Montáž tsa180 na axr O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 60
- Registrován: 12 bře 2013, 09:04
- Bydliště: Rychvald
standa123: - zaslepení nemá až takovej vliv aby to zničilo motor
- Vážně myslíš že ladič nějak upravuje třeba ten předvstřik v malých dávkách paliva kdy funguje EGR ? Ne, nadělal by tím víc škody než užitku, ani ten nejlepší soft upravce nemá ani z 1% takové znalosti a možnosti přesného měření jako výrobce.
- Sání jsem čistil po 200tkm, bylo jen černé, nikde žádná vrstva větší jak 1mm.
- Tak tobě možná nevadí jezdit s podchlazeným motorem, mě tedy ano a pravda je, že v mrazu má motor bez EGR co vytopit interiér a sám je podchlazený, ikdyž budíky ukazují klamavých 90. To nemluvím o teplotě oleje, na kterou to bude mít taky velký vliv.
- Auto z principu ožít nemůže, EGR je zavřený ve velkých dávkách paliva - placebo. Náběh snad, teoreticky ano, já to nikdy nepoznal.
- podtlakový EGR je spolehlivý.
No a v neposlední řadě tím neničíš ovzduší násobným zvýšení produkce NOx tvého auta.
- Vážně myslíš že ladič nějak upravuje třeba ten předvstřik v malých dávkách paliva kdy funguje EGR ? Ne, nadělal by tím víc škody než užitku, ani ten nejlepší soft upravce nemá ani z 1% takové znalosti a možnosti přesného měření jako výrobce.
- Sání jsem čistil po 200tkm, bylo jen černé, nikde žádná vrstva větší jak 1mm.
- Tak tobě možná nevadí jezdit s podchlazeným motorem, mě tedy ano a pravda je, že v mrazu má motor bez EGR co vytopit interiér a sám je podchlazený, ikdyž budíky ukazují klamavých 90. To nemluvím o teplotě oleje, na kterou to bude mít taky velký vliv.
- Auto z principu ožít nemůže, EGR je zavřený ve velkých dávkách paliva - placebo. Náběh snad, teoreticky ano, já to nikdy nepoznal.
- podtlakový EGR je spolehlivý.
No a v neposlední řadě tím neničíš ovzduší násobným zvýšení produkce NOx tvého auta.
- Zaslepený EGR mám už pár piatkov a môžem ti povedať, že motor zohrejem po 15km na prevádzkových 90 stupňov (budíky mám nakalibrované aby ukazovali presnú hodnotu a sedí mi to podľa VCDS) samozrejme olej nie, ale na olej to až taký veľký vplyv nemá.
- lepší nábeh turba je asi subjektívny názor ale ožiť to auto minimálne ožilo, kedže vždy tam ide čistý a studený vzduch čiže lepšie spalovanie.
- po zaslepení EGR auto prestala úplne dymiť pri kickdowne
- nemusím už ďalších XY rokov zhadzovať sanie pretože viem že zostave čisté na veky vekov amen.
- EGR on vs EGR off v teplote motora je asi taký rozdiel že sa mi to zohrialo asi o 2km skorej, kedže ja jazdím minimálne 70km tak mi to je jedno, lebo motor vždy pekne zoherejem
- s takými EKO kokotinami mi to je úplne jedno pretože jedno tvoje auto nezachráni celý svet, kedže továrne a neviem čo všetko produkuje X10000000 krát viac škodlivín ako tvoje auto ktoré má EGR OFF
- lepší nábeh turba je asi subjektívny názor ale ožiť to auto minimálne ožilo, kedže vždy tam ide čistý a studený vzduch čiže lepšie spalovanie.
- po zaslepení EGR auto prestala úplne dymiť pri kickdowne
- nemusím už ďalších XY rokov zhadzovať sanie pretože viem že zostave čisté na veky vekov amen.
- EGR on vs EGR off v teplote motora je asi taký rozdiel že sa mi to zohrialo asi o 2km skorej, kedže ja jazdím minimálne 70km tak mi to je jedno, lebo motor vždy pekne zoherejem
- s takými EKO kokotinami mi to je úplne jedno pretože jedno tvoje auto nezachráni celý svet, kedže továrne a neviem čo všetko produkuje X10000000 krát viac škodlivín ako tvoje auto ktoré má EGR OFF
Source: - mě se s EGR on ohřívá opravdu znatelně více. U auta bez žhaviček s chladičem spalin je ten rozdíl ještě mnohem větší, tam už je EGR OFF fakt kravina.
- čistý a studený vzduch automaticky neznamená lepší spalování a už vůbec to nemá vliv na výkon. Molekul kyslíku je tam pořád více než dost na čisté spálení paliva.
- Přístup " já už to nezachráním" je komunistický, kdyby si to tak řekl každý, víme kde budeme.
Jak psal Thopr, sání moc nezarůstá, pokud není motor a turbo KO.
Prostě proč vypínat něco co funguje a nijak tě neomezuje. Získáš dvě věci, násobné zvýšení NOx a delší ohřívání.
- čistý a studený vzduch automaticky neznamená lepší spalování a už vůbec to nemá vliv na výkon. Molekul kyslíku je tam pořád více než dost na čisté spálení paliva.
- Přístup " já už to nezachráním" je komunistický, kdyby si to tak řekl každý, víme kde budeme.
Jak psal Thopr, sání moc nezarůstá, pokud není motor a turbo KO.
Prostě proč vypínat něco co funguje a nijak tě neomezuje. Získáš dvě věci, násobné zvýšení NOx a delší ohřívání.
- pechy-turbo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 23 říj 2010, 17:43
- Bydliště: JBC
- Kontaktovat uživatele: