P206 - Prodleva plynového pedálu 1.4 55kw
Napsal: 01 srp 2018, 19:05
Zdravím všechny,
mám P206+ rv09, benzin 1.4 55kw - typ motoru KFW
A mám prosbu ohledně pozdní reakce na sešlápnutí plynu. Nejde o prodlevu kvůli el plynu. Dělá to pouze za studena a se zahřátím problém postupně mizí. Chová se to jako kdyby měl motor pytel... Někdy to až chcípne, když se člověk chce rozjet, ptž to nestihne reagovat...
Bylo vyměněno zelené čidlo vody na termostatu, (modré tam taky je, ale není zapojen -žádný kabel jsem nenašel. Myslím že to je tipem ECU, tady je asi SAGEM , ale nemůžu si to ověřit-pokud někdo můžete potvrdit díky. Byla vyměněna i Lambda a ujeto pár metru, opět beze změny. žádné chyby motor nehlásí, klapka a sací trakt atd jsem rozdělal a je nádherně čistý, jak nový. Ještě mě napadlo čidlo podtlaku v sání, ale nevím jak si ho ověřit. startuje na cink...
kdyby jste měl někdo nápad, nebo zkušenost... díky
mám P206+ rv09, benzin 1.4 55kw - typ motoru KFW
A mám prosbu ohledně pozdní reakce na sešlápnutí plynu. Nejde o prodlevu kvůli el plynu. Dělá to pouze za studena a se zahřátím problém postupně mizí. Chová se to jako kdyby měl motor pytel... Někdy to až chcípne, když se člověk chce rozjet, ptž to nestihne reagovat...
Bylo vyměněno zelené čidlo vody na termostatu, (modré tam taky je, ale není zapojen -žádný kabel jsem nenašel. Myslím že to je tipem ECU, tady je asi SAGEM , ale nemůžu si to ověřit-pokud někdo můžete potvrdit díky. Byla vyměněna i Lambda a ujeto pár metru, opět beze změny. žádné chyby motor nehlásí, klapka a sací trakt atd jsem rozdělal a je nádherně čistý, jak nový. Ještě mě napadlo čidlo podtlaku v sání, ale nevím jak si ho ověřit. startuje na cink...
kdyby jste měl někdo nápad, nebo zkušenost... díky