Nízký tlak 1.6 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zx10r
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Nízký tlak 1.6 tdi

Příspěvek od zx10r »

Zdravím mám problém u 1.6 tdi 77 kw. Nízký tlak paliva nepřeleze přes 800 bar, ale jinak startuje do 2s. Jen při otáčkách má menší tlak než je požadován. A vstřikování je continental. Kde hledat ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

vstřiky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:vstřiky
jenže romane to na drba chytne jede ok ale jak mile se zvedne požadavek na tlak tak nouzák, kdyby vstřiky tak valí přepadem a nechytá co myslíš
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo to jsem přehlídnul, tak asi čerpadlo / regulátor
teď jsem řešil Q7 3.0tdi s poddobným projevem, tam to ale i zdechalo a KO čerpadlo
Oprava 11tis. ( novej regulátor, nějaký elementy dovnitř )
Milan 83
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 25 říj 2010, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan 83 »

Nechal bych vyzkoušet vstriky. Nedávno podobný problém yeti 90tis km najeto vstřiky k.o
zx10r
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od zx10r »

regulátor druhý který je na liště i vcv ventil na čerpadle. A žádná změna.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mně padaly vstřiky do nouzáku u jednoho bmw tlak půliva jsem tehdy neuměl změřit ale prozradil to přepadový test, ale start bylo dlooooohý, od té doby vždy vstřiky a špatný start, snad jednou byl podobný problém s tlakem to řešili týden, bylo to třípíseté čerpadlo a začali měnit hlavy a tlak naskočil,
vstříkování continetal to jsem ani neslyšel, radku řeš to stím kaláčem zatím jediný problém co jsem měl tak jsem měl v ruce střik na trafika s papírem že je OK ale řj motoru měla jiný názor a motor ani neštěkl jinak jsme vyřešili spolu všechno ;) uherský brod před luhačovicema biskupice kanovice
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“