Stránka 1 z 2
Pomoc s vysvětlením německého štítku
Napsal: 06 srp 2018, 17:52
od bayern
Zdravím,
mohl bych Vás poprosit o přeložení a vysvětlení údajů na štítku, když jsem to napsal do google překladače, tak mi tam vyskočilo třeba "právní přezkoumání", "další obvody" apod. (takže úplně ten google překladač to nezmáknul a já z toho nejsem moc moudrý

a já německy moc nerozumím. Mohl by mi někdo vysvětlit přesně ty 4 křížky (to asi znamená, že to se dělalo ?). + jsem hledal co je to číslo vpravo svisle (102.5R3 .. atd), to spodní číslo jsem našel brzdovku že je origo VW.
Díky moc .
Je to golf 6 2.0 tdi 81kw CR - CBDC
Na autě mám najeto 200.xxx km, a píše mi to na displeji oleji zbývá 14.xxx km, a že zbývá okolo 320dnů do servisu resetu počítadla, auto je z dovozu DE.
U starého golfa 4 1.9tdi 74kW PD jsem dělal olej po 15.000 nebo 365dní tak mi to nejde moc dohromady ty čísla na počítadlu na golf 6.
http://bayer.pocitacebrandys.cz/stitek.JPG
Napsal: 06 srp 2018, 20:02
od Tomas6
nevím co řešíš. Koupím auto tak udělám oleje filtry a rozvody. Nějaké štítky bych nikdy neřešil. Skutečnost může být zcela jiná.
Napsal: 06 srp 2018, 20:08
od bayern
Tak ale zase je to VW origo štítek, tak v něj mám trochu důvěru.
Napsal: 06 srp 2018, 20:56
od rami
-pristi servis podle servisniho intrevalu nebo podle data.
-
-
-posledni je brzdovka.
Hlavne ten stitek bude asi stary a neaktualni.
Napsal: 06 srp 2018, 21:00
od Tomas6
No a to je právě ta chyba. Buď tomu věříš a pojedeš podle displeje a nebo to uděláš. Já bych to udělal. Už jsem viděl štítek i záznam v servisce o výměně rozvodů při 120 tis,pod deklem na krytu rozvodů při 240. A taky origo razítka vw z Německa.
Napsal: 06 srp 2018, 21:01
od rami
Jak pise Tomas. Udelej servis a mas jistotu a muzes tomu verit.
Napsal: 06 srp 2018, 21:42
od Huml
přesně tak, ten štítek je starej, všechna ta data jsou kdy se má udělat další servis, ne kdy byl dělanej
Napsal: 07 srp 2018, 05:25
od 13055K4
Jak pisou kluci, uz je to davno, co to auto prodelalo kontrolu. Jsou to terminy dalsich kontrol.
1) Servisni interval oleje. Akorat tam pisou, ze bud po pipnuti budiku, nebo najezdu, nebo po datu. Dle toho, co prijde driv (plati i dale)
2) Je kopletni prohlidka v autorizovanem servise.
3) Zakonna prohlidka (STK). Tady jsou lidi idioti, musi to mit takhle vylozene napsany, jinak se na to vy*erou
4) Vymena brzdove kapaliny.
Snad jsem ti pomohl. Ale jak psali kluci, udelej kompletni servis, protoze tohle auto v nem dloooouho nebylo.
Napsal: 07 srp 2018, 19:01
od bayern
Díky za info.
Olej jsem nasel ze 5W-30 Castrol Edge, interval pry 30.000km, coz se mi uplne nelibi. Chtel bych to pocitadlo prenastavit na 15tisic 1rok. Takze spise olej 5W-40 na 15tisic?
Napsal: 07 srp 2018, 19:16
od 13055K4
Pokud to olej nežere, tak bych dával normálně podle specifikace. Já do Toitoiky leju taky normálně 5W-30, akorát teda ne LL. A měním po 10-12 tis/ 3 měs.
Možná se k tomu vyjádří ještě někdo fundovanější.
Napsal: 07 srp 2018, 19:52
od Tomas6
Do toho CR musíš kvůli DPF 504/507 Což nevím jestli splňuje i jiný než LL. Klidně bych tam dal LL,dneska se dá koupit za normální peníze a přenastavil interval na 15000/rok. Pokud nalítáš tak klidně i ten LL interval. Servisuju mraky aut kde se mění po 30 i víc když zrovna si nikdo nevšimne že je dělat servis a jako s mechanikou na motoru problémy nejsou. Nájezd 300,400 i víc. Dokonce jedno RS BWA má silně přes 600.
Napsal: 08 srp 2018, 12:54
od FandaTDI
Za mě cokoliv přes 20tkm max.dalnicni provoz s najezdem 40tkm/rok a víc. ... Ja zas videl oktu s najezdem ani ne 100tkm ("beznej" sluzebak, kombinovany trasy), kde po 25tkm (posl.vymena oleje autorizak) byl olejovej filtr ve tvaru presypacich hodin... No de facto to byla casovana "shortdeath"(rozuměj LL) bomba... Pritom dnes ma pres ctvrt mega a jak uz bylo napsano - "bez problemu" (vylagrovanost se spolu s LL povazuje za beznej provozni jev...)
Napsal: 16 srp 2018, 11:50
od nogis
Není třeba se striktně držet 5W30 507.00, pro jetej motor je lepší 5w40 505.00
C3 
Napsal: 16 srp 2018, 21:40
od Ján Horosz
@Nogis: pre motor ano, ale co DPF? 507 00 je kvoli DPF, nie motoru.

Napsal: 17 srp 2018, 06:20
od nogis
pro dpf
C3 