Stránka 1 z 2

2.0 tdci psa motor RHR od peugeotu trha skace tlak

Napsal: 20 čer 2018, 15:49
od Fenix9555
Zdravicko, trapim sa uz dlhsie pri ustalenej jazde trha pri pridani prestane akceleruje krasne, cerpadlo a vstreky v priebehu roka odisli dali sa tam repas a cerpadlo nove, co moze sposobovat este to trhanie ? Ked to trha skace tlak, moze byt vadne cidlo na rampe ? To ale iba snima tak alebo sa mylim ?

Napsal: 21 čer 2018, 09:43
od roman1648
jasně, snímá, ale pokud by vyhodnocovalo blbě,může to mít vliv
vstřiky jsou 100% ok ?

Napsal: 21 čer 2018, 10:17
od Fenix9555
Prepady zmeriam, a korekcie vsetky 0.8 mgr za studena aj za tepla.
Inak vstreky su repasovane komplet aj spicky menili.

Napsal: 21 čer 2018, 10:50
od Marek001
EGR je v poriadku?

Napsal: 21 čer 2018, 17:58
od Fenix9555
Egr je off aj soft

Napsal: 22 čer 2018, 20:46
od tco3
Skús regulátor vysokého tlaku (DVR)

Napsal: 23 čer 2018, 06:07
od Fenix9555
Ten som uz zamienal z druheho auta nakolko je dost drahy a nic

Re: 2.0 tdci psa motor RHR od peugeotu trha skace tlak

Napsal: 23 čer 2018, 09:41
od slovacek.milos
[quote="Fenix9555"] ? Ked to trha skace tlak,


a jak skáče tlak třeba 600 a skočí 1200?

Napsal: 24 čer 2018, 08:11
od Fenix9555
Priklad: tlak paliva 51 500 kPa ustalena jazda vsetko v pohode po kilometri začne cukat tlak okamžite v začne skákať 21 342 kPa až po 60 000 kPa. Milimeter pridám tlak sa zrovna na 55 000 kPa a pokračujem v jazde po kilometri ustalenej jazde je jedno aka rychlost aké otacky zasa to zacne robiť.

Re: 2.0 tdci psa motor RHR od peugeotu trha skace tlak

Napsal: 24 čer 2018, 08:25
od slovacek.milos
[quote="Fenix9555"] cerpadlo nove,

tlak řídí řídící jednotka motoru a čerpadlo, pokud je čerpadlo fakt v pořádku hledal bych problém v bloku měřených hodnot v řj motoru, když ti skáčkou ty tlaky jestli ti třeba neskáče teplota motoru prostě bych to bral okno po okně a hledal problém tam

Napsal: 25 čer 2018, 07:32
od Marek001
Ak je možnosť skús ešte napojiť manometer na railu či tlak naozaj tak skáče, ak áno zameral by som sa ešte na to tak či skáče preto že to chce RJ alebo kvôli inej príčine (sledovať striedu ventilu keď to začne robiť)

Napsal: 29 čer 2018, 19:47
od vladosr
ide o ford ? vstreky su nakodovane?
keby bol el problem so snimacom tlaku . tlak ukaze max . no tu nam klesa . tak sledovat regulator poizadovane otvorenie v percentach a ako sa meni tlak na raili.... cidlo teploty po odpoijeny -40, tym sa zmeni len davka...nastalo by dusenie bez akcelaracie....vidim to na unik tlaku ....bud odlahcovaci ventil.... prehodnotit co na to drv...ci zdvihne poziadavku

Napsal: 29 čer 2018, 20:33
od geo
V prní ŕadě by tam byl origo soft jinak bych se tím nezabejval už mě to pěkně potrápilo a jak se říká zkušenost nenahradíš.Jinak si nahrej tlak s regulátorem tlaku aby bylo vidět kdo stím hejbá protože pokud to v zátěži je ok tak vysokej tlak umí.

Napsal: 30 čer 2018, 18:25
od Fenix9555
No v zatazi ide krasne tak ako ma, pri trhani skace tlak a drv ventil skace v % tiez hore dole ale plinule s tlakom skace

Napsal: 30 čer 2018, 19:25
od Marek001
Teda strieda DRV začne skákať a tlak ju kopíruje? Alebo je priebeh opačný, teda že najskôr začne skákať tlak a RJ sa to snaží reguláciou cez DRV dorovnať? To je tá pointa. Chcelo by to napojiť osciloskop, ak to cez sériovú diag nie je zistiteľné. Ale ak je to ten prvý prípad, mohol by byť aj problém v RJ príp. softe ako tu bolo už spomenuté.