Problem s turbem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Scorpion1010
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 srp 2018, 19:57
Odpovědi: 0

Problem s turbem

Příspěvek od Scorpion1010 »

Ahoj,

prosil bych o kontrolou logu motoru 1.9 tdi pd 77kw .Auto vůbec netáhne jako by bylo v nouzovém režimu diagnostika píše nedosazen plnici tlak.

kontrola podtlak hadiček ok, regulace volna. myslím si že málo tlačí turbu vis.log ale nevím zda je to opravdu turbem?A neměla by byt regulace plynu podstatně nižší než 95% v zátěží?

Obrázek


http://leteckaposta.cz/692168593
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

utíká ti tlak někde za turbem. Buď je někde díra na hadicích nebo netěsné sací parohy nebo děravý intercooler. Nebo je i možnost, že máš špatný snímač tlaku MAP - ale tomu moc nevěřím. Z logu to poznáš podle toho, že váha vzduchu (MAF) naváží 725mg/str a tlak v sání je nízky 1162mbar. Turbo se snaží tlačit, ale někde to utíká. Rychle s tím něco dělej, nebo si pohřbíš turbo.
Jinak 96,4% není regulace plynu ale "recirkulace výfukových plynů" - tedy EGR. A při zátěži je EGR správně uzavřen - oněch 96,4%.
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ko 1 hadice za turbem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Scorpion1010
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 srp 2018, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scorpion1010 »

george40 píše:utíká ti tlak někde za turbem. Buď je někde díra na hadicích nebo netěsné sací parohy nebo děravý intercooler. Nebo je i možnost, že máš špatný snímač tlaku MAP - ale tomu moc nevěřím. Z logu to poznáš podle toho, že váha vzduchu (MAF) naváží 725mg/str a tlak v sání je nízky 1162mbar. Turbo se snaží tlačit, ale někde to utíká. Rychle s tím něco dělej, nebo si pohřbíš turbo.
Jinak 96,4% není regulace plynu ale "recirkulace výfukových plynů" - tedy EGR. A při zátěži je EGR správně uzavřen - oněch 96,4%.
dekuji za reakci projdu to jeste jednou ale nikde se mi nezdalo ze to ichazi jak to najdu nejlepe mate na to nejaky figl?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

většinou kde je netesnost je to dost mastný jakse tlačí olej ven. Nejlépe soustavu natlakovat a nebo proste hadici po hadici demontovat a vyzielně zkontrolovat ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

v hadici bývá díra tak na malíček nebo menší, kolem to může být mastné. samozřejmě jak turbo netlačí, díra se zavře a je jen jako čárka... = je třeba dobře hledat, další věc jsou spoje.. nebo netěsnící IC
Scorpion1010
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 srp 2018, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scorpion1010 »

Diky za info dam vědět jak jsem dopadl.

Ještě bych se zeptal na problém u přítelkyně motor 2.0TDI pd 103KW BKD. má špatné studené starty auto chytí na drc, ale vyskočí nad tisic ot pak se srovnají v rámci 3s a když auto stoji dele tak chytí opět hned ale při cca 500ot se zastaví za drnčí ( jako když uberu přidám plyn)a pak se opakuje to samé vyskočí nad 1tis. ot. pak už je volnoběh v normálu pořád.teple starty stejne zas kolem 1 tis. ot se to projevy ale už chytá dele na co bych se měl zaměřit?

předvstřik hodnota 0, vstřiky na kanále 13 všechny +- do 1

odkaz na log v zátěži jestli to pomůže a zda je tady vše v pořádku? http://leteckaposta.cz/525224375
Scorpion1010
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 srp 2018, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scorpion1010 »

Děkuji všem našel jsem díru na hadici za ic.poprosil bych ještě o radu o druhem autu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“