Stránka 1 z 5

Audi S3 1.8T 400HP

Napsal: 17 bře 2018, 17:32
od ADKO13
Merane a ladene vela krat za sebou uz to bolo prehriate... Prvy graf mal 329ps.. 440nm Bohuzial neodfotil som

Male turbo na vyskladany motor tak o rok EFR 7064 twin scroll..

Tlak 1.4B aspon nenici turbo :D

Obrázek


Turbo tte360
Vyfuk 76mm kat 200cpi
Vstreky siemens 630cc (LOL)
a milion dalsich veci :)

Napsal: 04 dub 2018, 09:29
od ADKO13
Da sa kpoweru verit? Odmerana vaha presna a vsetky udaje ktore tam idu... musim odmerat este 100-200..

100-150 4.9s gps

Par zmien a hlavne blow uz udrzi tlak a par uprav sania

Obrázek

Napsal: 04 dub 2018, 17:21
od adrian_B
+- to sedí nie? ;)
100-150 si meral na trojke?
ojnice máš pôvodné?

Napsal: 04 dub 2018, 18:03
od ADKO13
Merane na 4ke (100-150)

Ojnice nie.. cely motor je preskladany.. horsi nabeh aj preto ze je znizeny c.p na 8:5:1

Napsal: 04 dub 2018, 18:41
od adrian_B
pekne :)
no, lebo tých 400NM+ na sériové ojky by už bolo trochu dosť :D čakám kedy nejaká vyletí mne (noteeth)

Napsal: 04 dub 2018, 21:12
od ADKO13
Ono zalezi pri akych otackach su nm.. na moj motor je to male turbo takze ak by si mal zaujem po lete bude na predaj v celom kite :D

Napsal: 04 dub 2018, 22:22
od adrian_B
Ja uz to neriesim. Hento co mam mi "staci"...
Co som pozeral tak ta 8l ma pekne kratke prevody... Na 4. cca 180kmh. To mam ja takmer na 3. :D. Preto mi to nejak nesedelo.
Kazdopadne drzim palce a som zvedavy co z toho vyzmykas :)

Napsal: 05 dub 2018, 08:32
od ADKO13
ocakavam 400-450ps a 500nm+ potom uz dalej nebudem riesit :)

Uvidime skoda ze som hned nesiel do EFR turba... aj ked to TTE sa trafilo za dobru sumu...

ano 6q a 4x4 su kratsie prevody..

Napsal: 09 dub 2018, 09:35
od ADKO13
A este velmi posdstatna vec... hlavne pre ladicov... egt sa drzi okolo 800+-

Napsal: 09 dub 2018, 09:56
od octaviask
adrian_B píše:Ja uz to neriesim. Hento co mam mi "staci"...
Co som pozeral tak ta 8l ma pekne kratke prevody... Na 4. cca 180kmh. To mam ja takmer na 3. :D. Preto mi to nejak nesedelo.
Kazdopadne drzim palce a som zvedavy co z toho vyzmykas :)
noze prezrad aky setup mas v tych 200kw? zdrzi to seria?

Napsal: 09 dub 2018, 10:46
od marena tdi
Mám Octavia 1.8 T 110 kw 4x4 , pouze FMIC , vstřiky , turbo , nasavaci tubus a výfuk + moje výroba Cupra 165 kw ( vše nové ) . Airbox Golf R32 , palivova pumpa R32 . Převodovka sériová 5q 4x4 spojka sachs performance 228 . Výsledek 258 ps což se mi zdá pěkné .

Napsal: 09 dub 2018, 10:53
od ADKO13
Ak tam mas k04 este par koni sa da urobit :D a mozno par nm (neviem kolko mas :D ... :)

Napsal: 09 dub 2018, 12:24
od marena tdi
370 nm při 4500 ot/ min . Nová K04 , limiter byly sériové katalyzatory a obava aby to ten sériový motor vydržel :-)

Napsal: 09 dub 2018, 12:25
od adrian_B
octaviask píše:noze prezrad aky setup mas v tych 200kw? zdrzi to seria?
ine vstreky, nova k04-022, ine zvody, downpipe, vaha vzduchu, TIP, S3 smic coolery, R8 cievky, priechodnejsi kat a motor inak seria s beznou udrzbou (nove hlavne a ojnicne salky, nove olejove cerpadlo...) a seriovy koncovy tlmic ktory sa po prechode na k04 a par nakladackach vnutri rozpadol a rezonuje ako kkt (LOL)

ale zatial to drzi ;)

Napsal: 09 dub 2018, 12:47
od ADKO13
marena tdi píše:370 nm při 4500 ot/ min . Nová K04 , limiter byly sériové katalyzatory a obava aby to ten sériový motor vydržel :-)

nj seriu netreba hrotit :DD ale mas to pekne v celku..