Stránka 1 z 1
Motory BKC nebo BLS ?
Napsal: 02 kvě 2018, 19:53
od KUBAMIKLAS
Zdravím,omlouvám se za často opakující se téma,ale nedopátral jsem se odpovědi,protože téma není jaksi aktuální. Naskytla se mi možnost koupě Golfa 5tky s motorem 1.9 tdi a to s motorem BKC 2005- 6ti kvalt a motor BLS 2008 taktéž 6ti kvalt. Můj dotaz zní...Který z těchto motorů je defakto ověřený a nejvíc blbůmvzdůrný. Aktuálně mám golfa 4 AXR a až na proteklé vstřiky jezdí pořád bez poruch a rád bych něco podobného,něco kde když odejde vstřik tak se nebude muset měnit půlka motoru,která se u starého AXRka neděla ( i po protečení vstřiků hlava jak nová ) a z tohoto důvodu mně vyvodili i mechanici,kde se tohle stává u 2.0 103kw,protože je jiné uchycení vstřiků,které vymelou hlavu. Nepotřebuji silné auto,nezávodím,jezdím pro radost a sem tam předjedu. Dočetl jsem se že BKC je nejlepší možná volba,ale jsou staré a na druhou stranu BLS měli DPF (to mi nevadí ) a horší šrouby na ojnicích,avšak po včasné opravě téměř nezničitelný motor. Nemůžu se rozhodnout, chtěl bych vozítko aspon zhruba stejně spolehlivé jako je můj aktuální golf,který dostal vždy to co potřeboval.Děkuji
Napsal: 02 kvě 2018, 20:13
od Tomas.cz
Vzal bych BKC, ojetý PD s DPF je podle mě zbytečný zdroj starostí.
Napsal: 02 kvě 2018, 20:14
od Vici
2.0 16v BKD ☺ (je bez DPF)
nebo když 1.9 tak to BKC,bude to obdobné tomu AXR.
BLS s DPF ani omylem ☺
Napsal: 02 kvě 2018, 20:16
od Tomas.cz
Jaký je vlastně faktický rozdálíl mezi BKC a BXE když pominu že BXE jsou "mladší"? Nevíte někdo?
Napsal: 02 kvě 2018, 20:20
od leguan
na BKC mam 480000 km a no problem
Napsal: 02 kvě 2018, 20:49
od KUBAMIKLAS
Děkuji kluci za radu. Kouknu na to BKC a nejspíš ho i vezmu.
Nechci se ptát zbyetčně aby admin nebyl proti,ale jaký je vlastně rozdíl mezi BKC a BKD když pominu ten fakt že BKD je silnější a je vlastně 16ti ventil ? Mně mechanici upozornili že ty dvoulitry mají špatně řešené chycení vstřiků a když by se stalo,což se může stát tak potkání motoru u 8V není tak drastické jak u 16V. Jen sbírám informace a rád bych se přiučil...ale jak říkám,s opravama nemám problém,ale aby to nebylo jak voda,která když vezme jednu věc tak vezme i všechno kolem

to se mi u AXRka zatím nestalo i když člověk počítá se vším

Napsal: 02 kvě 2018, 21:13
od leguan
BKD mam taky a je to jina liga pravidelnej servis a nemam s nim taky žadny problem a hlavně uplně jiny svezení
Napsal: 02 kvě 2018, 21:17
od KUBAMIKLAS
leguan....Děkuji za radu,určitě se podívu jestli bude něco k mání

Napsal: 03 kvě 2018, 12:01
od turbo kamna power
Tomas.cz píše:Jaký je vlastně faktický rozdálíl mezi BKC a BXE když pominu že BXE jsou "mladší"? Nevíte někdo?
Jestli se nepletu, tak BKC byly hlavně Euro 3 a BXE Euro 4. Jedný rozdíl o kterém vím je jiná klikovka, BKC mají mají klasickou jako starší PDčka, BXE má odlehčenou o polovinu protizávaží, rozdíl viz foto:

Napsal: 03 kvě 2018, 14:17
od Tomas.cz
Pokud vím tak Euro 3 byl BJB, ten měl také egr ventil s klasicky předřazenou zhášecí klapkou ovládanou podtlakem.
Ale i taky díky, rozdíl bude patrně v těch klikách.
Napsal: 03 kvě 2018, 18:44
od Vici
jj BKC je už Euro4.