Rapid Tdi 400tkm

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Tvrzení, že v dnešní době používají "prémiové" značky kvalitnější materiály, mi přijde poněkud úsměvné (rofl) .
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jirkastrachota píše:Tvrzení, že v dnešní době používají "prémiové" značky kvalitnější materiály, mi přijde poněkud úsměvné (rofl) .
Asi ti to pride preto tak lebo do toho nevidis robim v tom nejaky rok ked sme robili akusky pre nove audi a4 tak sa to tahalo 2roky a co sa vystriedalo materialu na vw to prebehlo za 2 mesiace a to islo o zadny diel co je pod sklom .
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:No a když srovnám koncern s tebou vychvalovanýma italama, tak su rád že máme na firmě aj ty italy. Jináč bysme asi zdechli hlady. Tolikrát v životě sem horní uložení a tlumiče nedělal do doby než nám nakoupili ducata a to sa nebavím o karosařině.
Pokud jste jen na tlumiče, máte výhodu. Mne upřímně řečeno zajímají hlavně agregáty ..A koncern je na tom velmi špatně..Řekněte mi, který motor mimo slavné rotačky se povedl...Že jim drží dobře kastle, prosím, že mají podvozky, které nejsou nejhorší, prosím, ale že si vytírají s majiteli zadek tím, že jsou jejich motory ostuda a majitelé topí a topí, dolaďují si je sami, aby mohli vůbec jezdit a mnozí díky tomu se stali mechány to se jim odpustit nedá..Ano, auta jsou "oblíbená", což dělá často hlavně ten název Škoda , ale když si mladá rodina koupí 2 ojetiny a u jedné je nevýslovně nadšena a jen jezdí a jezdí, a to druhé se pořád sere../Tak mám je považovat za blbce?/.A pak řeknou koncern už nikdy...A mimochodem Ducato je asi jako Peugeot a přitom je to nejčastější dodávka..Radši budu měnit tlumiče, hlavně že jedu.. Jakto že 40% autobusů nakoupených v ČR je Iveco? Koncern by měl do Itálie jít do učení, jak konstruovat motory..
:)
nepropadat panice...
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Jako jo, JTDčka nejsou špatný, koncern měl průser s některýma PDčkama, to je prostě fakt (PPD 125kw s filtrem a vyvažovákama je asi fakt pomsta - ikdyž nemám zkušenost osobně. (LOL) ) Ale zase dnešní 2. generace railu už jsou celkem ok. A ať si říká kdo chce co chce, obyč koncern působí prostě hodnotněji jak cokoli jiného. (Kromě premiovek, aby mě někdo nebral za slovo)

