Stránka 1 z 5

pežot 806 2.1 TD 80 kW

Napsal: 15 úno 2018, 13:35
od slovacek.milos
víte někdo, kde najdu diagnostickou zásuvku,

nedrží volnoběh,

nejprve auto při jízdě chcípalo, za chvilku to zas jelo třeba 100 m, problém byl v kulaté bajonetové zásuvce co de kabel od čerpadla po jijím vyčistění měsíc klid,

ted to jede ale na volnoběh chcípne, někdy chvilku drží nebo si samo přidává a tak to blbne

Napsal: 15 úno 2018, 14:42
od jozef9
ukazuje pod volantom, do 97- 30 pinová a od 97- 16 pinová.Obrázek

Napsal: 15 úno 2018, 14:56
od slovacek.milos
pod volantem jsme to prohrabali našli jsme jen jedno volné relítko a nějakou krabičku jakoby na spánání světel SPDS, zkusím ty plasty zitra rošrubovat jestli tam nění někde zapadlá dík

Napsal: 15 úno 2018, 18:02
od proxima

Napsal: 15 úno 2018, 18:42
od jericho-3
Tam je to slavné el. čerpadlo, že? Zahodit a dát mechaniku..

Napsal: 15 úno 2018, 19:19
od Tomas.cz
Lucas EPIC :woot:

Napsal: 15 úno 2018, 19:25
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Tam je to slavné el. čerpadlo, že? Zahodit a dát mechaniku..
taky jsem si myslel od vidění že je tam vepečko ale je tam lukas, nabývám dojmu že to spasí M2T vif a časem nová nafta,

když jsme to dali poprve do pořádku tak jsem tam narvali i vifu, majitel pak natankoval motor se už nezastaví ale chcípá, a neumí regulovat přesně otáčky,

připádá mi to jak VP vydřený předsuvník a ta elektronika nestíhá

majitel kamoš by chtěl dojezdit technickou

Napsal: 15 úno 2018, 21:47
od octaviask
s týmto dojazdí akurát tvoje nervy....

u nás si s tým vedeli poradit v dieselservise ale.. zadarmo to nebolo.

Napsal: 16 úno 2018, 07:27
od slovacek.milos
[quote="octaviask"]s týmto dojazdí akurát tvoje nervy....

uvidíme,moje nervy stím jezdit nebudou, už jsem tu měl několik naft zadřených nevhodnou naftou,které jsem rozjezdil a jezdí mnoho let, naposledy jsem doskákalo jednopřed měsícem 1,5 tdci

Napsal: 16 úno 2018, 18:56
od jericho-3
Miloši, přeji ti úspěch, ale mnooho mechánů na tom nechalo "mládí"a nakonec se šli ožrat. Tahle bezvadná auta jsou proto tak levná, že tam je tohle čerpadlo a idiocie nejvyššího zrna, což je klávesnice s kodem..Tenhle motor opustil výhodu a genialitu motoru 1,9Td a má zkurvené i rozvody, které se blbě dělají a tím to auto odsoudil k posměchu nejen majitelů ale i mechánů...Francouzi se vždy najednou zblázní a jejich "avantgarda"všechny ohromí a současně nasere.. :)

Napsal: 16 úno 2018, 19:06
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Miloši, přeji ti úspěch, já vím jardo majitel stím pořítá že to půjde do šrotu, sajrat jsme tam nalili a dá se stím jezdit chce to ještě vyzkoušet jako poslední pomazání, mi je jasné že to je od min dvacce nebo do brodružství

Napsal: 17 úno 2018, 19:05
od cvikla
Nechápu co je na tom autě špatného. Hlavně že BMW a koncern má vždy všechno perfektně vymyšlené. To čerpadlo odešlo jen špatným zacházením majitele. Buď špatná nafta nebo vyjíždel naftu do mrtě. Mám tyhle auta několík let :D

Napsal: 17 úno 2018, 19:44
od slovacek.milos
[quote="cvikla"]Nechápu co je na tom autě špatného.

to auto je jakože stavební firma, jestli mu došla nafta je to možné zjistím a du to ted startnout

Napsal: 17 úno 2018, 20:22
od cvikla
Já sem myslel jako že vyjížděl naftu do mrtě a ono se přidřelo protože se nemazalo. Je to normální u těchto a jiných čerpadel. Tomu autu udělali špatnou pověst lidi co si mysleli že je bezudržbové a nemusi se o něho starat.
Tak jako 1.6HDi,dobrý motor jen ten majitel byvá kokot co si myslí že stačí měnit olej co 20tis. a už na něho všichni nadávají bo děbil neměl nato aby měnil olej tak se to přidřelo.

Napsal: 18 úno 2018, 10:42
od slovacek.milos
tak nevím po tom mém lektvaru to auto po dvou km drželo volnoběh a po km to začalo zas chcípat, ujel jsem cca 30 km a vše je ok jede startuje drží volnoběh
uvidíme co bude zítra :roll: