Montáž tsa180 na axr O1

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RichmondCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 12 bře 2013, 09:04
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od RichmondCZ »

no to mě taky napadlo, ale fakt jsem tam žádné poškození nezpozoroval, ale nejsem žádnej expert. Snad to tím nebude.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

standa123: - zaslepení nemá až takovej vliv aby to zničilo motor

- Vážně myslíš že ladič nějak upravuje třeba ten předvstřik v malých dávkách paliva kdy funguje EGR ? Ne, nadělal by tím víc škody než užitku, ani ten nejlepší soft upravce nemá ani z 1% takové znalosti a možnosti přesného měření jako výrobce.
- Sání jsem čistil po 200tkm, bylo jen černé, nikde žádná vrstva větší jak 1mm.
- Tak tobě možná nevadí jezdit s podchlazeným motorem, mě tedy ano a pravda je, že v mrazu má motor bez EGR co vytopit interiér a sám je podchlazený, ikdyž budíky ukazují klamavých 90. To nemluvím o teplotě oleje, na kterou to bude mít taky velký vliv.
- Auto z principu ožít nemůže, EGR je zavřený ve velkých dávkách paliva - placebo. Náběh snad, teoreticky ano, já to nikdy nepoznal.
- podtlakový EGR je spolehlivý.

No a v neposlední řadě tím neničíš ovzduší násobným zvýšení produkce NOx tvého auta. (LOL)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

- Zaslepený EGR mám už pár piatkov a môžem ti povedať, že motor zohrejem po 15km na prevádzkových 90 stupňov (budíky mám nakalibrované aby ukazovali presnú hodnotu a sedí mi to podľa VCDS) samozrejme olej nie, ale na olej to až taký veľký vplyv nemá.
- lepší nábeh turba je asi subjektívny názor ale ožiť to auto minimálne ožilo, kedže vždy tam ide čistý a studený vzduch čiže lepšie spalovanie.
- po zaslepení EGR auto prestala úplne dymiť pri kickdowne
- nemusím už ďalších XY rokov zhadzovať sanie pretože viem že zostave čisté na veky vekov amen.
- EGR on vs EGR off v teplote motora je asi taký rozdiel že sa mi to zohrialo asi o 2km skorej, kedže ja jazdím minimálne 70km tak mi to je jedno, lebo motor vždy pekne zoherejem
- s takými EKO kokotinami mi to je úplne jedno pretože jedno tvoje auto nezachráni celý svet, kedže továrne a neviem čo všetko produkuje X10000000 krát viac škodlivín ako tvoje auto ktoré má EGR OFF
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

egr sa da nastavit tak aby sa po dosiahnuti urcitej teploty vody deaktivovalo..
CAHAHA + ARL
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1647
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak dokáže někdo jednoznačně napsat, zda EGR OFF či ON? Já měl kdysi léto OFF, zima ON, nyní mám ON stále a sání čisté, tak nevím... :?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Source: - mě se s EGR on ohřívá opravdu znatelně více. U auta bez žhaviček s chladičem spalin je ten rozdíl ještě mnohem větší, tam už je EGR OFF fakt kravina.

- čistý a studený vzduch automaticky neznamená lepší spalování a už vůbec to nemá vliv na výkon. Molekul kyslíku je tam pořád více než dost na čisté spálení paliva.

- Přístup " já už to nezachráním" je komunistický, kdyby si to tak řekl každý, víme kde budeme.

Jak psal Thopr, sání moc nezarůstá, pokud není motor a turbo KO.

Prostě proč vypínat něco co funguje a nijak tě neomezuje. Získáš dvě věci, násobné zvýšení NOx a delší ohřívání.
Uživatelský avatar
pechy-turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 říj 2010, 17:43
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pechy-turbo »

Sací komora neni problem. Klidně se ozvy ;) 728763770 (turbosport)
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

covece taky sem to prekopaval kvuly turbu ... zaslepil sem egr a vyhodil ten chladic ....
kawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 05 srp 2009, 13:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kawas »

ma posledni okta(81kw) nemela zalepeny EGR a ohrivala se luxusne rychle oproti te kde predchozi to je fakt , nevim mozna termostat... jinak muze mit zaslepeny EGR vliv na celkovou hlucnost ? opet ta s nezaslepenym mela znatelne tissi projev ...mozna to bylo jen kus od kusu
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

EGR na hlučnost vliv má, motor bez EGR má vždy hrubší, takový "klapavější" zvuk.
Nejlepší je udělat vypínání EGR podle teploty.
Na studeném motoru je normálně aktivní jako v sérii a po dosažení teploty 75 stupňů se vypne a člověk má to nejlepší z obou variant :)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

asi jo. pak je ideální mít i chladič spalin
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Pri studenom motore to na hlučnosť má vpyl ale keď je motor ohriaty tak vôbec.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“