Pořád musíte brát, že těch aut jezdí po našich silnicích tak 10x tolik jak ostatních, proto se o poruchách víc mluví.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jericho zajímavé je to že bysme aj třeba ty motory dělali,ale nějak není proč. Jo sem tam nějaká hlava u PD,ale to jsem na těch fiatech dělal víckrát turbo a vstřiky jak tu hlavu u koncernu. Navíc to je při těch km furt něco,tam něco klepe,tam něco teče, tam něco upadlo. Nestartuje nebo nedobíjí. Podvozky vyloženě špatné... Ty T5 jezdí a jezdí. Co 30 tis se dá olej a filtry,sem tam kost na stabilizátoru nebo brzdy.
To že si mladá rodina za poslední peníze koupí utočenku z Itálie z kama to auto jede zrasované za to koncern nemůže.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě stačí, když dělám u JTD rozvody a vím, kdo je blbej a kdo je chytrej , víš proč žádný osobní auto z koncernu nechci? Protože prachy které vydělám, chci užít pro sebe , a ne opravovat koncern. Mám pořád řešit, nějaký nouzák, díru po přidání plynu, kdy je to o hubu při předjíždění, popřípadě mám se zatěžovat s dvouhmotou nebo vyteklým spojkovým válcem a vyndavat převodovku, popřipadě propadlou spojku?..Já nejsem masochista, mám auto na ježdění a ne opravování..Mám tady napsat co, jsem nandal do Fiata? Nemá to cenu, je to až směšné..A mám vyhazovat prachy v tisících, měnit vačky nebo hydra a měnit EGRY? Tohle můžu dělat jako kšeft a ne jako koníčka..Když čtu ty šílence, co pořád honí KW, potom řeší spojky, vyhazují dvouhmoty a pláčou nad vstřiky, tohle není můj koníček, já chci v klidu si jen někdy vyměnit destičky bez nebezpečí, že se mi bude propadávat pedál , nechci běhat s notebokem okolo jako pako a študovat , proč mi auto zase netáhne...Já chci jen sem tam měnit olej a za případné ND dát jen pár šupů..A mimochodem, ty myslíš, že mne to těší, že moji "oblíbení Němci", jejichž techniku /předválečnou/mám rád a je to můj koníček musím akceptovat to, že jim ty motory nejdou místo abych měl vnitřní radost, jak jim to šlape? A víš co je to druhé auto, z kterého jsou tak nadšení ti mladoši? Chrysler Voyager s motorem ITALSKÝM 2,5 TDi z roku 1999 , který už má skoro 400000km a nějakou dobu mu tachometr nešel..Mám zavřít oči, když ten motor jde jako housle bez jakékoliv investice? Auto je orezlé, ale pořád je to AUTO velmi ekonomické a manžel do Octy v kůži ani nechce vlézt, že tohle AUTO není..Prostě můj náhled nevznikl najednou, musel jsem prostě přehodnotit svůj obdiv k německé technice ala koncern..Ale nikomu to nevnucuji, preferuji jednoduchost, účelnost a ser. na módnost a zvyšování ega... :)
nepropadat panice...
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Tvůj názor už je hodně zaujatej. Všechny problémy co jsi vyjmenoval mají diesly obecně a ty díly pro automobilky dělají stejní výrobci.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ty tu chváliš nejakých italov ale to že každý druhý koncernový diesel čo sa predáva na bazáre má dávno za sebou pol melóna tak do toho nikto nevidí, jasné že sa viac riešia poruchy koncernu keď tých áut tu jazdí tak 20 krát viac jak nejakých fiatov. Zrátaj si to normálne pomaly a nebuď zaujatý. Tiež každý druhý z nás môže povedať, že do svojej rotačky alebo PDčka leje len olej a filtre.

a btw: každé staršie auto už vyžaduje svoje investície, darmo sa budeme tváriť, že nie keď bude mať tvoj fiat 15 rokov a pol milióna kilometrov za sebou tiež si bude vyžadovať investície do podvozku a podobných vecí, ak sa tváriš, že nie tak proste na to len kašleš.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Re: Rapid Tdi 400tkm

Příspěvek od turbo kamna power »

pitukes píše:Ma zmysel kupit rapid 1.6 s 400 tkm za dobru cenu?
Nove komplet vstreky, egr, intercooler, pravidelny servis, jazdilo to na longlife.
pokud se ti rapid líbí, proč ne. Ta 1.6 se celkem povedla, z toho bych strach neměl. Zvlášť pokud jsou nový vstřiky a egr, což jsou právě nejchoulostivější věci na tom motoru. Pak ještě časem se asi ohlásí DPF, ale to už je dnes za rozumné ceny :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Vw a skoda maju iba tu vyhodu ze su lacne diely a je ich kopa inak nic
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Source píše:Ty tu chváliš nejakých italov ale to že každý druhý koncernový diesel čo sa predáva na bazáre má dávno za sebou pol melóna tak do toho nikto nevidí, jasné že sa viac riešia poruchy koncernu keď tých áut tu jazdí tak 20 krát viac jak nejakých fiatov. Zrátaj si to normálne pomaly a nebuď zaujatý. Tiež každý druhý z nás môže povedať, že do svojej rotačky alebo PDčka leje len olej a filtre.

