kokta 1.2 TSi 2012

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a tten maxmotion je co? to je stooktan
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vém v Rakousku Shell Optimax nebo na ENI tem prorace ne jak se to jmenuje, budeš myslet že sedíš v jiným aute ;)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

slovacek.milos píše:a tten maxmotion je co? to je stooktan
Nie, je to 95ka. Je to ako na Benzine Verva. Aditivovaný štandardný benzín.

PS: aktuálne aj tak jazdím na ten najlacnejší benzín plus VIF pridávam. Mám to 2km odomňa tú benzínku a neni s benzínom problém, benzín tam niekedy musia aj dva tri krát za deň doplniť.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ten maxmotion jak píšeš beru u hodonína taky + vif ale nic mi to neřeklo,
u baráku mím EO tam prodávají optimal a zdá se mi to tak nastejno, na nádrž najedu vždy 900 km i víc, třeba v prasinci 960 a 910 ted v lednu stará nedotočila jen na cvaknutí a 860km

z rodiny má stejné auto 1,6 a jezdí za 7.5

tak ten provoz vidím jako velice ekonomický
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

5.1 na stovku,aniz bys to nepodtacel,jo?A v okte kombi,jo? Stryc ma stejny motor a rikal 6.5-7.5 podle tankovani..,a to je klidny jezdec.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Knám jezdej a maj přes 300tis.Pokud ji někdo nedal za uši gumičkou na olejáku tak klikovky držej turba měli ze začátku problém s nastavovačem ale to se řešilo vypodložením.Podle mě je to vcelku povedenej motor na koncern dobrej benzin.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Knám jezdej a maj přes 300tis.Pokud ji někdo nedal za uši gumičkou na olejáku tak klikovky držej turba měli ze začátku problém s nastavovačem ale to se řešilo vypodložením.Podle mě je to vcelku povedenej motor na koncern dobrej benzin.
a kolika se mění rozvody? jak jsem psal 110000 km a drží jak přibité, přitom někdy po startu ale ne vždy jakoby dvě sekundy rrrrrrrr, třeba dnes ráno zas nic ticho,

popiš mi ještě tu gumičku na olejáku co to je už jsem tu gumičku měl jakoby vmáčklou, dávám ten dražší s pružunou filtr
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Že ti na motoru zůstane gumka ze starýho filtru a máš tam pak dvě a tím zamezíš průtoku oleje ...
Interval na výměnu rozvodu není VAGem = škodovkou nikde určen, rozvod je doživotní :D
Jako každej přímovstřik karbonuje, no 1.4 a 1.8/2.0 jsou na to ještě hůř ...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rayx píše: Jako každej přímovstřik karbonuje, no 1.4 a 1.8/2.0 jsou na to ještě hůř ...
už si nějaký vstřik tasil a nechal spravovat?

asi 30.000 km se projevuje závada že po ujetá cca sto kilometru auto při akceleraci cukne třeba do chorvatska to udělalo pasi pětkrát, nidky se nazapsala žádná závada, vyměnil jsem v elektrice, svíčky, kabely modul, a nic

minulý rok jsem tomu víc dával a skočilo v paměti vynechávání druhého válce, vidím to na ten vstřik co myslíš,že bych ho tasil a zanesl do zkušebny, ale jak pášu auto musí ujet tak sto kiláků jinak se závada neprojevuje,
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Neee, tohle nedělám, ale servisuju doma 1.8 a to jsou teprve mrchy ...
Jseš si jist, že to je vstřikem, nemůže to být svíčkou/cívkou, nezkusils je prohodit? Píšeš ale, žes je měnil, jaký jsi dal svíce 03F905600A tedy NGK IZFR6P7? Jinak asi opravdu vstřik ...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rayx píše:Neee, tohle nedělám, ale servisuju doma 1.8 a to jsou teprve mrchy ...
Jseš si jist, že to je vstřikem, nemůže to být svíčkou/cívkou, nezkusils je prohodit? Píšeš ale, žes je měnil, jaký jsi dal svíce 03F905600A tedy NGK IZFR6P7? Jinak asi opravdu vstřik ...

svíčky nové, ano ty jsem nedal optimální, pak časem kabely nové, časem zapalovací modul, problém stejný, svíčky jsem dal zas původní a taktéž problém stejný, ujedeš asi 100km v menžích otáčkách tomu naložíš cukne, když podřadíš ne,

při normální jízdě ve dvou to nedělá a prohazování to jsem zatím nedělal protože tu závadu to zapsalo jen jednou,

právě z toho chorvatska jsem jel na stooktan a cuknutí si nepamatuji,
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

S tím cukáním, pár lidí si na to stěžuje, někdo to léčí lepším benzínem. Zatím bych do toho nevrtal, pokud se to nebude zhoršovat, ale ty svíce bych určitě dal ty, co tam patří, možná se budeš divit ;) Jak vypadaly ty původní? No maj interval 60tis.. A bacha na to, jde o jejich polohu po dotažení v hlavě, kouknul bych, jak je umístěná venkovní elektroda vůči závitum na svíci. Jestli to pro aftermarket nefrkaj, jak je napadne a každá svíce je pak "originál"...

Kód: Vybrat vše

https://ulozto.cz/!epi3zBenfQeU/auto-skoda-info-rar
Ještě k tomu zapomenutýmu těsnění filtru oleje, stáváv se toto
https://forum.skodahome.cz/topic/128621-tlak-oleje/
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rayx píše:



Ještě k tomu zapomenutýmu těsnění filtru oleje, stáváv se toto
https://forum.skodahome.cz/topic/128621-tlak-oleje/
na tosi dávám pozor ale jednou se to těsnění jakoby vytlačilo a to mi tehdy začalo dělat to rrrrrr po startu dal jsem nový filtr a přestalo to, ale tím to nebylo rrrrr po startu se nepravidelně objevuje,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]S tím cukáním, pár lidí si na to stěžuje, někdo to léčí lepším benzínem. Zatím bych do toho nevrtal, pokud se to nebude zhoršovat, ale ty svíce bych určitě dal ty, co tam patří, možná se budeš divit ;) Jak vypadaly ty původní? No maj interval 60tis..

svíčky původní hezké ale co jsem se já dočetl tak tam mám longlife orginál i intervalem 100.000 a ty tam ted mám zpátky, v rámci bádání, ty co jsem koupil jsou v kufru,
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Miloši, 100tis km na svíce, to je nějaká haluz prodejce svíček. VAG má na těchto 1.2jkách 60tis nebo 4roky pro výměnu svíček.
Pokud původní vypadaly OK, tak fajn. No porovnat jen podle fotek můžeš třeba tady, kdy už to někomu evidentně baští trochu oleje
https://forum.skodahome.cz/topic/128582 ... nt=1959218
https://forum.skodahome.cz/topic/128582 ... nt=2254334
https://forum.skodahome.cz/topic/128582 ... nt=2289820

A ty rozvody, to je taky velká neznámá, no ta poslední sada je včetně kol, nasadila širší provedení řetězu, myslím, že jsem někde snad zahlídl i TPI s postupem měření protažení řetězu
https://forum.skodahome.cz/topic/128137 ... nt=1947174
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“