Stránka 1 z 1

206+ 1.1 ba+lpg starty na prd

Napsal: 21 čer 2018, 11:50
od Tomas6
Je to 2010 s elektronickým plynem a fabrickým lpg. Studené to startuje tím stylem že chytne zdechne. Když přidám plyn a náhodou se to udrží v běhu tak to nejde do otáček a dusí se. Jak se rozběhne vše ok.

Co se zkoušelo.
Klapka čistá, nové svíčky, nové čidlo teploty chlazení, vyčištěné map,vůle na ventilech ok,tlaky ok,tlak paliva od zapnutí klíče 3.5 bar bez jakeholi . Dle diag teploty a tlak v sacím potrubí ok. Hledal jsem palivový filtr, zřejmě tam není protože od nádrže vede trubka rovnou k liště se vstřikama,vzduchový nový. Startér motá jak zběsilý. Motor jako nový, pod víkem jak vypraný v perwolu
Už fakt nevím.

Napsal: 21 čer 2018, 11:53
od Marek001
Práve minule som tu riešil niečo podobné a pekne ma to potrápilo:

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=168565

Nebude to tiež tento prípad? Zvlášť keď je to LPG a na benzín len štarty...

Napsal: 21 čer 2018, 13:41
od Tomas6
Benzin je ok. Řeší se to už delší dobu. Od té doby už několikrát tankoval. I teď je v pohodě co jsem zkoušel odpustit... Napadá mne klapka, při startu pootevře ale v zápětí se zase úplně zavře a zase otevře.
Údajně do toho už někdo drbal a od té doby to dělá paseku. Ale ten to měl jen na diagnostice a údajně hýbal bohatostí směsi, snad že. to psalo chybu o bohaté směsi. Ale to se mi nezdá že by nějaká lata dokázala dělat takové úpravy. A čistil při tom klapku. Jak je to u tohoto auta se základním nastavením? Dokážu to přes delphi?