a btw: každé staršie auto už vyžaduje svoje investície, darmo sa budeme tváriť, že nie keď bude mať tvoj fiat 15 rokov a pol milióna kilometrov za sebou tiež si bude vyžadovať investície do podvozku a podobných vecí, ak sa tváriš, že nie tak proste na to len kašleš.
Tvůj názor je tvůj názor, můj Fiat je z roku 1996 a mám většinu původní a to vypaluju kocoury téměř nepřetržitě, podvozek až na přední tlumiče a 2 přední ramena je původní..Ale máš pravdu v tom , že ulhaný československý národ udělal bordel téměř ve všem, takže když je nějaká závada svede se to na půl mega. Když se zeptáš lidí, kteří mají auto od nova a nemají úkladnou úchylku stáčení tachometrů tak vše vyplave na povrch.Ty si myslíš, že ti neštastní důchodci , kteří si na důchod koupili Fabii, když jim lehla š 120 stáčejí tachometry? Tůdle , jsou neštastní a nechápou, který idiot tyhle nejen 3válcové výtvory mohl pustit do oběhu..A ne všechna auta jsou dovezená , jen si přečti zdejší pojednání UTRŽENÉ OJNICE a napiš, který motor od jiné firmy má tyhle "sveřepé vlastnosti."..Podle mne je to obrovská ostuda a koncern by měl lézt po kolenou a vracet prachy...To my Fiaťáci jezdíme pořád a když by nám náhle ojnice podala ruku, bude to naše vina, protože jsme motor přetočili. My totiž nejsme chrochtáci , kteří se plíží na šestku do kopce s ksichtem přitisknutým na displayi spotřeby...V nás je totiž oheň.. :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to je pravda a další neodmazatelná výhoda je, že to umí všichni opravit a opravit se to dá za rozum. Není to jako u jiných značek kdy ví kulový i autorizák. Viz. spousta citroenů, peugeotů a fiatů.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Důchodce a HTP se vzájemně nesnáší, známý měl HTP jako služebák, neustále dálnice na tempomat (plný plyn) a při 350 si to auto odkoupil domů a co vím tak mu jen skočily rozvody někde ve 250 tak dokloktal do servisu na výměnu. A až budeš z milovaného JTD tahat žhavky tak si upocený a s nervama v kýblu zavzpomínáš na debilní PD.... Každý má něco a ne každý má náladu jezdit v autě z roku 1996, většinu problémů nových motorů má za vinu emisní šílenství. I z časových důvodů jsem manželce koupil novou koktu, protože už jsem neměl náladu ani čas to po víkendech furt šťourat. Bude mít 100 tis a jediný co jsem dělal tak nedávno potřetí olej v motoru. :wink:
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

jericho jdi na ital forům a nevykládej nám tady ty balady, ja servisuju flotilu italu jedný firmě a od doby co přestali kupovat dobla a punta a začali kupovat Roomstery a fabie III jsem kurva bez práce, tak to je jediná výhoda Itala (wallbash)
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

jericho-3 píše:
Source píše:Ty tu chváliš nejakých italov ale to že každý druhý koncernový diesel čo sa predáva na bazáre má dávno za sebou pol melóna tak do toho nikto nevidí, jasné že sa viac riešia poruchy koncernu keď tých áut tu jazdí tak 20 krát viac jak nejakých fiatov. Zrátaj si to normálne pomaly a nebuď zaujatý. Tiež každý druhý z nás môže povedať, že do svojej rotačky alebo PDčka leje len olej a filtre.

a btw: každé staršie auto už vyžaduje svoje investície, darmo sa budeme tváriť, že nie keď bude mať tvoj fiat 15 rokov a pol milióna kilometrov za sebou tiež si bude vyžadovať investície do podvozku a podobných vecí, ak sa tváriš, že nie tak proste na to len kašleš.
Tvůj názor je tvůj názor, můj Fiat je z roku 1996 a mám většinu původní a to vypaluju kocoury téměř nepřetržitě, podvozek až na přední tlumiče a 2 přední ramena je původní..Ale máš pravdu v tom , že ulhaný československý národ udělal bordel téměř ve všem, takže když je nějaká závada svede se to na půl mega. Když se zeptáš lidí, kteří mají auto od nova a nemají úkladnou úchylku stáčení tachometrů tak vše vyplave na povrch.Ty si myslíš, že ti neštastní důchodci , kteří si na důchod koupili Fabii, když jim lehla š 120 stáčejí tachometry? Tůdle , jsou neštastní a nechápou, který idiot tyhle nejen 3válcové výtvory mohl pustit do oběhu..A ne všechna auta jsou dovezená , jen si přečti zdejší pojednání UTRŽENÉ OJNICE a napiš, který motor od jiné firmy má tyhle "sveřepé vlastnosti."..Podle mne je to obrovská ostuda a koncern by měl lézt po kolenou a vracet prachy...To my Fiaťáci jezdíme pořád a když by nám náhle ojnice podala ruku, bude to naše vina, protože jsme motor přetočili. My totiž nejsme chrochtáci , kteří se plíží na šestku do okopce s ksichtem přitisknutým na displayi spotřeby...V nás je totiž oheň.. :D



Pořád pleteš jabka s hruškama, jakej Fiat z roku 2012 + funguje jako Rapid :roll: (crazy)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“