Stránka 1 z 4
Žádný nadhled u VW..
Napsal: 20 srp 2018, 17:32
od jericho-3
Co mne nejvíc škodí, při mé práci recenzenta ojetin? Postoj motoristy, že co jsem si vybral a koupil já, je zaručeně nejlepší a každý, kdo tvrdí opak, na mě útočí a zasluhuje pár facek..Čekal bych , že tohle budou zastávat majitelé výlučných značek, kteří prostě musí obhajovat něco, co je většinovou veřejností vnímáno jako úlet..Nicméně za svou 10 letou praxi jsem se přesvědčil o opaku.. Vlastníci Lancií, Citroenů či Saabů bývají schopní nadhledu, sebeironie a povzneseni nad handrkováním o desetinkách spotřeby a četnosti závad...Nad jízlivou kritikou se zasmějí a neberou si to osobně.., protože to auto není jejich jedinou předností..Naopak nejtvrdší zastánci své pravdy v garáži jsou piloti čehokoliv od koncernu VW, což nedokáži pochopit...Např. za poslední slovo o Passatu v Autoojetinách jsem již po mailu dostal několikrát do držky, byl tázán, čím jezdím , jsa tak chytrej, poté označen za závistivce, co se na pořádné auto nezmůže , a tak blbě kecá....A co je zajímavé, tak za těch 10 let , co jsem poukazoval na kolabující Mondea, zadírající se Alfy Romeo , rozpadající se Opely, apod. mne za kritický článek sankcionovaly /omezením spolupráce/ jen značky ŠKODA A VOLSKWAGEN..Všimli jste si, jak často se majitelé podobají svým psům? Martin Vaculík
Zkráceno...
Napsal: 20 srp 2018, 17:50
od šulda
Jelikož toto není o autech, ale o lidech a troufám si říct že vím kam to bude směřovat, přesunuto mimo mísu

Napsal: 20 srp 2018, 22:21
od WOB
Mě se líbí jak se mě každej s koncernem snaží předjet, no do 160 ty TDÍčka drží krok, ale pak jim dojde dech a potupně se zařadí do pravého pruhu...
Citroen C5 forever!

Napsal: 20 srp 2018, 23:28
od dreizig5
Napsal: 21 srp 2018, 05:30
od fekálek
C5 nebrat, hnusnej francouzskéj zgarb
Napsal: 21 srp 2018, 12:35
od Vici
jediné auto u kterého se ulomí i vnitřní klička otvírání dveří

měl jsem tu pochybnou čest už někdy v roce 2003
Napsal: 21 srp 2018, 13:04
od george40
spíš bych to viděl tak, že ten koncernista si ve 160 ti uvědomí, že jezdí v "bodové tísni" a tak raději zpomalí

Napsal: 21 srp 2018, 13:55
od A6TDI
Vici píše:jediné auto u kterého se ulomí i vnitřní klička otvírání dveří

měl jsem tu pochybnou čest už někdy v roce 2003
Když ty máš strašnou sílu , no to je pak těžký neutrhnout kličku kterou ty vokurky úplně nepochopilya navrhly aby se hned trhaly .

Tak v Golfu máš železný , tak snad je to lepší, ne ?
Napsal: 21 srp 2018, 15:29
od WOB
v golfu je něco železnýho jo? plastové pedály, plastové blatníky, plasová olejová vana... hliníkový motor, hliníkový ramena, hliníkové šrouby...

Napsal: 23 srp 2018, 12:44
od Vici
george40 píše:spíš bych to viděl tak, že ten koncernista si ve 160 ti uvědomí, že jezdí v "bodové tísni" a tak raději zpomalí

no asi tak nějak. čůráka je lepší vždy pustit.... tímhle stylem pak jericho a spol vyhrávají

Napsal: 23 srp 2018, 13:41
od fekálek
Ve 160ti radim 5ku a každej zabozrout radi 5ku v 90ti, na setku si na tebe skurvím pistni cepy

Napsal: 24 srp 2018, 12:24
od jericho-3
Vici píše:george40 píše:spíš bych to viděl tak, že ten koncernista si ve 160 ti uvědomí, že jezdí v "bodové tísni" a tak raději zpomalí

no asi tak nějak. čůráka je lepší vždy pustit.... tímhle stylem pak jericho a spol vyhrávají

Vici, že jsi jednoduchej chápu, ale takhle?

Napsal: 24 srp 2018, 12:39
od WOB
Vici píše:no asi tak nějak. čůráka je lepší vždy pustit....
když koncernista jede za mnou jak, čím proč se mě drží jak klíště ? Když mu uhnu do pravýho a seberu mu airodynamickej tunel co vytvářím tak mu najednou dojdou koníky a na předjetí už nemá. Však všechny VW a hlavně škodovky jsou luxusní krabice bez airodynamického průtoku vzduchu.
Takže když mě nepředjede a najedu zpět do levýho před něj a on jede za mnou a začnu mu ujíždět a on aprostě pochopí že na mě nemá a zařadí se do pravého, tak mi vysvětli, jakýmu čůrákovi tedy koncernista uhýbá? Prostě mi to nedává smysl. Dík za vysvětlení. Já si totiž něco o čůrákách myslým hlavně o koncernistech v passatech a superbech, ti si myslí že jsou bohové.

Napsal: 24 srp 2018, 13:13
od fekálek
To za tebou asi jela teta v pólu sdi, jiný vysvětlení neni
Napsal: 24 srp 2018, 14:43
od turbo kamna power
WOB píše:v golfu je něco železnýho jo? plastové pedály, plastové blatníky, plasová olejová vana... hliníkový motor, hliníkový ramena, hliníkové šrouby...

tvl od kdy? Pouč mě

hliníkový šrouby, ramena, plastovou vanu nebo blatníky jsem na golfu ještě neviděl

na plastový blatníky je expert renault
WOB píše:
Však všechny VW a hlavně škodovky jsou luxusní krabice bez airodynamického průtoku vzduchu.
no nevím, obyčejná oktávka má souč. odporu vzduchu 0,29, což není špatný na auto pro socky. A třeba passat B5 měl 0,27 stejně jako bmw a mercedesy tý doby
Ale je veselý, jak máš dojem, že s tebou všichni závodí. Oni možná jedou úplně normálně a tebe si ani nevšimli, že drtíš podlahu
Jinak majitele VW/škoda bych rozdělil na dvě skupiny. Jedni to auto mají z pragmatismu, zkrátka nechce se jim utrácet zbytečný peníze za nesmysly, ani nepotřebují machrovat před sousedy a tohle auto jim úplně stačí.
A druhá skupina jsou dementi, kteří považují jedničkovou oktávku/G4 v rotačce 66kw za nejlepší auto na světě, RSová ofce v naftě je pro ně supersport a passat/superb je pro ně luxusní limuzína - tam je to trochu diagnóza
