log passat B6, 2.0 TDI, BKP - padá do nouzáku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fisa.13
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2013, 18:01

log passat B6, 2.0 TDI, BKP - padá do nouzáku

Příspěvek od fisa.13 »

Mohl by prosím někdo zkušený kouknout na muj log - passat B6. 2.0 TDI BKP - chip na cca 130 kW a 400 Nm.
Je to na trojku do kopce a v 3610 ot/min to spadlo do nouzáku.
Koukal jsem na regulaci a chodí až na dorazový šroubek.
Prošel jsem i všechny podtlakové hadičky.
VAG píše chybu:

00564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 238476 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.05
Time: 12:40:17

Freeze Frame:
RPM: 3616 /min
Torque: 392.0 Nm
Speed: 93.0 km/h
99.45 %
Voltage: 14.24 V
Pressure: 2343.0 mbar
Pressure: 3003.3 mbar

http://leteckaposta.cz/966231074

Díky
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

robi to od chipu?
zjavne odišla n75 AK regulacia chodi ako ma.
tych 140/400 velmi optimisticke
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
fisa.13
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2013, 18:01

Příspěvek od fisa.13 »

Auto už jsem koupil s chipem, do nouzáku mi to spadlo poprvé před týdnem, předtím se mi to nikdy nestalo. S regulací pohnu sáním pusou až na dorazový šroub.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

spadne samovolne po uvolnení podtlaku na spodný doraz až tak,že sa nedá viac dospodu zatlačit?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
fisa.13
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2013, 18:01

Příspěvek od fisa.13 »

Spadne, ale ne úplně, když jí pomůžu rukou tak se ještě tak o cca 1 mm pohne než je na dorazu.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

isto je to "iba" 1mm? to musí chodit volne až uplne dole,ak chceš vymen n75 možno pomôže,možno nie,tažko povedat ako realne chodí ta regulacia za jazdy.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
fisa.13
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2013, 18:01

Příspěvek od fisa.13 »

natočil jsem to jak to chodí.

http://leteckaposta.cz/973477296
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No nevím, pružina v baňce má větší sílu než dokáže člověk natáhnout pusou podtlak, leda by to byl deep blue diver ;)
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

videl som aj horšie,n75 cvakni druhu
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
fisa.13
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2013, 18:01

Příspěvek od fisa.13 »

Zkusím po neděli vyměnit n75 s kamarádem co má taky passata B6, ale má 1,9 TDI, nevíte jestli je ventil stejný?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

fisa.13 píše:Zkusím po neděli vyměnit n75 s kamarádem co má taky passata B6, ale má 1,9 TDI, nevíte jestli je ventil stejný?
BKP má podle roku výroby bud magnetigký blok(tj. nemá zvlášt N75), nebo pak v novějším provedení s vířivými klapkami magnetické ventily zvlášť.
fisa.13
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2013, 18:01

Příspěvek od fisa.13 »

Magnetické ventily mám zvlášť, ale nevím jak to má ta 1,9 TDI
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

To záleží na tom jestli je to bezfiltrák(blok v kuse), nebo BLS
fisa.13
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2013, 18:01

Příspěvek od fisa.13 »

Nevím jaký má kod motoru, kouknu v pondělí přímo pod kapotu co tam má. Nebo mám ještě možnost vzít ventil z golfu 1.9 TDI, 81 kW, ale nevím jestli jde tento ventil použít na 2.0 TDI.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Nepůjde, tam je 1J0, tady 1K0
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“