Passat B5(,5) - loupnutí v přední nápravě, nouzák atd.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Divbol
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2018, 11:43

Passat B5(,5) - loupnutí v přední nápravě, nouzák atd.

Příspěvek od Divbol »

Nazdar lidi,

jelikož je to můj první příspěvek, tak nevím jestli to píšu do správného tématu.

Vlastním už nějakou dobu Passata B5(,5) s motorem TDI-PD 74kW a nyní mám pár problémů.

1. Problém: Padání do nouzáku, když má motor větší zátěž, a zároveň tvrdá brzda po cca 2/3 sešlápnutí brzdy. Jen se chci ujistit že to je tandemové čerpadlo, popřípadně jestli nevíte, kde bych sehnal někoho na repas okolo Liberce.

2. Problém: Když zatočím více zprudka, tak něco loupne v přední nápravě, někdy to jde cítít, že to jakoby cukne trochu volantem, nesetkal jste se s tím někdo ? Asi to bude moct mít víc příčin, ale čepy byly měněný tak nevím...

3. Problém: Zaslepený EGR - je možný že kvůli tomu svítí kontrolka motoru?

Děkuji za jakoukoliv odpověď, a pokud nějaké z témat se zde již řešilo, tak smažu.
VW Passat B5(.5), 1,9TDI-PD, 74kW
Roman321
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2014, 11:34
Bydliště: Skalica

Příspěvek od Roman321 »

bod cislo 3:
mam zaslepeny EGR ale mam 2003 , myslim ze chybovu hlasku hadze az faceliftovy model 2004 a vis
rami
Aktivista
Příspěvky: 1669
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

bod 2.
Zkus kouknout zda nemas prasklou pruzinu na PN.

Bod 1.
Koukni zda nemas nekde popraskane hadicky,zda se ti nevikla natrubek na tandemu,zmer kolik ti dava tandem.
Uvolneny natrubek na tandemu opravuje CATDAVID
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Teď jsem tam měl OI TDi 74kw a tandem dával podtlak něco mezi 0,1-0,2 nechápu že to vůbec ovládalo turbo, nátrubek pevnej, brzda na druhý šlápnutí jak šutr..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“