trafic 1,9 dci do 2500ot/min nejede

Moderátoři: šulda, Moderátoři

oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

trafic 1,9 dci do 2500ot/min nejede

Příspěvek od oregan »

Ahoj mam u sebe renaulta trafic 2 rv 2003 F9Q762 1.9DCI 60KW

am problem stim ze vzdy studene starty chytne/chcipne znovu nastartuju ihned chytne/ihned chcipne immo t nedela

tahle nastartuju cca 6x pak uz normalne bezi,ale ve strasne nizkych otackach a nejde vubec za plynem.po nejake dobe se pomalinku rozjizdi a jakmile se dostanu do cca 2500ot/min tak se najednou rozjede a vylitne jak strela.Ale otacky do 2,5tis je uplne beu sily a tezko se rozjizdi.

autocom pise tyto chyby:
DF197 informace o tlaku paliva - prilis velky pokles

DF325 recirculace spalin - prilis velky pokles

DF070 obvod spinace spojky

DF056 snimac hmotnosti prutoku vzduchu - trvale

vyndal jsem egr a zustala mi tam pruzina na sani,ta byla plna sazi.Vzal jsem srouboval a rozhybal ji a trochu to ocistil.Zlepsil se chod i malinko sila.

Ma tohle auto cerpadlo v nadrzi? pripada mi ze neslysim bzuceni. Mate s touhle zavadou nejaky zkusenosti?
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

ak má ručnu pumpu na tahanie nafty čerpadlo nemá
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

proxima píše:ak má ručnu pumpu na tahanie nafty čerpadlo nemá
rucni pumpu to nema.Nevis kde to ma cerpadlo?v nadrzi a nebo pri ceste? Jak se k nemu dostat?
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Pozor nerieš naftu ,najprv vyzkušaj váhu vzduchu mne to robilo to isté a ja som najprv podozrieval vstreky (tie boli už načaté davno) pripadne naftu.
Po výmene váhy ide ako strela.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

jak to tak vypadá, tak tyto motory jsou docela zajímavé (mám ho v nissanu primastar), tak se s dovolením přidám k tématu. už nějaký čas se trápím s tím, že prostě nereaguje na plyn. projevuje se to tak, že po nastartování to jede na volnoběh a plyn vůbec nereaguje. pak třeba začne reagovat po půl minutě a už to jede. napřed se zdálo, že to dělá jen při zahřátém motoru, ale už se to stává i při studeném motoru. dívalo se na to víc lidí, ale zatím nikdo nepřišel na to, čím to je. teď naposledy se tam měnila váha vzduchu a s ní se auto chová jako mrtvola a nejde přes 2100 ot. když se odpojí konektor váhy, jede "normálně". váha je údajně v pořádku. hledal jsem různě po fórech a na nějakém německém psali, že by to mohly být vadné vstřiky. k jejich kontrole jsem se ještě nedostal. s tímto někdo zkušenost nemáte?
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Ano to nereagovanie na plyn robí velký prepad na jednom alebo viacerých vstrekoch hlavne v lete v teplách po opatovnom štarte teplého motora s prestávkou nad cca10 min.kým sa nedvihne tlak v raily.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

vstřiky ven a na kontrolu...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

roman1648 píše:vstřiky ven a na kontrolu...
myslis u mi zavady vstriky ven do 2500ot/min ze to nema vykon a nebo u kolegy zavady?
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Mne niečo veľmi podobné robil EGR na 1,9 JTD...naštartovalo to v pohode, ale výkon asi tak 1kW, bol sa problém vôbec rozbehnúť, ale keď sa to nejako opatrne dostalo nad cca 2500, zrazu sa to chytilo, nastala doslova forsáž a za mnou kúdol čierneho dymu...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

díky za radu. zkusím vstřiky otestovat přes přepadové hadičky a případně dát jiné.
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

tak uz mam objednanou vahu vzduchu,ihned po zapnuti klicku vyhodnoti vahu vzduchu a vaha dava po zapnuti klicku 4,9v signal.
je tam vaha no name.

jinak jsem to projizdel a jdu startovat a najednou motor tak strasne pomalu toci pri startu a prestane tocit,jak kdyz je vybita baterka.
Baterie je ok kostry taky,pojistka u baterky na starter taky.
Jak je u tehle motoru zapojeny starter?jde to primo od spinacky? nejde mi do hlavy proc to nejde,jen si vzpominam ze jsem hybal svazkem od egru.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: trafic 1,9 dci do 2500ot/min nejede

Příspěvek od ROMEK »

Jak to dopadlo? Mám tady trafica 2 1,9 dci 74Kw naštartuje na 6pokus vždy zdechne nízké otáčky na volnobeh a hrozne pomaly ide do otáček. V pameti závad je váha vzduchu premerával som ju a je KO. Je objednaná nová ale moc sa mi to nezdá že by to robila váha vzduchu skorej tipujem vstreky
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Re: trafic 1,9 dci do 2500ot/min nejede

Příspěvek od JozefC »

egr
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: trafic 1,9 dci do 2500ot/min nejede

Příspěvek od ROMEK »

Jozef EGR to neni po tom som išel jak po prvom. Ono je pravda že po odpojení je to onieco lepšie ale tie otáčky na volnobeh su male okolo 500.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: trafic 1,9 dci do 2500ot/min nejede

Příspěvek od roman1648 »

Vytáhni ho fyzicky ven a mrkni se na ten talířek jestli na té hřídelce navakle, to mě vyjebalo posledně :roll:
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“