Nazdar lidi,
jelikož je to můj první příspěvek, tak nevím jestli to píšu do správného tématu.
Vlastním už nějakou dobu Passata B5(,5) s motorem TDI-PD 74kW a nyní mám pár problémů.
1. Problém: Padání do nouzáku, když má motor větší zátěž, a zároveň tvrdá brzda po cca 2/3 sešlápnutí brzdy. Jen se chci ujistit že to je tandemové čerpadlo, popřípadně jestli nevíte, kde bych sehnal někoho na repas okolo Liberce.
2. Problém: Když zatočím více zprudka, tak něco loupne v přední nápravě, někdy to jde cítít, že to jakoby cukne trochu volantem, nesetkal jste se s tím někdo ? Asi to bude moct mít víc příčin, ale čepy byly měněný tak nevím...
3. Problém: Zaslepený EGR - je možný že kvůli tomu svítí kontrolka motoru?
Děkuji za jakoukoliv odpověď, a pokud nějaké z témat se zde již řešilo, tak smažu.
Passat B5(,5) - loupnutí v přední nápravě, nouzák atd.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B5(,5) - loupnutí v přední nápravě, nouzák atd.
VW Passat B5(.5), 1,9TDI-PD, 74kW