Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplneni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Lanškroun

Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplneni

Příspěvek od michalbo »

Ahoj vsem. Na mem Golfu 1,6 TDI CAYC r.v.2011, 220 tkm se neustale spousti regenerace. Rekl bych tak kazdych 100 km. Tak 1x tydne sviti i kontrolka filtru. Rozhodl jsem se spustit regeneraci. Pred regeneraci bylo soot mass 23,9 g. Po 50 min regenerace stouplo na 24,7 g. Cekal jsem, ze se pocet gramu snizi. Celou dobu motor drzel asi 1500 otacek a huste bile kouril. Bude problem nekde v regeneraci, nebo uz se hodnoty nesnizi ? Kontrolka DPF mi potom prestala svitit, ale motor drzi porad 1000 ot/ min volnobeh...Obrázek
Predem diky za rady
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je potřeba do auta začít sypat a to vřádu desetitisíce, je to běh na dlouhou trat i o štěstí,

nový dpf, soft, egr, celá elektroinstalace,

michale přeji s cayc mnoho štěstí ;)
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Ake mas celkove zaplnenie? Tu je limit 70g.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Spis bych to videl na problem s Catem. Nevytvori teplotu na regeneraci proto to huli bile,kdyz je mala teplota a je z toho zadymovani (rofl)
Jake mas teploty u dpf kdyz to regeneruje ? Neni treba nejake cidlo ko ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele, nic ve zlým ale zaje´d si za někým kdo se vyzná, akorát to dokurvíš
U nás jsou takový frajeři co pořád dokola spouští vynucený regenerace a podobný kokotiny, kontrolka na tři dny zhasne - to je kurva nějaká oprava ??
Každej kdo si koupí VAG si myslí že je mechanik a odborník a všechno zjistí na netu...(tím neútočím na nikoho konkrétního, jen konstatuju.. ;) )
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Re: Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplnen

Příspěvek od ondrix »

Zazil som si s tymto motorom peklo..zacalo to EGRkom, potom cerpadlo, vstreky, turbo, atd..prajem vela stastia.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj dokud to jezdí dobrý ale pak to stojí za to..
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Nieco podobne som zazil, ale s 2,0 CFFB.
pocas regeneracie vypocitana hodnota zanesenia neustale stupala az motor padol do nudzaku.
Ani na volnobeh neregerovalo, resp. regenerovalo, ale hodnota tiez stupala.
Nakoniec to bola vadna lambda sonda.
Nevykazovala ziadne zavady, ale posielala natolko zle udaje, ze vypocitana hodnota zanesenia DPF sa len zvysovala.

Ak mas odkial pozicat lambdu tak skus prehodit. ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="rami"] Nevytvori teplotu na regeneraci proto to huli bile,kdyz je mala teplota a je z toho zadymovani (rofl)

mi caic hulil bíle, majitel se chtěl ale hojit na AAA
(LOL) protože auto měl týden, poslal jsem ho do škodvky u nás, tam mu přehráli soft, udělali nějaké asi základní nastavení, problém zmizel

problém se vrátil za několik měsíců a měnil se nový dpf + dál nevím cca 50.000 kč
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

O problémech s EGR na CAYC jsem se informoval, ještě než jsem golfa koupil.
Mám zatím najeto pouze 5 tkm od koupi. V paměti závad nebylo a není stále nic. Byl tam dělán originální chip na 92 KW. Při koupi jsem k tomu dostal i potvrzení. Nevím jakou jinou teplotu mám při regeneraci zadat. Nastavil jsem loc 354 a tady hodnota nepřesáhla za celou dobu 755 stupňů, respektive se na ní po pár minutách ustálila. Hodnota zaplnění je těch 24,7 g a maximum je 70 g. Myslel jsem, že ten bílý kouř je normální ? I ty regenerace za jízdy nejspíše probíhají správně, protože kontrolka filtru vždy po čase zhasne...
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co znamená originální chip ? Ono VW něco takového ofiko povoluje jo ?
Když to dáš do autorizáku tak jako první se budou dotazovat na soft...
Kdyby to fungovalo jak má ani o tom nevíš a žádná kontrolka se nerozsvěcuje ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Vlastne je všetko ok :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Hodnota 24,7 je aktuálne zanesenie (aspoň myslím) a to je to, čo by sa mohlo vypáliť pri regenerácií. Potom je tam ešte iná hodnota, ktorá ukazuje celkovú hodnotu, ktorá sa už nedá vypáliť (oil ash residue). Limit je 70g, ale nevidím tú hodnotu, na tvojom obrázku to nevidím.
Ja mám najazdených 115k a oil_ash_residue mám 33g, ale mám prevažne jazdu v meste.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

To čo sa vypáliť nedá a len stúpa je popolček. Jeho hodnota sa len teoreticky dopočítava jednotkou.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Ano, existuje schválený chip:
citace :
........
Tato úprava splňuje podmínky dané ministerstvem dopravy ČR pro hromadné schválení č. HP-0288 ze dne 29.5.2017. Doba úpravy je 3-6 hodin z důvodu nutnosti zkoušek dle podmínek MDČR.

Níže naleznete parametry před a po úpravě pro vozidlo: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - 105 HP. Modelová řada AJ5, vyráběná od roku 2009.
.........
Je to i s možností zápus do TP, kterou teda nemám

No nevim, co teda dál s tím...
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“