Stránka 1 z 2

Nafta v oleji, časté regenarace 0 II 2.0 Tdi cfhc 103 kw

Napsal: 10 bře 2018, 18:41
od zpospa.cz
Dobrý den pánové, potřeboval bych poradit s mojí oktavkou 2.0tdi cr cfhc. Mám naftu v oleji za 5000km cca 2cm na merce a co 30km se mi dělají regenerace v dpf mam 20g vstriky otestovane vsechny v poradku cidlo rozdílů tlaku vymenene diagnostika žádnou závadu nehlásí ve škodovce jen slisim zase nic tak to sem zas privezte my se na to kouknem a pokazdy platim a porad menim olej 😭😭😭 jo a mam to chipnuty na 125kw ale 90000 to bylo v poho dekuju za kazdou radu a pokud to tu uz nekdo resil a doresil tak se omlouvam ze sem zalozil zas to sami ale nenasel sem to

Napsal: 10 bře 2018, 19:33
od mirunka
není tam dělanej dieselgate?

Napsal: 10 bře 2018, 19:39
od zpospa.cz
Neni ten mi neustale vnucujou ve skodovce a zatim vytrvale odmítám ale už sem zvažoval že si to nechám dát jestli by to nepomohlo

Napsal: 10 bře 2018, 22:55
od octaviask
ako boli testovane vstrekovace? Ujo pozrel na diag a povedal sú OK?

naliat original soft, vybrat DPF a poslat do pece..

tak narychlo :)

Napsal: 11 bře 2018, 00:01
od Huml
nemá to černej výfuk? jezdilo k nám jedno CFHC a asi mělo poškozenej DPF, výfuk černej, olej po 15 jak černá barva a taky nafta v oleji

Napsal: 11 bře 2018, 07:02
od zpospa.cz
Vstriky byly vyndaany a poslané na otestování. Výfuk nespini ale není stříbrnej je černej ale prst mám cistej když ho setru

Napsal: 11 bře 2018, 13:43
od zpospa.cz
A jeste se zeptam, hlasilo mu to nejakou chybu?

Napsal: 11 bře 2018, 14:26
od Huml
nehlásilo

Napsal: 11 bře 2018, 14:34
od DIAGNOSTIK
A co třeba teplotní čidla na výfuku? Měří logicky dobře?Flash řj bych udělal. Vůbec se toho neboj. Jezdím normálně s více typy a regenerace probíhají v pořádku. Výkonově to nepoznávám...v budoucnu se budu dívat po benzínu....V benzínové se může objevovat taky palivo v oleji,,,dan za krátké jízdy se studeným motorem do práce. Prostě měnit každý rok....

Napsal: 11 bře 2018, 17:02
od zpospa.cz
Ja jezdím do prace 20 km a po meste skoro nejezdim já bych to asi ani neresil nenyt toho oleje bych delal olej 5x do roka protoze 2-3 cm pribejt za 5000 je podle me moc a regenerace se mi dela kazdych 20-30 km tak ze dene a divny je ze se nevipne ani kdyz stojem na miste na neutral treba 10 minut a pak kdyz proslapnu tak se zahuli jak z bvp sama nespalena nafta jak kdybi se jen odparila

Napsal: 11 bře 2018, 17:54
od octaviask
1. flash jednotky na novší soft s tym ze uprava pojde von
2. mechanicke vycistenie DPF

inak to tu budes riesit este o pol roka, pretoze taketo nekonkretne problemy sa tazko riesia aj profesionalom, nie to este na fore.

Napsal: 11 bře 2018, 19:01
od zpospa.cz
Myslis ze by soft kterej fungoval 90000 km se mohl rozhodit a zacit rozhodovat zle

Napsal: 11 bře 2018, 19:18
od Bravomv
Viděl bych to na poškozené DPF, a to oxidační katalyzátor ("zapalovač" vypalování DPF). Pokud při regeneraci auto kouří-nespálená nafta, tak to při regeneraci pořádně nezapálí a k vypálení nedojde, nebo pouze trochu a regenerace se opakuje. Mám zkušenost s jinou značkou, kde jsem úspěšné regenerace (kouření jako dýmovnice, výfuk černý) dosáhl jen tak, že jsem při regeneraci držel motor v otáčkách, aby byla potřebná teplota. Přesto regenerace proběhla a chyby žádné. Servis netušil, trval jsem na výměně DPF, pak zjištěno, že chybí kus oxidačního katu - neodborný zásah předchozího majitele. Zřejmě nejjednodušší zjistit, jestli oxidační kat funguje a řádně zapaluje vstříklou naftu.

Napsal: 11 bře 2018, 19:44
od zpospa.cz
A to zjisti na diagnostice nebo jak

Napsal: 11 bře 2018, 20:18
od Bravomv
To, jak se to zjistí jsem pouze vyčetl u firmy, která provádí repas DPF, viděl jsem i nějaké video a už to i tady na fóru někdo popisoval. Na vymontovaném DPF se zahřeje oxidační kat (předpokládám, že ho máš společně s filtrem pevných částic v jednom hrnci) a vstříkne se tam palivo. Oxidační kat by se měl tzv. zapálit, tedy se rozpálí do červena po celé své ploše. Z toho je zřejmé, že je funkční. Pokud se takto nerozžhaví, tak je zralý na čištění popř. na vyřazení. Myslím si, že to provádí firmy, které se zabývají čištěním DPF, a to před samotným čištění, aby věděly, že má případný repas smysl. Pokud je oxidační kat poškozený a řádně se při regeneraci nezapálí, tak není schopen vypálit částicový filtr, které je umístěn za ním.