po cca 45 000km smyka zase spojka ASZ ...je tam sachs + HDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
po cca 45 000km smyka zase spojka ASZ ...je tam sachs + HDS
neviem ci to je nejaky padelek...ale po 45t km zase smyka. robi to za studena ...ked je pod 0 C. ASZ a je tam upraveny sw. spojka tam sla komplet Sachs aj so zotrvakom. lamela preoblozena HDS ...tusim 3,5mm..zabera v pohode .. skusenosti?
GIV var asz 4mot upraveny
Pohoda dej novej set od Luku, nech preoblozit lamelu hds a pak muzes bejt nasranej ze to nefunguje ani nove... Tak jsem dopadl ja a nikdo nevi co stim. Fabia rs kroutak kolem 400N, zaber spojky az na hore a divne vibrace kdyz ve 2000otacek dam na 4stupen plnej. Kdyz byla seriova spojka tak nebyl problem pak zacla klouzat. Chtel jsem mit klid, tak komplet nova sada +hds a spokojenej fakt nejsem...
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Tak hlavne jde o puvod samotne spojkove sady . Kdyz beru original Sachs nemecko nikdy neni problem ( jinou uz ani nemontuju ) . Normalne preobkladam na HDS. Pokud je Sachs slovensky jsou to sity jak hovado . Nic to nevydrzi , odchazeni setrvaky klidne i do 10 000 km , pritlacaky jsou slabe . LUK ve 240 mm je snad uplna komedie . Ten setrvak ma problem uz kdyz se dava do auta
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Fabia rs ma dvouhmotu 240mm.
Marena tdi muzu poprosit odkud beres spojkove sady? At nejsem zas pak stoho nasranej az budu kupovat.
Chip delal dieselpower tam chybu nehledam.
Ja spojky delal uz dve, kdyz jsem auto kupoval tak se davala cela nova sada od Luku, jezdil jsem a pak se zaclo upravovat Vb1749, intercoler a podobne veci. Jelo se udelat soft, original spojka to drzela a nebyl problem. Pak zacla klouzat a jak jsem psal nova sada ze stejneho obchodu +hds.
Marena tdi muzu poprosit odkud beres spojkove sady? At nejsem zas pak stoho nasranej az budu kupovat.
Chip delal dieselpower tam chybu nehledam.
Ja spojky delal uz dve, kdyz jsem auto kupoval tak se davala cela nova sada od Luku, jezdil jsem a pak se zaclo upravovat Vb1749, intercoler a podobne veci. Jelo se udelat soft, original spojka to drzela a nebyl problem. Pak zacla klouzat a jak jsem psal nova sada ze stejneho obchodu +hds.
otazka aj moja..kde kupujes? pozeral som krabice...zotrvak sachs ..made in slovakia...spojkova sada made in germany. ..lamela poslana do renovaku..a preoblozena hds.marena tdi píše:Tak hlavne jde o puvod samotne spojkove sady . Kdyz beru original Sachs nemecko nikdy neni problem ( jinou uz ani nemontuju ) . Normalne preobkladam na HDS. Pokud je Sachs slovensky jsou to sity jak hovado . Nic to nevydrzi , odchazeni setrvaky klidne i do 10 000 km , pritlacaky jsou slabe . LUK ve 240 mm je snad uplna komedie . Ten setrvak ma problem uz kdyz se dava do auta
mozem dat povodnu lamelu preoblozit na hds..kupit novy pritlacak..a vymenit to ? ci lepsie nove a dat aj nove lozisko..??
GIV var asz 4mot upraveny
No jak to tak ctu o tech "šmé" spojkach,tak zacinam byt nervozni.Taky se mi ozyva dvouhmota nebo lozisko..nevim presne,pri prerazovani citim vibrace v pedalu.Delalo to zprvu jen pri razeni nahoru,ted uz i pri razeni dolu.
Uvazoval jsem o sade na motor ATD,ci-li jednohmote,ale zas nechci,aby se zvedly vibrace od motoru.
Uvazoval jsem o sade na motor ATD,ci-li jednohmote,ale zas nechci,aby se zvedly vibrace od motoru.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Jednohmota na rotačce je pohode . Ano je tam rozdíl v komfortu hlavne při rozjezdu ale nic co by se nedalo normalne přežít . Hlavně se to nesmí kombinovat se zesilenym silentblokem v reakcni kosti. Spíše jde o to v jakém rozsahu je upraveny motor . Protože sériová dvojhmota ma své limity v přenosu a pak je uz nezbytné nutně namontovat jednohmotu. Hlavně ne Valeo .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
marena: Jo VALEO jsem u vas probiral s tatikem,onehdá..
Je to celkem dilema jestli tam mam dat zase dvouhmotu nebo ne.Nicmene mel jsem AGR oktu s jednohmotou a soucasne druhou oktu AGR s dvouhmotou..no rozdil je hodne znat na komfortu..vibracich.
Je to celkem dilema jestli tam mam dat zase dvouhmotu nebo ne.Nicmene mel jsem AGR oktu s jednohmotou a soucasne druhou oktu AGR s dvouhmotou..no rozdil je hodne znat na komfortu..vibracich.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 986
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Ako si sa na iných miestach fóra dočítal vibrácie nie sú zapríčinené primárne spojkou , ale dvojhmota ich dokáže čiastočne utlmiť . Ak je teda všetko OK , potom nie je takmer poznať rozdiel v zotrváku . Ja mám jednohmotu a pôvodne bola dvojhmota .NOVON píše:marena: Jo VALEO jsem u vas probiral s tatikem,onehdá..
Je to celkem dilema jestli tam mam dat zase dvouhmotu nebo ne.Nicmene mel jsem AGR oktu s jednohmotou a soucasne druhou oktu AGR s dvouhmotou..no rozdil je hodne znat na komfortu..vibracich.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.