
Montáž tsa180 na axr O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 12 bře 2013, 09:04
- Bydliště: Rychvald
Odpovědi: 0
Montáž tsa180 na axr O1
Ahoj, koukám, že to nebude plug & play jak jsem původně myslel....jestli vůbec:-) Existuje redukce na připojení k IC?...já tam měl totiž bajonet (jestli se tomu tak říká). Původní trubka k egru asi taky nepůjde, když je to na turbu pod jiným úhlem, co? Nějaký tip z čeho?...nebo rovnou zaslepit? Je tam chladič spalin (Euro4), tak počítám, že to zahlásí chybu na palubáku. 

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Já bych to alespoň opticky udělal tak, aby to vypadalo vše spojené, trubku upravit. Nikdy nevíte, na jakýho šťouru se narazí na STK...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 12 bře 2013, 09:04
- Bydliště: Rychvald
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.Forest píše:Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo

techi píše:No řekl bych že to celkem vím. A až na zarůstající sání (které ale nezarůstá až tak moc, pokud vše na motoru funguje jak má) nevidím pádný důvod proč ho vypínat na EUR3,4. Motor se nezahřívá, a kompletně se rozhodí tovární nastavení. To totiž není vůbec triviální, když místo 25:1 s EGR ON nejdenou motor jede na 50:1 směs. Ano, navenek to není moc poznat, spotřeba se nehne, ale teplota, tlaky, rychlost (se kterou souvisí ideální předvstřik - a ten už asi nikdo nemění) hoření jsou úplně někde jinde. Takže bych se nedivil, když to normální motoru spíš uškodí, byť v malé míře. A prosím motor není člověk, opravdu mu nevadí když do něj jdou z části spaliny.Forest píše:Pak by sis mel toho vice nastudovat. Hlavne si uvedomit jaka je primarni funkce EGR ventilu ... pak pochopis svuj omyl.techi píše:Fakt nevidím jako nutnost zaslepovat EGR při zvyšování výkonu, které sebou nese i nevýhody.
Na konstruktivní objektivní měření by ale bylo potřeba čidlo tlaku do spalovacího prostoru a kompletní měření parametrů na stolici. Z hlediska obyčejného uživatele se mi zdá že s EGR on jde motor měkčeji (může být placebo) a v těchto teplotách se rozhodně lépe zahříva (není placebo) a že jedete o 10km dál s podchlazeným motorem nadělá více škody.
- ukaz mi motor kterej by odesel nebo se znicil skrz zaslepenej egr
- kdyz upravuju zvysuju vykon motoru a pocitase se softwerovou upravou tak tohle nemusim prece resit, s tim si vyhraje ladic
- podle tebe nezarusta sani az tak moc jo? Tak tos asi jeste nevidel poradne zajebanej egr a saci parohy.....mrkni aspon na nejaky fotky at vis o co vubec jde.....
- ja osobne jsem raci kdyz vim ze motor saje pouze cistej vzduch a ne nejaky hnusy z vyfuku
- to ze se mi motor nezahreje za 5km ale za 10 kdyz jedu delsi streku mi nejak nevadi a pokud jezdim jen mesto tak ten motor stejne nezahreju na provozni teplotu, tak co.....
- kdyz sem vyhodil egr z leona tak auto citelne ozilo a turbo lepe nabihalo
- a taky kdyz sem ho dal do prryc tak se mi ulevilo ze mam dosti problemovou soucastku pryc z auta
Tak tohle je za me skrz egr, mozna sem na neco zapomel ale pisu jednim okem tak se omlouvam i za chyby....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 12 bře 2013, 09:04
- Bydliště: Rychvald
Odpovědi: 0
tak jsem vše namontoval a EGR zaslepil. Kupodivu žádná kontrolka na palubáku nesvítí. Co mě znepokojuje je to houkání turba. Lopatky žádné viditelné sekance a vůle myslím si, že v normě. Turbo jsem kupoval starší a údajně rok staré z toho 6-7 měsíců jezděno. Vlnovec není prasklý, filtrbox těsný. Všechny trubky a hadice jsem řádně vyčistil. Snad je to tím zaslepeným EGRem.