Turbo po repasi - zátah až na druhé sešlápnutí plynu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Napster10
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 22 kvě 2013, 18:00

Turbo po repasi - zátah až na druhé sešlápnutí plynu

Příspěvek od Napster10 »

Ahoj, řeším takový divný problém.

Na A4 AWX 1.9TDi 96kW jsem vyměnil střed turba, který jsem zakoupil od AZ turbo. Od polského středu nečekám žádné Plug and Play, ale i přesto mě zaskočil následující problém. Turbo zatáhne až na druhé sešlápnutí plynového pedálu, pak fouká požadovaný tlak a hezky reguluje. Když sleduju hodnoty regulace na neutral a sešlápnu plnej, otáčky se zastaví kolem 3tis, začnou kolísat, regulace je na hodnotě cca 35%, chvílí to takhle kucká a následně vyletí regulace na hodnotu kolem 90% a současně i otáčky do plných. Když u toho ještě sleduju táhlo od baňky, tak při tom zakuckání je lehce povylezlé z baňky ven(vzhledem k základní poloze při běhu), je tam vidět drobné kmitání a pak vyjede uplně dolů a otáčky vyletí nahoru. Zkoušel jsem ladit polohu červíku (tu základní jsem si poznačil) a také přepětí na baňce. Podtlakové hadičky jsou nové, N75 je nový, jediné co zůstalo staré je baňka, kterou jsem zkoušel a nepropouští. Na výstupu z vývěvy mám cca 0,9bar a na hadičce u turba je cca 0,6 - 0,7bar podtlak.

Měl by někdo tucha, na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být?


Děkuji předem za odpovědi.
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41

Příspěvek od lumirb »

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A baňka chodí lehce,bez drhnutí? Asi ne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

moc zavřený lopatky
Napster10
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 22 kvě 2013, 18:00

Příspěvek od Napster10 »

Pravdu má Huml, opravdu byly moc zavřené lopatky. Základní nastavení cerviku bylo úplně mimo a když jsem ho zkoušel nastavit podle jiného turba které funguje správně, tak to porad dělalo blbosti. Nakonec jsem mu zkusmo přidal dvě točky oproti originálu a naráz to začalo fungovat...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“