Klepání v motorovém prostoru při deceleraci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klepání v motorovém prostoru při deceleraci
Ahojte. Stal se mi takový problém - jel jsem po silnici na které byl lehký hrb, po kterém jsem nadskočil a při dopadu mi v motorovém prostoru "něco křuplo" a od té doby se při jízdě při uvolnění plynu objevuje z motorového prostoru rytmické klepání s rychlostí se zvětšující. Kov na kov to asi nebude, spíše plastově to zní. Myslel jsem že urvaný podběh nebo nárazník jelikož byl volnější. To se bohužel nepotvrdilo. Vše uchycené a dělá to stále. cca od 40km/h při uvolnění plynového pedálu to začne a zmizí okamžitě po jeho i jemném sešlápnutí. Na volnoběh nebo stání to nedělá. Můj mechoš teda tvrdí že je ulomený zub na stálém převodu. vylili jsme olej z převodovky, ale olej se tomu už moc říkat nedalo, byl tak řidounký jak voda a obsahoval hodně lesklých částeček kovových.. no převodovka má už určitě půl milionu... Nalil mi tam motorový olej, aby se to aspoň trochu promazalo, no a od té doby mi přestal jít ukazatel rychlosti, auto škube v nízkých otáčkách a ručička palivoměru při půlce nádrže v zatáčce je schopná spadnout i na "načerpejte palivo". Napadá někoho co se s tím krámem děje? :/ už začínám být zoufalý. Chtěl bych vyloučit banality, před tím než se dá druhá převodovka :/ Jedná se o motor 1.9tdi 81kw AHF. Když najedu do zatáčky tak se občas stane že od motoru uslyším křupnutí, ale to není vždy a přijde mi že auto trochu "plave"... to je snad maximální možný výčet věcí které mi to dělá. Za každou radu budu vděčný.
Co se týče cukání a budíků, tak jsem zkusil odpojit rádio (co jsem se dočetl tuším i zde na foru) což nepomohlo. Mám podezření jestli by se nemohlo tím olejem nějak posrat snímač otáček na převodovce? Ten palivák je taky divný, že se to začlo dít až po nalití toho oleje do převodovky... :/
Co se týče cukání a budíků, tak jsem zkusil odpojit rádio (co jsem se dočetl tuším i zde na foru) což nepomohlo. Mám podezření jestli by se nemohlo tím olejem nějak posrat snímač otáček na převodovce? Ten palivák je taky divný, že se to začlo dít až po nalití toho oleje do převodovky... :/
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
"prý" to v některých případech aspoň trochu pomůže. Taky mi to příšlo divný, ale jak říkám, ta převodovka už má půl milionu určitě... To byla spíš znouze varianta. Jde mi o to klepání a na to mi nebyl schopný nikdo zatím nějak poradit
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Můj osobní typ je že ten snímač se zajebal od toho oleje a proto to dělá bordel. Ale nevím, mechoš tvrdil že ne, že snímač je jinde, že to od oleje nebude. Při procházení jsem narazil že měli lidi problémy i s kabeláží, nebo pojistkou prdlou a nebo autoradiem. radio sem odpojil, nepomohlo. pojistka je ok. Divné je že vše toto začlo následující den po tom co mi tam nalil ten olej. Palivák je divný, ten by měl být samostatně vedený do přístrojovky ne? Budíky doteď byly uplně ok. Mechoš poukazuje na to že by mohly být v prdeli budíky...
Roman: jo kdyz najizdim sem tam do zatacky, tak v tom skubne a krupne... Takze stejne prevodovka v pejci... jako jde mi spis jen o to vyloučit "blbosti" nez se vymeni prevodovka...
Roman: jo kdyz najizdim sem tam do zatacky, tak v tom skubne a krupne... Takze stejne prevodovka v pejci... jako jde mi spis jen o to vyloučit "blbosti" nez se vymeni prevodovka...
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Tak si to prohlídni sám, když něco "křuplo" tak něco povolilo, třeba držák trubic sání, intercooler atd., a zjisti při tom, kudy tam ten motorák taky pral, jestli nalívacím otvorem, a nebo přes čidlo rychloměru ...
To sis s tím fakt skočil jak Ploc?
Když dokáže tvrdit, že to dělá ulomený zub na stálým převodu, mám o takovém "mehanikovi" určité pochybnosti ...
Co klouby na osách ty se prověřily? Uložení motoru a převodovky taky?

Když dokáže tvrdit, že to dělá ulomený zub na stálým převodu, mám o takovém "mehanikovi" určité pochybnosti ...

Tvrdí že všechno zkontroloval, ale nevěřím tomu moc. nalívacím otvorem. Přes čidlo ne. on si myslí, že to je převodovkou ale konzultoval to s kolegou co děla repasy převodovek... auto trčí u něj, nemůžu si nic zkontrolovat sám, jelikož tomu zas až tak nerozumím, abych mohl vyhodnotit co je a co není dobře. Vidím to na sehnání jeté převodovky a pak se uvidí.
Naposledy upravil(a) Manhaus dne 19 zář 2018, 14:47, celkem upraveno 1 x.
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
no a vsichni mi tvrdi, ze to tim byt nemuze, ze palivak ma samostatny okruh, ze tim to nebude. ze spis pristrojovka v prdeli. cemuz neverim protoze do toho zasahu byla naprosto v pohode. taky myslim ze to bude tim cidlem. i to cukani, a vsechno. ted tvrdil ze je elektromagneticke, a ze olej na to nema vliv. tak jedine upaleny kabel, nebo fakt v haji cidlo.
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Jestli jsi z té skříně vypustil olej s pokladama tak nad čím dumáš. Pořešil bych skříň, při tom prohlédl klouby poloos jestli není na některém prasklá klec a pak bych řešil rychloměr. Se do té převodovky podívejte. Třeba uvidíš co se tam odehrálo a vysvětlí se příčina toho tachometru.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km