Stránka 1 z 1

podélné AFN 11mm hlava

Napsal: 03 črc 2018, 13:25
od Ondráš
Zdarec,mám dotaz. Řeším svoje 1.9 TDI AFN, tak nějak sem se dostal i k hlavě čerpadla. Četl sem v jednom pčíspěvku že někdo dává hlavu z 1.9dTi Renaultu. Trochu sem pátral a valí se mi doma motor z Roveru kde je čerpadlo s označením 0 460 414 992, alternativa čísla je VE4/11E2250L580-1. To by mělo pasovat že? A je potřeba rovnou čipovat? Momentálně tam mam jen turbo z 1.9 96kW a plánuju vstřiky a ASI i vštší IC. Ale to v řádu měsiců Smile

Napsal: 04 črc 2018, 10:46
od kamikaze5110
Môj názor ako laika je taký, že to čerpadlo čo si poslal bosh čísla sú z Honda Accord Rover 2.0TDi. Tie bosh hlavy sú dosť univerzálne sedieť by ti to mohlo ale s vačkou by som si nebol moc istý ktorú použiť ale asi tú z AFN inak neviem či ti to neovplyvní nastavovanie predvstreku. Osobne používam na 11mm hlavu sprint 764 a som spokojný ale tak ja som mieril na 80kw predpokladám, že ty chceš ísť vyššie. Čip by si mal dávať až na koniec tak byť tebou by som naraz nahodil aj ten IC aj tie trysky a hneď na čip. Aby si neublížil katu keď ti po výmene hlavy bude húliť veľa nafty.

Ale ešte raz pripomínam, som len človek čo bol zanietený pre vec, nie profík tak ma ber s rezervou.

Napsal: 08 črc 2018, 09:05
od Ondráš
Jo jo je to Rover :) Vačku nechám původní, spíš jestli to celkově sedí. U toho alternativního čísla je za lomítkem číslo 11 a to je prý průměr hlavy. Jinak s výkonem bych chtěl jít kolem 160 koní.

Napsal: 08 črc 2018, 09:48
od Tom89
rozdelej hlavu a změř prumer pístku...

Napsal: 09 črc 2018, 08:04
od kamikaze5110
Nemusíš to rozoberať len aby si zistil priemer piestiku. Ten zistíš z čísla čerpadla 0 460 414 992
Na 6stej pozícii sa nachádza priemer piestiku 1=11mm
na 7dmej pozícii sa nachádza pre koľko valcov je to určené.

Napsal: 09 črc 2018, 21:02
od Ondráš
Aha tak novinka :) ale i tak, že je tam pístek 11mm vím, spíš jetli to bude pasovat na stávající čerpadlo

Napsal: 09 črc 2018, 21:59
od toefuk
tie hlavy niesu az tak univerzalne, dti ma uuuplne iny profil vacky, uz sa mi stalo ze to nefungovalo korektne. Staci ze je drazka na piestiku pre unasaci kolik vacky o par stupnov vedla a uz ti to tlaci naftu do steny namiesto do vstreku.

Napsal: 10 črc 2018, 04:57
od standa123
hlavně na 160ps nemusíš dávat větší hlavu.....

Napsal: 10 črc 2018, 21:16
od Ondráš
Řeším to proto že se mi to čerpadlo s větší hlavou valí doma :)

Napsal: 13 črc 2018, 17:37
od arlie
Kdysi jsem dával na AFN v audi také hlavu z renaulta 1.9 dti a hlava seděla.
Dokonce jsem s tím byl u TDIfun, aby mi to sladil s větším turbe a IC. Hlava dala cosi navíc, ale asi nebyla úplně v top stavu, protože dle Funa to trochu smrdělo z výfuku a přisuzoval to právě té hlavě.