E60 530D vs A4 B8 2.0

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mateo15
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 led 2018, 20:23
Bydliště: Brno

E60 530D vs A4 B8 2.0

Příspěvek od Mateo15 »

Dobrý večer lidičky, chtěl bych se vás optat. Uvažuji o koupi nějakého většího auta( doposud samé hatchbacky) a poohlížím se po e60 530D(nejspíš před fl.) a A4 B8 2.0tdi 105kw... Vím že teď vám lítá hlavou jestli jsem blázen, že to jsou odlišná auta.. Ale spíše by mě zajímal váš názor, do čeho by jste šli vy, co by jste brali raději. Zajímají mě hlavně věci ohledně spolehlivosti, co bude méně poruchové atd... Co se týče nahradních dílů, je mi jasný že u bmw to bude dražší, ale zase na pětky je toho dneska všude kopa. Spotřebu extra neřeším, protože ten rozdíl u 530d bude oproti audi třeba 2l když nebude furt těžká noha. Vím, že srovnávám dost odlyšnáá auta hlavně ohledně obsahu, ale byl bych rád za každou radu pro a proti, nemohu se rozhodnout, doufám že nikoho tímhle dotazem nenašvtu, díky moc předem! :)
BMW 120d N47
Octaviamen
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 28 zář 2013, 07:36
Odpovědi: 1
Bydliště: Most

Příspěvek od Octaviamen »

Já bych volil audi více se mi líbí ve všech směrech nejlépe facelift
Když ti nevadí 3litr od bmw tak proč ne tu audi 3.0tdi

Bohužel co se týče spolehlivosti atdd neporadím nemám zkušenost
Mateo15
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 led 2018, 20:23
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mateo15 »

Octaviamen píše:Já bych volil audi více se mi líbí ve všech směrech nejlépe facelift
Když ti nevadí 3litr od bmw tak proč ne tu audi 3.0tdi

Bohužel co se týče spolehlivosti atdd neporadím nemám zkušenost
Protože mám rozpočet kolem 230K, což se dají sehnat slušný e60 i A4 2.0, ale ta 3.0tdi je cca 270k+ :(
BMW 120d N47
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

E60 530d s manuálem jezdí spotřebou stejně jak 2.0tdi. Rozdíl je až s automatem, tak 7 vs 8,5. Pokud koupíš m57n (ještě litina), tj v pětce 160Kw, tak ten je na tom se spolehlivostí podstatně líp, jak koncernové tdi. První kusy byly ještě dokonce EU3, tj bez DPF, EGR chladiče, chcipaci klapky atd. Ty jsou z dnešního pohledu nesmrtelné - krom klapek v sání, ale ty jdou pořešit za pár korun. Pak EU4, tam už je třeba hlídat dpf a nejlíp preventivně vyměnit EGR chladič. Jinak na obou klasika - řemenice na klice, praskající svody a jednotka žhavení.
Když koupíš M57N2 170-173Kw, tak tam už je to trochu horší a je třeba si pohlídat rozvody.

Jestli chceš automat, tak bych o 530d vůbec neuvažoval a šel rovnou do 535d 200Kw. Ta je úplně jinde a servisně je to nastejno. A spotřeba taky stejná.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ani jedno z toho auta nebude spolahlive..vsetko su to nove generacie ktore maju svoje muchy a casom budu vyzadovat investicie...

a vobec sa takto neda rozhodnut...

potrebuješ schopneho BMW cloveka na to, aby ti obhliadol BMW a pozrel, ktoré choroby su vyriešené..ktore ta cakaju a na čo sa mas pripravit.

na AUDI potrebujes schopneho VWčkara...

akakolvek ina lamentacia je uplne zbytočna... ked sa vysere rozvod na tom bmw, bude to stat ranec...

tak isto sa moze vysrat ( a vysere sa) kopec veci na tom audi.

všetko je to o tom..aký kusok kupis!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Mateo15
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 led 2018, 20:23
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mateo15 »

TANN3R píše:E60 530d s manuálem jezdí spotřebou stejně jak 2.0tdi. Rozdíl je až s automatem, tak 7 vs 8,5. Pokud koupíš m57n (ještě litina), tj v pětce 160Kw, tak ten je na tom se spolehlivostí podstatně líp, jak koncernové tdi. První kusy byly ještě dokonce EU3, tj bez DPF, EGR chladiče, chcipaci klapky atd. Ty jsou z dnešního pohledu nesmrtelné - krom klapek v sání, ale ty jdou pořešit za pár korun. Pak EU4, tam už je třeba hlídat dpf a nejlíp preventivně vyměnit EGR chladič. Jinak na obou klasika - řemenice na klice, praskající svody a jednotka žhavení.
Když koupíš M57N2 170-173Kw, tak tam už je to trochu horší a je třeba si pohlídat rozvody.

Jestli chceš automat, tak bych o 530d vůbec neuvažoval a šel rovnou do 535d 200Kw. Ta je úplně jinde a servisně je to nastejno. A spotřeba taky stejná.
Právě mě nejvíce láká verze 160kw ohledně spolehlivosti co mám tak pročtené, a teď mi to potvrzujes i ty :) A vsude čtu ze se s tím dá jezdit za 6-7l, což je bomba u R6 :) Kdybych naaahdou bral 535, tak jedině před face. ohledně spolehlivosti :) Ale.co se tyce spotřeby u 535d 200kw tak to vůbec netuším :?
BMW 120d N47
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Jo, dá se s tou R6 jezdit takhle za levno, ale jen s manuálem. Moje bývalá 530d Eu3 s odbrzděnyma 195Kw jezdila za sedm pořád (podle tankování), a to nebyly zrovna dálky. Ale zas to auto bylo v cajku s novejma vstřikama. S automatem počítej kombinaci kolem 8,5l, ale záleží hodně na jízdě. Spotřeba je u automatove 530d stejná jako u 535d (tam se ani manuál nedával). Ta 160Kw se ale s tím automatem spíš trápí, 535ka je sladěná mnohem líp a i má mnohem lepší spodek a celkově křivku, proto má na ten výkon super spotřebu.

535ka prostě jezdí normálně kolem těch 8,5l. Totální klobouk je 7 a když si to auto užíváš, tak 10.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Mateo15
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 led 2018, 20:23
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mateo15 »

TANN3R píše:Jo, dá se s tou R6 jezdit takhle za levno, ale jen s manuálem. Moje bývalá 530d Eu3 s odbrzděnyma 195Kw jezdila za sedm pořád (podle tankování), a to nebyly zrovna dálky. Ale zas to auto bylo v cajku s novejma vstřikama. S automatem počítej kombinaci kolem 8,5l, ale záleží hodně na jízdě. Spotřeba je u automatove 530d stejná jako u 535d (tam se ani manuál nedával). Ta 160Kw se ale s tím automatem spíš trápí, 535ka je sladěná mnohem líp a i má mnohem lepší spodek a celkově křivku, proto má na ten výkon super spotřebu.

535ka prostě jezdí normálně kolem těch 8,5l. Totální klobouk je 7 a když si to auto užíváš, tak 10.
Dobrá, díky moc za info! :) :)
BMW 120d N47
Odpovědět

Zpět na „BMW“