Stránka 1 z 2

Leon ARL kratsia prevodovka

Napsal: 16 led 2018, 21:53
od peter.H
Zdravim, Chcel by som si dat do leona ARL 6q predohrab kratsiu prevodovku zo 4x4, Treba prehodit creva zo 4x4 prevodovky do prevodovky na predok...
Vedel by mi niekto poradit ake kody prevodoviek mam zhanak kde to bude pasovat?
Dakujem.

Napsal: 17 led 2018, 08:42
od Vici
a k cemu ti to bude? vzdyt to pak bude auto k nicemu..

Napsal: 17 led 2018, 08:50
od marena tdi
Na sprinty to neni vubec . Jinak se daji pouzit streva s Octavia tdi 74 kw 4x4 .

Napsal: 17 led 2018, 10:51
od Ladas
Pravou ruku budes mit pořád na šaltru....

Napsal: 17 led 2018, 12:18
od sCitem
Nedělal bych to... mám 4x4 a řadíš pořád :)

Napsal: 17 led 2018, 12:28
od standa123
No ja na svym leonu mam FMH a nekdy bych taky radsi mel kradsi prevodovku. S tou dlouhou nekdy nevim jestli po meste jet na dvojku nebo trojku. Zase na dalnici super. Ale musim vic podrazovat. Nevim no.....asi sem si jeste nezvykl na tuhle prevodovku.

Napsal: 17 led 2018, 13:15
od sCitem
Já zase nevím jestli 3. nebo 4. kvalt....a dálnici při 150 tacho točím rovný 3000 otáček.... maximálku mám zatím 200 ve cca 4200 ...mě by se hodila 5 a 6 delší.....

Napsal: 17 led 2018, 15:06
od turbo kamna power
Já mám taky raději kratší převody, dlouhá převodovka je zabiják dynamiky a spotřeby. Ty 6q u předokolkových 96/110kw motorů jsou dlouhý až až, u série tě pojede rotačka s chipem jak nic, díky krátkým kvaltům. Je to fajn, když jezdíš po dálnici 160, ale na okresce je to nic moc.
Se 4x4 je radost jezdit, ale na dálnici už je to zase moc krátký. Kompromis moc nejde udělat (jako krátký 1-5q a dlouhý 6q), protože 4x4 má dlouhé převody jednotlivých rychlostí a krátké stálé převody, zatímco předohrab to má naopak - krátké rychlosti a mega dlouhé stálé převody.

Jinak 4x4 převodovky jsou třeba FMU, FEM.

Napsal: 17 led 2018, 15:20
od standa123
Hlavně mě to štve v zimě u studenýho motoru.....abys mohl přeřadit na vyšší kvalt musíš motor dost vytočit protože dost spadnou otáčky. Narážím tím i na dvouhmotu a podtočený motor.
Jelikož dálnice moc nejezdím tak bych taky uvítal kratší převodovku. Navíc i ten můj výkon se v té převodovce dost ztratí......budou muset ještě přibýt nejaky koně no (noteeth) (noteeth) ;)

Napsal: 17 led 2018, 15:34
od turbo kamna power
přesně, u 4x4 si to můžeš šudlat kolem 2tis. ot. s minimální zátěží motoru :) a s prázdným autem se rozjíždět na dvojku :D

Napsal: 17 led 2018, 15:37
od sCitem
to jo, zrychlení to má celkem dobré...ale dálnice je vážně vražda.... na dálniční přelety to úplně není :(

Napsal: 17 led 2018, 19:33
od standa123
na druhou stranu když vezmu ze mas jezdit 50-90-130 tak opravdu by ta krátká stačila až až (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 17 led 2018, 23:48
od Milda92
standa123 píše:Hlavně mě to štve v zimě u studenýho motoru.....abys mohl přeřadit na vyšší kvalt musíš motor dost vytočit protože dost spadnou otáčky. Narážím tím i na dvouhmotu a podtočený motor.
Jelikož dálnice moc nejezdím tak bych taky uvítal kratší převodovku. Navíc i ten můj výkon se v té převodovce dost ztratí......budou muset ještě přibýt nejaky koně no (noteeth) (noteeth) ;)
Nezbývá než s tebou souhlasit ohledně toho studenýho motoru vytočím do 2.5 tisic dám další kvalt a doufám že se to neposere:D ohřívám kolem 2 tisic

Napsal: 18 led 2018, 09:57
od Forest
turbo kamna power píše:Já mám taky raději kratší převody, dlouhá převodovka je zabiják dynamiky a spotřeby.
Se spotrebou souhlasim a co se dynamiky tyce, nezbyva, nezli zvysit vykon. Ja mam (tusim) FEK (na 6.° jedu ~160 pri 3200 RPM) a uprimne receno, tech 160 koni je zaklad, 200 by to sneslo.

Po posilneni zvazuji (v planu je GTB1749VK) zastavbu vnitrnosti z dlouhe FRS ale obavam se, ze na to nebude dostatecny vykon a predelavat spodek se mi nejak nechce.

Napsal: 18 led 2018, 10:43
od Vici
200 koní a ERF - přijde mi krátká.

Zajímalo by mně, v čem jsou delší převody zabijákem spotřeby? Spíše naopak ne? (LOL)