log passat B6, 2.0 TDI, BKP - padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
log passat B6, 2.0 TDI, BKP - padá do nouzáku
Mohl by prosím někdo zkušený kouknout na muj log - passat B6. 2.0 TDI BKP - chip na cca 130 kW a 400 Nm.
Je to na trojku do kopce a v 3610 ot/min to spadlo do nouzáku.
Koukal jsem na regulaci a chodí až na dorazový šroubek.
Prošel jsem i všechny podtlakové hadičky.
VAG píše chybu:
00564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 238476 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.05
Time: 12:40:17
Freeze Frame:
RPM: 3616 /min
Torque: 392.0 Nm
Speed: 93.0 km/h
99.45 %
Voltage: 14.24 V
Pressure: 2343.0 mbar
Pressure: 3003.3 mbar
http://leteckaposta.cz/966231074
Díky
Je to na trojku do kopce a v 3610 ot/min to spadlo do nouzáku.
Koukal jsem na regulaci a chodí až na dorazový šroubek.
Prošel jsem i všechny podtlakové hadičky.
VAG píše chybu:
00564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 238476 km
Time Indication: 0
Date: 2018.01.05
Time: 12:40:17
Freeze Frame:
RPM: 3616 /min
Torque: 392.0 Nm
Speed: 93.0 km/h
99.45 %
Voltage: 14.24 V
Pressure: 2343.0 mbar
Pressure: 3003.3 mbar
http://leteckaposta.cz/966231074
Díky
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
isto je to "iba" 1mm? to musí chodit volne až uplne dole,ak chceš vymen n75 možno pomôže,možno nie,tažko povedat ako realne chodí ta regulacia za jazdy.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4