Ahoj, řeším takový divný problém.
Na A4 AWX 1.9TDi 96kW jsem vyměnil střed turba, který jsem zakoupil od AZ turbo. Od polského středu nečekám žádné Plug and Play, ale i přesto mě zaskočil následující problém. Turbo zatáhne až na druhé sešlápnutí plynového pedálu, pak fouká požadovaný tlak a hezky reguluje. Když sleduju hodnoty regulace na neutral a sešlápnu plnej, otáčky se zastaví kolem 3tis, začnou kolísat, regulace je na hodnotě cca 35%, chvílí to takhle kucká a následně vyletí regulace na hodnotu kolem 90% a současně i otáčky do plných. Když u toho ještě sleduju táhlo od baňky, tak při tom zakuckání je lehce povylezlé z baňky ven(vzhledem k základní poloze při běhu), je tam vidět drobné kmitání a pak vyjede uplně dolů a otáčky vyletí nahoru. Zkoušel jsem ladit polohu červíku (tu základní jsem si poznačil) a také přepětí na baňce. Podtlakové hadičky jsou nové, N75 je nový, jediné co zůstalo staré je baňka, kterou jsem zkoušel a nepropouští. Na výstupu z vývěvy mám cca 0,9bar a na hadičce u turba je cca 0,6 - 0,7bar podtlak.
Měl by někdo tucha, na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být?
Děkuji předem za odpovědi.
Turbo po repasi - zátah až na druhé sešlápnutí plynu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5