Stránka 1 z 2
					
				O1 1,9 TDI 74 kW 4x4 vlnovec výfuku
				Napsal: 23 dub 2018, 10:55
				od Jarda-k
				Nevíte někdo rozměry vlnovce výfuku na O1 1,9 TDI 74 kW 4x4 2001 ?
			 
			
					
				
				Napsal: 23 dub 2018, 15:25
				od slovacek.milos
				k čemu ti to je si to změř a kup podle toho co se ti hodí,
			 
			
					
				
				Napsal: 23 dub 2018, 15:48
				od Jarda-k
				K čemu mi to je? K tomu, že bych ho měl teď v ruce a mohl bych ho rovnou vyměnit.
Teď tu mám to auto a můžu to tak maximálně rozebrat. Když jsem ale na to teď jen tak lehce mrknul, tak ono to i rozebrat nebude jen tak, když je tam vysraná ta kardanka s příslušenstvím.....
			 
			
					
				
				Napsal: 23 dub 2018, 19:17
				od slovacek.milos
				[quote="Jarda-k"]K čemu mi to je?
jardo mám na sloupu 1,4 mpi a je tam vlnovec 45 na 300, kdybych si objednal origo vyměním prd,
jinak mi to je jedno řeřu řetězem a mám všechny vychytávky tak jsem schopný vytvořit cokoliv
			 
			
					
				
				Napsal: 23 dub 2018, 19:50
				od Jarda-k
				No chtěl bych tě vidět jak to na tomto autě uřízneš řetězem.....  
 
 
Musel jsem dokonce odšroubovat kardanku na zadní nápravu, aby mi ta spodní příruba kolem ní prolezla nahoru.
Jinak vlnovec má rozměr 50x230. Lepší ale asi bude použít rozměr 50x250 aby konce roury byly strčený do vlnovce.
 
			
					
				
				Napsal: 23 dub 2018, 20:06
				od slovacek.milos
				Jarda-k píše:
Jinak vlnovec má rozměr 50x230. Lepší ale asi bude použít rozměr 50x250 aby konce roury byly strčený do vlnovce.
  no přesně do toho jsem tě chtěl dostrkat s origošem se klidně dostaneš do pasti 
když to neuříznu a nenazobu tak vytáhnu ven já ti jen chtěl říct že preferuju řetěz
najdeš i  takový výdrb že máš na začátku 42 a na konci 45, kdysi mi tu kdosi napsal že si přes výfuky ladím svoje ego  

  to je asi to poslední proč sem chodím,  

 
			
					
				
				Napsal: 23 dub 2018, 22:10
				od Jarda-k
				Ale jo já jsem to pochopil k čemu mě chceš dostrkat, ale jde  o to, že se dá předpokládat, že stejný motorizace budou ten vlnovec mít stejnej.
Pokud by se někdo zeptal na fabii 1,4 TDI, tak můžu napsat, že origo je 50x250 a 50x280 tam sedne jako prdel na hrnec páč jsem ho na svém autě měnil. 
A taky dodám, že je nutný aby uvnitř nebyl oplet, ale ocelová hadice.
 Důvod je ten, že při akceleraci se při vnitřním opletu ozve při 2200 ot/min - 2400 ot/min nepříjemný dunění. 
Nezbylo mi než si udělat repete a vlnovec vyměnit za ten s ocelovou hadicí.
Zajímavý je, že u týhle octy je vlnovec očividně origo a má uvnitř oplet. Tak ho dám zase.
Jo a ještě jednou jsem ho pořádně změřil a původní má rozměr 50x210, takže použiju ten 50x230. Ta 250tka by už vyšla moc do kolen.
			 
			
					
				
				Napsal: 24 dub 2018, 06:05
				od slovacek.milos
				[quote="Jarda-k"]Ale jo já jsem to pochopil k čemu mě chceš dostrkat,
ted třeba Fabia 1,4 je tam už dělaný  45 x 300 a jen pletenec, řev jak kráva, tonda mi tvrdil že je pletenec OK protože není zakouřený, stetoskopem jsem zjistil ale opak, zánovní vlnovec komplet KO, až jsme odpojili dvě lambády a dali ho do vody tak se to potvrdilo
			 
			
					
				
				Napsal: 24 dub 2018, 20:21
				od Jarda-k
				Takže vlnovec vyměněnej a můžu říct, že na tomto autě je to supr práce.  

 Dokonce i sací parohy musely pryč, o kardance nemluvě.... 
Nakonec jsem použil ten 50x230 s ocelovou hadicí, protože ten s výpletem nebyl skladem.
 
			
					
				
				Napsal: 24 dub 2018, 21:15
				od slovacek.milos
				neboj taky jsem to měl super, naheftovat pak to zas vatáhnout obvařit, taky jsem se sekl o nějaký milimetřík, navíc jsem měl obsazený dvouslopák a dělal to na paletáku  

 
			
					
				
				Napsal: 25 dub 2018, 07:41
				od Jarda-k
				No tady jenom to potrubí s tím vlnovcem tak namordovat není jen tak, takže jsem nechtěl riskovat další demontáž a tak jsem udělal to, že jsem oba konce roury svařil provizorní konstrukcí z vinglů.
Pak teprve jsem vadný vlnovec vyřízl a navařil nový. A naštěstí se mi původní vlnovec povedlo nastavit do správný polohy - držel už jen na dvou centimetrech.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 dub 2018, 09:50
				od slovacek.milos
				[quote="Jarda-k"], že jsem oba konce roury svařil provizorní konstrukcí z vinglů.
taky to tak dělám, přivařím,. řetězem odříznu vlnovec, převařím a odřežu pásovinu
			 
			
					
				
				Napsal: 05 lis 2018, 19:38
				od Fity
				Jestli se můžu zeptat, odkud nejlépe vzít vlnovec na tuto opravu? Spousta obchodů nabízí českou výrobu (Tyll?), nebo něco jiného?
Čeká mě to teď na mojí 4x4 a nemůžu se dočkat... Takže kardan dolů, sací potrubí dolů a zlodějské ruky,jo?
			 
			
					
				
				Napsal: 05 lis 2018, 21:11
				od papouch22
				kup hlavne 3vrstvi at neco vydrzi. ja sem vyndaval jen tu plastovou saci trubku a filtr box abych se tam dostal. zespoda sem nevyndaval nic krome spony a silentbloku 1 dilu vyfuku , normalne sem to tam vykroutil okolo napravnice a kardanu
			 
			
					
				
				Napsal: 05 lis 2018, 23:00
				od Jarda-k
				Mě se to tedy nepodařilo. Musel jsem kardanku odšroubovat od převodovky a šoupnout ji trochu do boku, 
aby ta příruba kolem ní prolezla. Kotevní vzpěra musela taky pryč, aby šlo pohnout motorem.
Pak už demontáž se skoro rozpůleným vlnovcem byla v pohodě, Zpětná montáž s novým vlnovce byla ale porod.
Tuhej třívrstvej vlnovec práci taky neusnadnil. Ten jsem vzal z elitu. Výrobce nevím, ale drahej nebyl.