Stránka 1 z 2
206 1,1i hlava
Napsal: 23 kvě 2018, 22:08
od Tomáš Čermák
Zdar pánové, měnim těsnění pod hlavou, takže jsem i zkoušel těsnost ventilů(zalil jsem spalovací prostor)a za 2 hodiny prosákla asi polovina z hladiny. Co myslíte, chce to už zabrousit nebo to ještě jde, jen podotknu že auto máme jen jako pracovní

Popř. předpokládám, že tenhle motor nebude mít titanový sedla apod., takže by to kdyžtak mělo stačit po staru, brusnou pastou že jo

? Díky za postřehy
Napsal: 24 kvě 2018, 07:52
od roman1648
jestli to neteklo hned jak dunaj tak to nechej tak, nastavit vůle a nazdar, ty motory jezdí a jezdí...
samozřejmě jestli se ti chce s tím dělat tak tomu neuškodíš,brusku na ventily ani frézy asi nemáš takže fakt max zalapovat pastou
Napsal: 24 kvě 2018, 08:36
od Marek001
Neriešiť... tesnenie si predpokladám menil len kvôli tomu že tiekol von olej? Alebo aj niečo vážnejšie?
Napsal: 24 kvě 2018, 15:23
od jericho-3
Pokud to vydrží 2 hodiny, je to bezva. Při běhu motoru je ventil zavřen určitě kratší dobu než 2hodiny..Ale pokud máš hodně času, tak proč ne, ale nemá cenu, co fungovalo nějak narušovat, protože to už aby jsi vše pečlivě vyčistil, dal nová gufírka, poté vše vymyl a zase vyzkoušel a moožná to ani ty 2 hodiny nevydrží...

Napsal: 25 kvě 2018, 19:29
od Tomáš Čermák
Bylo foukly těsnění pod hlavou no. Dneska se to poskládalo a když je auto nastartovany tak se hejbe hladina v nadobce když se přidá plyn. Hlava se kontroloval a a byla rovná. Blok rovnej. Co myslíte? Někde prasklý?
Napsal: 25 kvě 2018, 20:11
od NOVON
To jsi jako chtel usetrit 300 kc za to minimum (při vymene tesnení) ),jako je srovnáni hlavy?No to jsi teda ušetřil..
Hybat hladina se muze (jak u ktereho auta),ale nesmi to litat ven a ztracet se voda..
Napsal: 25 kvě 2018, 20:23
od Tomáš Čermák
To jsem rozhodně nechtěl. Ale potřebovali jsme to rychle a hlava byla rovna... Bylo vidět že těsnění bylo foukly, takže jsme to tlakovat nenechávali. Možná chyba no
Napsal: 26 kvě 2018, 07:12
od roman1648
Nezkoumej to a jezdí,tady jsem prasklou hlavu snad v životě nevidel
Napsal: 26 kvě 2018, 11:53
od jericho-3
Tomáš Čermák píše:Bylo foukly těsnění pod hlavou no. Dneska se to poskládalo a když je auto nastartovany tak se hejbe hladina v nadobce když se přidá plyn. Hlava se kontroloval a a byla rovná. Blok rovnej. Co myslíte? Někde prasklý?
Hladina nehladina, je tam tolik vody, co tam má být? Topí to a je motor ohřátý a spíná vrtule? Tohle jsou důležité veličiny, pokud to bude topit, chladit a hadice nebudou jako kámen, nemá cenu cokoliv řešit.A tohle není diesel , kde se může expanzka klidně zahodit a nic se nestane..A mimochodem, chce tohle vše kontrolovat se zavřenou zátkou...

Napsal: 26 kvě 2018, 12:08
od Tomáš Čermák
Hele vrtuli jsem právě včera kontroloval a nesepla

Když vypojim konektor od toho spínače co je nahoře na chladiči a propojim ty dva piny, tak vrtule normálně běží, takže asi bude v hajzlu ten spínač.
Napsal: 27 kvě 2018, 19:37
od Tomáš Čermák
Tak ventilátor už běží, ale všiml jsem si že z hlavy je trochu slyšet takový divný klepání(zní to trochu jako diesel), hlavně když se motor vytočí a pak když padaj otáčky tak to jakoby ,,zaklepe''. Vůle na ventilech to ale nejsou. Nesetkal se s tím někdo? Nemohli se třeba ohnout vahadla při dotahování hlavy? Jen dodám že hlava se samozřejmě utahovala v pořadí podle postupu, na 20Nm a pak 2x 120stupnů
Napsal: 28 kvě 2018, 07:32
od roman1648
Tak je jedno zkontroluj ještě a víc neresit
Napsal: 28 kvě 2018, 07:47
od Tomáš Čermák
Koukal jsem na ně a všechno vypadá dobře
Napsal: 28 kvě 2018, 13:29
od jericho-3
Ty vahadla neohneš, pokud na volnoběh nic neklepe, tak po přidání a ubrání mohou zaklepat ojniční /hlavní/ložiska, což kdysi býval problém těchto motorů..Motor klepal jako pendlovky, ale na funkci to nemělo vliv.. Má to asi toho hodně za sebou, ne? Pokud to má hodně, dej tam 15W-40 a jezdi jak je tady již popsáno..Těsnění zůstalo stejné/jiná možnost asi není, že/ a hlava se nebrousila, možná jste zabrousili ventily, ne? Pokud ano, tak jste vršek natlakovali a spodek "protestuje"...

Napsal: 28 kvě 2018, 20:30
od Tomáš Čermák
Hodně za sebou to Má, otec si to koupil jako pracovní. Bylo v hajzlu těsnění a myslím si že to bylo i uvařeny. A docela jsem z toho auta na palici
