Eberspächer D3WZ - vypíná se

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Eberspächer D3WZ - vypíná se

Příspěvek od HarlyFXRS »

Ahoj všem
Mám u Galaxy AFN, r.99 topení D3WZ a problém se správnou funkcí.
Před časem jsem jej přetěsnil, vyčistil, dal novou keramickou svíčku, vyčistil kontakty,...vše fungovalo jak má.
Nyní se mi bezproblému spustí a hoří jak při startu auta, tak manuálním (hodiny webasto s časovačem), avšak cca po 7 minutách provozu zhasne, jede jen dmychadlo a po chvíli vypne úplně.Vodní čerpadlo kousek od topení jede stále.
Spínací čidlo u stěračů jsem zkoušel propojit, ale závada stejná.
Po několika minutách co běží jak má se zhasíná a vypíná.

Může být problém v řídící jednotce, čidlu přehřátí nebo tak něco?
Řešil už někdo podobný problém?

Děkuji
Naposledy upravil(a) HarlyFXRS dne 19 led 2018, 04:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Odkud jsi
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

diag
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Příspěvek od HarlyFXRS »

Od Opavy.

Rozumím, takže vytáhnout ven a nechat někde napojit, pak se uvidí...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Vytahovat ae nemusí mělo by stačit pichnout mezi něj a napájení diagnostiku a hned vis na cem jsi. ....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jj,napíchneš to na autě
romanseat
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 07 črc 2008, 16:07
Bydliště: okoli Brna

Příspěvek od romanseat »

Já žil v tom, že jde jde napíchnout jen D5W, na D3W že je od Ebru ta jejich diagnostika
O1 1.9TDi ASV
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ja nikde nepsal ze to napichneš vagem nebo treba KTS
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Příspěvek od HarlyFXRS »

Nechám to někde v okolí napojit a uvidím, co to ukáže.
Zatím díky
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Příspěvek od HarlyFXRS »

Tak na diagnostice jsem sice ještě nebyl, ale pod autem jsem zjistil, že kousek od čerpadla topení je uhnitý termostat, co je vsazený mezi vodní hadici (jedná se o Honeywell 2455RBV nebo taky Webasto 109867).
Zdali to má vliv na špatnou funkci topení netuším.
Každopádně musím z nerezi vyrobit nový "T" kus, kam se termostat šroubuje a pořídit nový termostat.

Obrázek

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“