To potrhání je velmi destruktivní, pokud by byl třeba ulomený zub nebo 2 tak se to dá pochopit, ale tahle orvanina?..Něco tam muselo přijít , nebo v extrémech to napínací kladka neustojí a řemen se navaluje nebo o něco dře..Jak se tady píše, tak ty klemy se u nové vačky mají vyměnit? Copak ty klemy nejsou svrtané s hlavou ? A ty "nové " by se svrtaly podle vačky?/myslím klemy , ale dotyčný myslí šály, ne?/
Vici píše:kdybys pořádně četl, psal že někdo vzal jinou hlavu, ale klemy nechal z té původní..
Děkuji za upozornění, jen mi je divné, že když to sežralo jeden řemen, uvěřilo se tomu, že to ty další vyřeší..Ale přesto děkuji, čtu často velmi zbrkle..
Ono jde o to, zda se vačka točí normálně i za tepla, když se přidírala nebo zadřela vačka, motor se většinou potkal, nebo chcípl motor. Ale že je to v jednom místě může být tím, že je to právě v momentu vstřiku jednoho válce a jak píše Huml, je třeba brát v úvahu i úchylky v dopování motoru..Ale on nám to jistě jako expert vysvětlí..
Tak on řemen na PD dostává koule nepravidelně při točení, viz. rozdílná zubová mezera na klice apod.
Dovedl bych pochopit že zvětšený tlak uvnitř spalovacího prostoru klade větší odpor při otevření výfukových ventilů a to se přenáší přes zdvihátka a vačku dále. A nebo jestli to dokážou ovlivnit i vstřikovače samotné...?