Leon ARL kratsia prevodovka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Leon ARL kratsia prevodovka

Příspěvek od peter.H »

Zdravim, Chcel by som si dat do leona ARL 6q predohrab kratsiu prevodovku zo 4x4, Treba prehodit creva zo 4x4 prevodovky do prevodovky na predok...
Vedel by mi niekto poradit ake kody prevodoviek mam zhanak kde to bude pasovat?
Dakujem.
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a k cemu ti to bude? vzdyt to pak bude auto k nicemu..
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Na sprinty to neni vubec . Jinak se daji pouzit streva s Octavia tdi 74 kw 4x4 .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pravou ruku budes mit pořád na šaltru....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Nedělal bych to... mám 4x4 a řadíš pořád :)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

No ja na svym leonu mam FMH a nekdy bych taky radsi mel kradsi prevodovku. S tou dlouhou nekdy nevim jestli po meste jet na dvojku nebo trojku. Zase na dalnici super. Ale musim vic podrazovat. Nevim no.....asi sem si jeste nezvykl na tuhle prevodovku.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Já zase nevím jestli 3. nebo 4. kvalt....a dálnici při 150 tacho točím rovný 3000 otáček.... maximálku mám zatím 200 ve cca 4200 ...mě by se hodila 5 a 6 delší.....
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Já mám taky raději kratší převody, dlouhá převodovka je zabiják dynamiky a spotřeby. Ty 6q u předokolkových 96/110kw motorů jsou dlouhý až až, u série tě pojede rotačka s chipem jak nic, díky krátkým kvaltům. Je to fajn, když jezdíš po dálnici 160, ale na okresce je to nic moc.
Se 4x4 je radost jezdit, ale na dálnici už je to zase moc krátký. Kompromis moc nejde udělat (jako krátký 1-5q a dlouhý 6q), protože 4x4 má dlouhé převody jednotlivých rychlostí a krátké stálé převody, zatímco předohrab to má naopak - krátké rychlosti a mega dlouhé stálé převody.

Jinak 4x4 převodovky jsou třeba FMU, FEM.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Hlavně mě to štve v zimě u studenýho motoru.....abys mohl přeřadit na vyšší kvalt musíš motor dost vytočit protože dost spadnou otáčky. Narážím tím i na dvouhmotu a podtočený motor.
Jelikož dálnice moc nejezdím tak bych taky uvítal kratší převodovku. Navíc i ten můj výkon se v té převodovce dost ztratí......budou muset ještě přibýt nejaky koně no (noteeth) (noteeth) ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

přesně, u 4x4 si to můžeš šudlat kolem 2tis. ot. s minimální zátěží motoru :) a s prázdným autem se rozjíždět na dvojku :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

to jo, zrychlení to má celkem dobré...ale dálnice je vážně vražda.... na dálniční přelety to úplně není :(
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

na druhou stranu když vezmu ze mas jezdit 50-90-130 tak opravdu by ta krátká stačila až až (noteeth) (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

standa123 píše:Hlavně mě to štve v zimě u studenýho motoru.....abys mohl přeřadit na vyšší kvalt musíš motor dost vytočit protože dost spadnou otáčky. Narážím tím i na dvouhmotu a podtočený motor.
Jelikož dálnice moc nejezdím tak bych taky uvítal kratší převodovku. Navíc i ten můj výkon se v té převodovce dost ztratí......budou muset ještě přibýt nejaky koně no (noteeth) (noteeth) ;)
Nezbývá než s tebou souhlasit ohledně toho studenýho motoru vytočím do 2.5 tisic dám další kvalt a doufám že se to neposere:D ohřívám kolem 2 tisic
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše:Já mám taky raději kratší převody, dlouhá převodovka je zabiják dynamiky a spotřeby.
Se spotrebou souhlasim a co se dynamiky tyce, nezbyva, nezli zvysit vykon. Ja mam (tusim) FEK (na 6.° jedu ~160 pri 3200 RPM) a uprimne receno, tech 160 koni je zaklad, 200 by to sneslo.

Po posilneni zvazuji (v planu je GTB1749VK) zastavbu vnitrnosti z dlouhe FRS ale obavam se, ze na to nebude dostatecny vykon a predelavat spodek se mi nejak nechce.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

200 koní a ERF - přijde mi krátká.

Zajímalo by mně, v čem jsou delší převody zabijákem spotřeby? Spíše naopak ne? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“