Stránka 1 z 2

Ohřívání cr motoru

Napsal: 27 úno 2018, 22:14
od embrojo
Zdar chlapi. Zvažuji koupi nového auta a zajímalo by mě jak se ohřívají nebo topí nové naftové motory rok 2014 a vejš. Mám auto v popise a je to bída. Tak přemýšlím jestli opět naftu nebo benzin. Šel bych do VW nebo Seatu. Dík

Re: Ohřívání cr motoru

Napsal: 27 úno 2018, 22:37
od Toledak
Jestli nejezdíš super dlouhé štreky, tak nové auto už jen benzín.Teda pokud nechceš řešit fap, EGR a podobně.Já sám jezdím OI TDi a když vidím co všichni kolem řeší na nových autech, tak děkuji, nechci.

--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum! Používej funkci odpovědět.

Napsal: 28 úno 2018, 06:31
od Biimbo
jestli TSI nebo TDI je uplně jedno. Doba MPI je pryč a benzíny už nejsou jako dřív, zvlášť u koncernu.

Napsal: 28 úno 2018, 09:36
od Master
vetsina tdi z tech let uz ma PTC (elektricky ohrev vzduchu), takze topi rychle.

Napsal: 28 úno 2018, 10:31
od Vici
myslet asi že nový benzín se bude srát méně než nový diesel.. je celkem
(LOL)
je to asi jedno.. akorát mediální hon na diesely tomu pomáhá.. otázka, proč to tak je? Ekologie za tím nebude - protože dieselové kamiony nikomu nevadí
Jo jasně, pokud jen courám po městě a mám Fabku 1,4Mpi 8v a nebo nějakou Oktávku 1,6 74/75kW.. pak asi je to lepší než TDI...

Já si dojezdím svoje PDčka.. a pak bůh ví co bude. Pak budem stejně díky Burešovi chodit pěšky v okovech

Napsal: 28 úno 2018, 10:54
od turbo kamna power
Přesně tak, díky PTC topíš už po 1km jízdy :) co se týče TSI vs. TDI, záleží kolik hodláš investovat a jak dlouho si auto hodláš nechat. Je potřeba říct, že ani TSI se moc nehodí na krátké trasy a rozhodně nebude spolehlivější, než TDI. Pokud jezdíš opravdu hodně a auto si plánuješ nechat dlouho, šel bych spíš do TDI. Jinak určitě TSI, je levnější, rozdíl ve spotřebě minimální :)

Napsal: 28 úno 2018, 14:47
od jericho-3
To je dnes problém, mě by se z koncernu třeba líbila A3 , tuhle jsem jednu viděl v krásné modré barvě-voňavku, ale když koncern neumí udělat motor..A opravovat vlastní auto a dostat se do situace jako kdysi, , kdy se říkalo škodovce škodadodo, dodělej doma, se mi nechce..Můj zeť má rotačku Passata, který by zasloužil pomník , kolik má auto za sebou s min. náklady a chce nové/ samozřejmě koncern / ,má 200000kč v kapse a i přes plné bazary neví co do chalupy pořídit... :(

Napsal: 28 úno 2018, 16:35
od embrojo
Jsem chlapec z dědiny takže po městě moc nejezdím a když už tak to do města mam přes 30km. Jezdím i skoro denně do práce a to mám taky přes 35km daleko jen tam a to samé zpět a navíc jsem z hor takže pořad z kopce do kopce. Rád na to občas šlápnu a u té nafty ta spotřeba moc nestoupne a do toho ještě jezdím občas s vozíkem a něm mašiny, tak nevím jak by to ta 1,4tsi zvládla. S naftou jsem spokojen jen mě se...re to topeni. Takže pokud by to topilo po cca 1-5km tak jsem spokojený.

Napsal: 28 úno 2018, 16:40
od WOB
jericho-3 píše:má 200000kč v kapse a i přes plné bazary neví co do chalupy pořídit... :(
(crazy) :-D (poradil bych, ale na to jsem moc vysmátý a v pohodě s luxusním dvoulitrem kde demontáž DPF + EGR příjde do 10.000,-kč bez oblbovacích mašinek přímo v ECU a jezdím si jako král, ale nač bych to dělal, tady je plné forum odborníků a WOB je hňup, tak ať si nehňupové dál jezdí v koncernu)

Napsal: 28 úno 2018, 17:09
od A6TDI
Tak to řeš příhřevem , nebo bufíkem . Tady ti někdo poradí . Uživtel Ladas je na tyhe věci specialista.

Napsal: 28 úno 2018, 17:48
od Biimbo
jericho-3 píše:To je dnes problém, mě by se z koncernu třeba líbila A3 , tuhle jsem jednu viděl v krásné modré barvě-voňavku, ale když koncern neumí udělat motor..A opravovat vlastní auto a dostat se do situace jako kdysi, , kdy se říkalo škodovce škodadodo, dodělej doma, se mi nechce..Můj zeť má rotačku Passata, který by zasloužil pomník , kolik má auto za sebou s min. náklady a chce nové/ samozřejmě koncern / ,má 200000kč v kapse a i přes plné bazary neví co do chalupy pořídit... :(
Ty ses klepal z ježdění s A4 b5 1.9 tdi aby se něco nepo.... a chvátal to prodat a teď koukáš po nový A3 (LOL)

Napsal: 28 úno 2018, 22:41
od tantor-bn
2011 auto nabehané 180tisíc. Teplý vzduch pri -10 ide po 1km. Horúci po 2km.. zohriate kedy je netuším nakolko nema budík

Napsal: 01 bře 2018, 14:08
od jericho-3
Ty ses klepal z ježdění s A4 b5 1.9 tdi aby se něco nepo.... a chvátal to prodat a teď koukáš po nový A3 (LOL)[/quote]

Ale tohle nebyla nová A3, to byl minulý nebo předminulý model, přesně to nesleduji, tohle je vyvážené seriozní menší auto, kterého konzervativní krása neopustí , není to komedianstké auto ala šikmé oči, a jak bych to řekl, je střízlivě krásná než ty obrovské kraksny s kterými nejen že nezaparkuješ, ale jejichž velikost je pro 90% majitelů zbytečná, většinou tam jede jen jeden kus..Mám rád menší, obratná a hbitá auta, ne velkohubá auta pro snoby nebo komplexáky.. :)

Napsal: 01 bře 2018, 16:17
od A6TDI
A nebude to tím že na to jednoduše nemáš cash ?? Tady je dost kluků co mají "velký auta" . A já asi i vim čim to bude, proč je mají.

Napsal: 01 bře 2018, 17:06
od techi
2 generace CR je vpohodě a pořád to žere méně než benzín.