i řetěz od kliky na čerpadlo?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda-k píše:NO, to by muselo bejt vidět, že s pod deklu rozvodů teče olej, ne?.
Měnili jste jen horní řemen, nebo i řetěz od kliky na čerpadlo?
jen horní řemen, už to rozděláváme nevíš čislo toho velkého gufera? nebo kde ho sehnat?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

na tom velkom gufuru je zavit do kteryho strcis M6 sroub dole ktery drzi ten plastovy kryt, kdyz ten sroub das dlouhy a utahnes tak to gufero oddalis protoze se opre o blok a pak to tece, a podmaz si silikonem i remenici at ti to netece pres ty tri srouby jakoby za gufero.
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

papouch22 píše:na tom velkom gufuru je zavit do kteryho strcis M6 sroub dole ktery drzi ten plastovy kryt, kdyz ten sroub das dlouhy a utahnes tak to gufero oddalis protoze se opre o blok a pak to tece, a podmaz si silikonem i remenici at ti to netece pres ty tri srouby jakoby za gufero.
ok tak to děláme zatí jsem to do pítku nestartoval
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

To gufero jde koupit i v elitu, takže předpokládám, že i v Kelly.
Rozměr píší 80x130x5. Jinak jak píše papouch, řemenici podmáznout.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

před patnácti lety ležém na rodosu a čtu u moře :o ptfe nesmí dojít do styku s olejem :o tehdy jsem ještě žádné ptfe nebviděl a mazal gufera mazelínou jak mi to učili v JZD chvojkovice brod


Důležité: montáž simeringů PTFE se musí provádět pouze nasucho. K montáži simeringu se nesmí v žádném případě používat silikonový olej ani žádné jiné mazací přípravky.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

né namastit ale odmastit :( ;)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Nevím na co přesně reaguješ, ale myslel jsem podmáznout řemenici silikonem, jak psal papouch.
Jinak to, že se PTFE gufera dávají na sucho je známá věc. V DP píší, že se má dosedací plocha břitu utřít hadrem, o použití odmašťovacího prostředku tam není nic.
Takže to jen utřu hadrem a namontuju gufero, zatím mi žádný neteklo.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Nevím na co přesně reaguješ, ale myslel jsem podmáznout řemenici silikonem, jak psal papouch.
Jinak to, že se PTFE gufera dávají na sucho je známá věc. V DP píší, že se má dosedací plocha břitu utřít hadrem, o použití odmašťovacího prostředku tam není nic.
Takže to jen utřu hadrem a namontuju gufero, zatím mi žádný neteklo.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

no jasny ptfe odmastit pak protocit a nechat bejt at si sedne a pak muzes jezdit. no jako gufero s perkem sem naposled videl tak pred 10 lety kdyz sem delal motor na MF70
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

V týdnu jsem dělal potkanou naftovou mazdu 626 a vačce tam bylo gufero s pérkem... Ale je fakt, že to auto bylo starý 20let. Ale ve velice pěkným stavu.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

no já pamatuju starý brolince z JZD co dělali ještě suk na pružince na guferu,aby to lépe těsnilo,no dnešní gufera by asi nedali,třeba motor (PUMA) gufero na klice(strana převodovky)první start 8 hod.po montáži gufera,no ona ta montáž almary něco zabere,ale zas odcat pocat :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Koukám na to jako blázen, gufera s pružinkami fungovaly spolehlivě skoro 100 let a dnes jsou popisovány jako anachronismy minulosti..Vydržely 200000km , někdy víc, snadná montáž , snadné odhalení, pokud už byla drážečka, tak se posunulo a jelo se dál. Vynálezy poslední doby jsou sice úžasné, ale často musí být přípravky, postupy apod. Dnešní stroje nejsou do nepohody , kde se dají jejich opravy vyřešit, ale potřebují servis na jakoukoliv kravinu, a mechána, který má za sebou půjčovnu přípravků, aplikaci v notebooku, popřípadě plnou skříň vlastních přípravků, kdy často potřebuje jeden tak dvakrát..A za chvilku bude nakupovat nové a nové, stahovat nové aplikace, aby" vyměnil kolo" u hybrida..Někdo řekne, to se nedá zastavit, to je vývoj..Ano, ale k čemu? Je to cesta do pekla.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda-k"]Nevím na co přesně reaguješ,promin jsem tě blbě povchopil
Odpovědět

Zpět na „Ford“