Vola v lozisku kolesa a vibracie pri brzdeni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vola v lozisku kolesa a vibracie pri brzdeni
Zdravim.
Pri miernom brzdeni citim vibracie vo volante. Podozrieval som brzdove kotuce. Ale nasiel som volu v lozisku predneho kolesa. Moze to mat vplyv prave na tie vibracie pri brzdeni?
Diky za nazory.
Pri miernom brzdeni citim vibracie vo volante. Podozrieval som brzdove kotuce. Ale nasiel som volu v lozisku predneho kolesa. Moze to mat vplyv prave na tie vibracie pri brzdeni?
Diky za nazory.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Capy som kontroloval, su OK. Disky su tam uz ine - s letnymi pneu a robi to to iste. Aj zle vyvazene pneu by som vylucil. Kotuce su ventilovane - predpokladam, ze su podstatne odolnejsie voci zvlneniu. Nejaky hluk pocujem pri priamej jazde. Pri zatazeni laveho loziska v pravotocivej zakrute sa hluk znizi.PiP píše:Vybrácie pri brzdení môže spôsobovať: vymlátené čapy, špátné disky, zlé vyváženie pneumatík, deformované kotúče od dlhého brzdenia, ložisko?
To by si ho musel počuť pti prechode zákrut.
Takze tak, ci tak lozisko musim vymenit.


Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Mal som podobný problém na predošlom aute Ritmo TD. Pri brzdení do 80-90 km/k normál. Pri brzdení 110 - 115 km/h som myslel že stratím predok. Na STK to bolo špatne. Po pretočení kotúčov všetko ustálo. Problém bol vyriešený. Pokial budeš potrebovať ND za super ceny pozri sa na www.auto-art.sk. Urob ešte jeden pokus. Rozbehni to na takých 80 kiláčov, pusť korman a intenzívne začni brzdiť (nie šmyk) to Ti hodne napovie a celem stave nápravy a brźd. Auto musí držaíť priamy smer jazdy.
No pri intenzivnom brzdeni to netrasie, len pri miernom brzdeni.PiP píše:Mal som podobný problém na predošlom aute Ritmo TD. Pri brzdení do 80-90 km/k normál. Pri brzdení 110 - 115 km/h som myslel že stratím predok. Na STK to bolo špatne. Po pretočení kotúčov všetko ustálo. Problém bol vyriešený. Pokial budeš potrebovať ND za super ceny pozri sa na www.auto-art.sk. Urob ešte jeden pokus. Rozbehni to na takých 80 kiláčov, pusť korman a intenzívne začni brzdiť (nie šmyk) to Ti hodne napovie a celem stave nápravy a brźd. Auto musí držaíť priamy smer jazdy.
Diky za rady.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Vymenil som lozisko a vibracie ustali. Lozisko malo velku volu, ale nehucaloCsala píše:Diky.Rasto píše:JE to lozisko to iste mi robilo na mondeu
Tak ho vymenim. Len to ma trapi, ze vydrzalo len cca 30 tisic km. Ta druhovyroba asi fakt za vela nestoji

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Myslis zvisle gulove capy?lukee píše:Tak u mě už jsme zjistili příčinu - zcela jinou. Čepy co drží těhlici zespod (čepy na ramenech) mají velkou vůli, budu muset měnit ramena. Kolik cca vydrží rameno z druhovýroby (1kus 1600Kč) ?
A nemas ich vymenitelne?
Ja ich mam k ramenu napravy upevnene 3-mi skrutkami M8.
Nedavno som ich kontroloval po cca 15 kkm a su OK. A to nieco na tych nasich cestach zazili.

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex