Stránka 1 z 1
Kosti stabíku OII...
Napsal: 24 kvě 2018, 06:44
od roman1648
Vydrží něco origo nebo to vyjde nastejno ?
Kámošovi jsem to měnil už dvakrát a to na to najel kulový, prvně Lemförder pak TRW, ty vydržely snad 5000km...a to nejezdí žádný polňačky..
1K0 411 315 R jsem našel že by mělo být origo číslo dílu nebo existuje i nějaký upgrade ? Zkusím to vyreklamovat ale nevím no...

Napsal: 24 kvě 2018, 09:59
od Tomas6
LMI mám už 40 tis a ok. Tak to musely být nějaké fejky. Zbytek o ničem. Nebo pak origo. Ale mezi origo a LMI co sem dával byl jeden rozdíl a to že neměly vw logo. Jinak nachlup stejné.
Napsal: 24 kvě 2018, 10:39
od roman1648
Kosti byly standardně z APM no,do toho nevidis
Napsal: 24 kvě 2018, 11:30
od Tomas.cz
Dal jsem LMI na BMW e91 od Stahlgrubera ze SRN, 30tkm a ko, ale naštěstí je vyreklamovali.
Nedávno jsem reklamoval kosti stabíku od jiné značku po 16 000km u vozidla co mělo najeto 63 000km a bez šance, jednak to bylo dáno stavem vozidla, jednak stylem jízdy a jednak je to spotřební zboží

Napsal: 24 kvě 2018, 12:18
od turbo kamna power
taky mě to štve, origo tyčky vydržely skoro 300t. km a teď se dělají skoro s olejem

teď jsem dal lemforder, tak se uvidí, přístě zkusím origo, ale je mi jasný, že ani ty nevydrží to, co origo z výroby

Napsal: 25 kvě 2018, 03:06
od šulda
turbo kamna power píše:teď se dělají skoro s olejem
Kdybys viděl kdo a jak to dělá, ničemu by ses nedivil

Napsal: 25 kvě 2018, 04:45
od JENDA T4
Napsal: 25 kvě 2018, 11:34
od roman1648
To je tvoje inzerce ? Za 350 kus to bych bral hned za origo...
Napsal: 25 kvě 2018, 12:57
od oldav
Potýkal jsem se s tim sice na fordu, ale trw byly totalni šmejdy,nevydržely ani kvartál,nahrazeny byly meyle hd,po roce a půl opět ko ty jejich zvětšenė klouby. Nakonec lemfordery tenkrat asi za dva litry,celé z umělé hmoty - šest let v provozu bez problému.
Všecko aftermarket.