Doplnění oleje převodovka audi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Doplnění oleje převodovka audi
Včera ke mně přijela domů návštěva s A6 3.0 tdi s automatem, kód převodovky HNN. Rok 2009. No tekl mu olej z připojení převodovky na chladič. Střihnutý o kroužek. Ten přijde dneska. Ale jakým způsobem a jaký olej do toho dolít? Chce ho nechat vyměnit, už je i objednaný na příští týden do servisu,jenže nikdo neví kolik oleje z tama vyteklo,tak ho s tím nechcu pustit.
Toto je pro mne těžce mimo mísu, tak se radši ptám ať něco nedojebu.
Toto je pro mne těžce mimo mísu, tak se radši ptám ať něco nedojebu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Naštartuješ, cez kontrolnú zátku púšťaš olej, kým Ti nezačne vytekať. Daj zátku. Sadneš do auta, v každej rýchlosti nechaj cca 10 sekúnd. Potom opäť dáš preč kontrolnú zátku (toto všetko pri naštartovanom aute), doplníš olej, aby začal tiecť, počkáš kým bude len kvapkať a uzavrieš to. Mi to robíme takto a zatiaľ bezproblémov.
Jozef děkuji. Už jsem to našel v autodatech. Udělal jsem to tak že s nastartovaným motorem jsem odsrouboval zátku a šprickou jsem tam natlačil dva litry oleje co odněkud dovezl. Ještě na zvedáku jsem prořadil 1,2,3. Výš už to řadit nešlo, nevím proč musím to ještě projet,a dolil ještě asi dalšího půl litru. Hodím to na kola a půjdu to projet. Na vaně je napsáno kontrolovat při teplotě 30 až 60 tak laserovým teploměrem to mělo 38,což asi stačí. Vag při sobě nemám. Je nutné aby to prořadilo všechny stupně? Případně ještě jednou zkontrolovat? Na zvedák už to nedostanu, dělám to u souseda v garáži, do práce se teď nedostanu,jsou dovolené a nesmí se tam ukázat ani noha. No a ten dekl se teda pěkně blbě sundává na zemi.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Řadit jednotlivé rychlosti vůbec nemáš. Stojíš na brzdě, dáš R (brzdu v celém procesu vůbec nepouštíš), počkáš 10 sec, D - 10s, S-10s, N-pustit brzdu, 60sec 2tis otáček, P - počkat až teplota oleje dosáhne 35°C (nevím teď z hlavy přesně), otevřít, doplnit než začne kapat (při max 55°C zavřít). Olej hlavně jen originál ZF, nebo můžeš začít měnit znovu.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro