octavia 2 BLS dlhy prvy start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

octavia 2 BLS dlhy prvy start

Příspěvek od ferusko666 »

kto poradi???po zapnuti zapalovania a starte motor toci tak 4 sekundy az potom naskoči.ale ked sartujem hned po vypnuti do minuty naskoci do pol otacky.Ak necham klucik minutu vypnuty zasa toci tak 4-6 sekund.Ale ked necham klucik zapnuty tak pol minuty a zacnem startovat potom motor hned naskoci.Menene gumicky vstreky,snimač vacky,kontrolovane koleso vacky nastavena sinchronizacia,palivove a tandemove cerpadlo skusane z ineho auta stale to iste,abgrade softveru.Startuje to asi tak dlho ako ked odpojim vackovy snimač.skusal som aj vymenit starter z funkcneho auta.čo este skusit??,dik za rady
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

merane hodnoty vacka kluka?
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

hodnota o.k
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

co vymačkana hlava pod vstřikama
Passat CC 2.0 tdi
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

Příspěvek od ferusko666 »

zaujmave je to že do minuty to bez problemov naštartuje a ked necham zapnuty klucik caa viac ako minutu bez problemov naštartuje.rozmyšlal som že este štarter alebo poškodena kablovačka niekde alebo v riadiačke....ked zistim dam vediet dakujem.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pretoze ti vytečie nafta zo vstrekov a potom musi tandem dotlačit kym to gafne...logiku to dava ;)

vylucit podavacku a tandem...

ak nie, su to netesne vstreky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Pokud se to chová jako by padala nafta, nemůže být tedy problém i s ventilem na filtru, když vstřiky a vše kolem se zdá OK ?
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Aký ventil ma na filtri motor kód bls lebo ja mam touran bls a nič také tam nemám a tiežy to zle štartuje len za studena druhý štart je už na drc keď je vonku plus 10 tiež na drc zhavice menené žiadna závada ani na diagnostike vcds
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Ventil na filtru není.
Člověk se pořád učí.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

zpětnej ventil je na zpatečce v tandemu zaškrt zpatečku na tandemu kleštěma a uvidíš
Passat CC 2.0 tdi
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Ale keby padala nafta tak pada aj ked je teplo a prejavovalo by sa to stale pri prvom starte nie?
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Vie niekto poradit alebo kto ma taku skusenost
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

opravene

Příspěvek od ferusko666 »

Bola poskodena riadiaca jednotka motora
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Re: opravene

Příspěvek od Utmir »

ferusko666 píše:Bola poskodena riadiaca jednotka motora
Ako si na take radikalne riesenie prisiel ci si prehodil z druheho auta a funguje to lebo mne to robi len pri minusovych teplotach akonahle je nieco plus tak chyta na otocenie klucika
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“