po cca 45 000km smyka zase spojka ASZ ...je tam sachs + HDS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

po cca 45 000km smyka zase spojka ASZ ...je tam sachs + HDS

Příspěvek od jordee_23 »

neviem ci to je nejaky padelek...ale po 45t km zase smyka. robi to za studena ...ked je pod 0 C. ASZ a je tam upraveny sw. spojka tam sla komplet Sachs aj so zotrvakom. lamela preoblozena HDS ...tusim 3,5mm..zabera v pohode .. skusenosti?
GIV var asz 4mot upraveny
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Pohoda dej novej set od Luku, nech preoblozit lamelu hds a pak muzes bejt nasranej ze to nefunguje ani nove... Tak jsem dopadl ja a nikdo nevi co stim. Fabia rs kroutak kolem 400N, zaber spojky az na hore a divne vibrace kdyz ve 2000otacek dam na 4stupen plnej. Kdyz byla seriova spojka tak nebyl problem pak zacla klouzat. Chtel jsem mit klid, tak komplet nova sada +hds a spokojenej fakt nejsem...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

kvalita spojek je v poslední době hodně bídná. Sachs mi přijde 50/50 :)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

trhna: Fabka RS ma origo dvou nebo jednohmotu?Dik
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dvou 240mm
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak hlavne jde o puvod samotne spojkove sady . Kdyz beru original Sachs nemecko nikdy neni problem ( jinou uz ani nemontuju ) . Normalne preobkladam na HDS. Pokud je Sachs slovensky jsou to sity jak hovado . Nic to nevydrzi , odchazeni setrvaky klidne i do 10 000 km , pritlacaky jsou slabe . LUK ve 240 mm je snad uplna komedie . Ten setrvak ma problem uz kdyz se dava do auta :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

taky otazka jak je udelany ten chip..
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Fabia rs ma dvouhmotu 240mm.
Marena tdi muzu poprosit odkud beres spojkove sady? At nejsem zas pak stoho nasranej az budu kupovat.
Chip delal dieselpower tam chybu nehledam.
Ja spojky delal uz dve, kdyz jsem auto kupoval tak se davala cela nova sada od Luku, jezdil jsem a pak se zaclo upravovat Vb1749, intercoler a podobne veci. Jelo se udelat soft, original spojka to drzela a nebyl problem. Pak zacla klouzat a jak jsem psal nova sada ze stejneho obchodu +hds.
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

marena tdi píše:Tak hlavne jde o puvod samotne spojkove sady . Kdyz beru original Sachs nemecko nikdy neni problem ( jinou uz ani nemontuju ) . Normalne preobkladam na HDS. Pokud je Sachs slovensky jsou to sity jak hovado . Nic to nevydrzi , odchazeni setrvaky klidne i do 10 000 km , pritlacaky jsou slabe . LUK ve 240 mm je snad uplna komedie . Ten setrvak ma problem uz kdyz se dava do auta :D
otazka aj moja..kde kupujes? pozeral som krabice...zotrvak sachs ..made in slovakia...spojkova sada made in germany. ..lamela poslana do renovaku..a preoblozena hds.

mozem dat povodnu lamelu preoblozit na hds..kupit novy pritlacak..a vymenit to ? ci lepsie nove a dat aj nove lozisko..??
GIV var asz 4mot upraveny
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No jak to tak ctu o tech "šmé" spojkach,tak zacinam byt nervozni.Taky se mi ozyva dvouhmota nebo lozisko..nevim presne,pri prerazovani citim vibrace v pedalu.Delalo to zprvu jen pri razeni nahoru,ted uz i pri razeni dolu.
Uvazoval jsem o sade na motor ATD,ci-li jednohmote,ale zas nechci,aby se zvedly vibrace od motoru.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Jednohmota na rotačce je pohode . Ano je tam rozdíl v komfortu hlavne při rozjezdu ale nic co by se nedalo normalne přežít . Hlavně se to nesmí kombinovat se zesilenym silentblokem v reakcni kosti. Spíše jde o to v jakém rozsahu je upraveny motor . Protože sériová dvojhmota ma své limity v přenosu a pak je uz nezbytné nutně namontovat jednohmotu. Hlavně ne Valeo :-) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

marena: Jo VALEO jsem u vas probiral s tatikem,onehdá..
Je to celkem dilema jestli tam mam dat zase dvouhmotu nebo ne.Nicmene mel jsem AGR oktu s jednohmotou a soucasne druhou oktu AGR s dvouhmotou..no rozdil je hodne znat na komfortu..vibracich.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 986
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

NOVON píše:marena: Jo VALEO jsem u vas probiral s tatikem,onehdá..
Je to celkem dilema jestli tam mam dat zase dvouhmotu nebo ne.Nicmene mel jsem AGR oktu s jednohmotou a soucasne druhou oktu AGR s dvouhmotou..no rozdil je hodne znat na komfortu..vibracich.
Ako si sa na iných miestach fóra dočítal vibrácie nie sú zapríčinené primárne spojkou , ale dvojhmota ich dokáže čiastočne utlmiť . Ak je teda všetko OK , potom nie je takmer poznať rozdiel v zotrváku . Ja mám jednohmotu a pôvodne bola dvojhmota .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“